جستجوی وکیل پایه یک دادگستری

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در این نوشتار به بررسی نحوه جستجوی وکیل پایه یک دادگستری پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

جستجوی وکیل پایه یک دادگستری

شاید در گذرگاه های پر پیچ و خم دادگاه خانواده و همچنین روند درخواست صدور گواهی انحصار وراثت یا درخواست تقسیم ارث و مهر و موم ترکه که معمولا برای همه افراد، قابل پیشامد می‌ باشد، جهت جستجوی وکیل پایه یک دادگستری و یا جستجوی وکیل خانواده در تهران و وکیل متخصص ارث و دعاوی ملکی، از بستگان سوالاتی را پرسیده باشید. جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و سایت صندوق حمایت از وکلا و کارگشایان دادگستری امکان پذیر می‌ باشد. موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، پیشگام در انجام امور حقوقی به صورت گروهی و هدایت توسط ده وکیل برتر دادگستری در ایران، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی رسانه ای دیجیتال از وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. تنها موسسه حقوقی معتبر و ثبت شده در ایران که دارای تمامی مجوزهای لازمه جهت ادامه فعالیت می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص نحوه جستجوی وکیل پایه یک دادگستری با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

نحوه جستجوی وکیل پایه یک دادگستری

سوال: با سلام. بنده برای دعوای اختلاف ملکی با خانواده همسرم که فوت شده، نیاز به وکیل دادگستری دارم. تو سایت های مختلف حقوقی اسشامی زیادی از وکلا دیدم ولی نمیدونم کدومشون متخصص تقسیم ارث هستند. با توجه به قانون جدید ارث از شوهر میخوام یه وکیل متخصص داشته باشم که حق من و بچه ام پایمال نشه.

موارد سقوط ارث

پاسخ: تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری با تاسیس موسسه حقوقی یا تشکیل گروه وکلا، به صورت گروهی کار میکنن و میتونین ازشون مشاوره حقوقی درباره نحوه تقسیم ارث و وکیل انحصار وراثت بخواین. اما در نهایت تصمیم با شماست که کدوم وکیل یا گروه وکلا را به عنوان وکیل پرونده خودتون انتخاب کنید. سطح تحصیلات وکیل، امکان دسترسی به دفتر وکیل در ساعات اداری، استفاده از شبکه های آنلاین جهت پاسخگویی و مواردی مانند موفقیت در پرونده‌ های قبلی و عملکرد وکلا در سایت های حقوقی و رسانه های مجازی و همچنین دقت در بررسی پرونده میتونه از موارد مهم در انتخاب وکیل پایه یک دادگستری باشه.

جهت دریافت مشاوره در خصوص نحوه جستجوی وکیل پایه یک دادگستری با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

تفاوت وکیل کیفری با وکیل خانواده

سوال: من برای شکایت تصرف عدوانی در لاهیجان با وکیل پایه یک دادگستری قرارداد بستم و قرار بر این شده حق الوکاله بعد از انجام کار باشه و وکالت تضمینی برام انجام بده. ایشون نتونست امور مربوط به کار منو انجام بده و چون مبلغ زیادی بهش پرداخت کرده بودم، ازشون خواستم که پرونده طلاق توافقی رو برام انجام بده. ولی گفتن که وکیل کیفری هستن و وکیل خانواده نیستن و اختیار انجام پرونده خانواده رو ندارن از چند تا وکیل دادگستری پرسیدم و نظرشون این بود که وکیل درست نمیگه. میشه بفرمایید که ایشون درست میگن یا خیر؟

پاسخ: با توجه به اینکه در ایران عنوان تخصصی وکیل خانواده یا وکیل کیفری نداریم، پاسخ وکیل محترم به شما درست نیست. بعضی از وکلا در ایران به صورت تخصصی نسبت به انجام امور وکالتی اقدام می‌ کنند ولی این امر نفی کننده صلاحیت وکیل پایه یک دادگستری در قبول همه پرونده‌ های حقوقی، کیفری و خانواده نیست. از موضوع قرارداد مابین شما و وکیلتون اطلاعی نداریم اما مرجع رسیدگی به تخلف وکیل پایه یک دادگستری، دادسرای انتظامی کانون وکلای دادگستری می‌ باشد.

اقامت ایرانیان مقیم اروپا بعد از طلاق

تفاوت وکیل مهاجرت و وکیل حقوقی در ایران

سوال: میخواستم بدونم وکیل مهاجرت در ایران با وکیل دادگستری چه تفاوتی داره و آیا وکیل دادگستری میتونه امور مربوط به مهاجرت رو انجام بده؟ اگه موسسه حقوقی بین‌ المللی قرارداد رسمی وکالت مهاجرتی ببنده کار درستی انجام داده یا خیر؟ شکایت از موسسه حقوقی در کجا باید مطرح بشه؟

پاسخ: وکیل مهاجرت در ایران، طبق قانون وکالت و قانون مدنی وجود نداره. اما قانون مدنی در تعریف عقد وکالت، مقرر نموده است که هر کاری که نیاز به حضور شخص نداشته باشه قابلیت وکالت دادن رو دارد. برای انجام سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، انتخاب وکیل دادگستری برای خارج از کشور و یا انجام هر موضوعی در خارج از کشور امکان انتخاب وکیل مدنی یا وکیل رسمی رو دارین.

امضای قرارداد واگذاری امور مهاجرتی به موسسه حقوقی معتبر و ثبت شده و با حضور وکیل پایه یک دادگستری، به نظر مشکلی در پی نخواهد داشت و میتونین از طریق دفتر اسناد رسمی وکالت رسمی و محضری جهت انتخاب وکیل مهاجرتی و وکیل دادگستری هم به موسسه اعطا کنید.

در صورتی که شکایتی از موسسه حقوقی دارین و قراردادی منعقد شده میتونین از طریق دادگاه های حقوقی اقدام کنید و اگر کلاهبرداری انجام شده و یا موسسه غیر معتبر و ثبت نشده باشه از طریق دادسرای عمومی قابل شکایت است.

در فرض سوال که از طریق اینترنت با موسسه حقوقی در اتریش قرارداد منعقد شده میتونین از طریق دادسرای بین‌ الملل تهران یا دادسرای جرائم رایانه ای تهران اقدام بفرمایید.

جهت دریافت مشاوره در خصوص نحوه جستجوی وکیل پایه یک دادگستری با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

جستجوی موسسه حقوقی خانواده در تهران

وکیل طلاق توافقی

جهت مشاوره حقوقی خانواده در تهران و انتخاب وکیل پایه یک دادگستری متخصص خانواده با برترین موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی ایران، همکار گروه وکلای مهر تماس بگیرید. امکان مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری در همه ایام هفته وجود دارد.

نشانی موسسه حقوقی مهر پارسیان

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس موسسه حقوقی مهر پارسیان

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *