قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران


با معرفی قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران همراه شما هستیم.

لیست بهترین وکلای خانواده شمال تهران، در مجموعه مقالات منتشر شده در وب سایت موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان در دسترس عزیزان قرار دارد.

بنا به نیازهای روز دنیا، گروه وکلای رسمی خانواده مهر پارسیان، بیشتر مشاوره های حقوقی خود را به صورت غیر حضوری برگزار می کند.
نکات مهم در مشاوره های حقوقی نیز به صورت سوالات برگزیده با پاسخ در سایت تخصصی خانواده و طلاق گروه وکلای مهر در دسترس عزیزان قرار می گیرد.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران با دفتر حقوقی و وکالت دکتر محمد رضا مهری وکیل و قاضی سابق دادگاه خانواده تماس بگیرید.

حق ملاقات والدین با فرزند در دوران پس از طلاق

خانمی در تماس نلفنی اعلام داشتند یک سال است طلاق گرفته اند و همسر وی اجازه ملاقات با فرزند را به ایشان نمیدهد لذا چه اقدامی بایستی انجام دهند؟

✅پاسخ:
بر اساس ماده 1174 قانون مدنی، هر کدام از والدین که طفل تحت حضانت (نگهداری) وی نیست، حق ملاقات طفل خودش را دارد.
تعیین زمان و مکان ملاقات و سیر جزییات مربوط به آن در صورت اختلاف بین والدین، با دادگاه است.

در صورتی هم که پدر یا مادری که دارای حق حضانت (نگهداری و حفاظت) هست، از ملاقات طرف دیگر (که طبق دستور دادگاه دارای حق ملاقات است) ممانعت کرد، برای اجرای دستور دادگاه به نیروی انتظامی سپرده می‌شود به موجب قانون، اگر کسی از دادن طفلی که به او سپرده شده، در موقع مطالبه اشخاصی که قانوناً حق مطالبه دارند، امتناع کند، به مجازات از 3 تا 6 ماه حبس یا به جزای نقدی از یک میلیون ریال و 500 هزار تا 3 میلیون ریال محکوم خواهد شد.

مشاوره حقوقی در خصوص تخلفات رانندگی

دیروز پلیس جلو ماشین را گرفت و گفت به خاطر جریمه میخواهیم ماشینو توقیف کنند.

جریمه ماشینم حدود یک میلیون و سیصد بود واقعیتش من روحمم از این ماجرا خبر نداشت که انقدر جریمه شدم و ماشین را توقیف کردند و همه مدارکمم گرفتند الان راهی هست من اعتراض کنم به این مبلغ و هم گرفتن ماشین؟ من مسافرکشم و این ماشین منبع درآمدم هست.

دادخواست طلاق به دلیل اعتیاد زوج

✅پاسخ
وقتى راننده حضور  دارد به هیچ عنوان جرثقیل نیروى انتظامى حق ندارد خودرو را به پارکینگ ببرد.

نیروى انتظامى در توقیف خودرو در جریمه هاى بالاى یک میلیون تومان با عنایت به قانون حق توقیف دارند ولى این به شرطى است که به راننده ى خودرو جهت پرداخت وجه جریمه ابلاغ شده باشد و ایشان ظرف ١ ماه وفق آیین نامه تخلفات راهنمایی و رانندگى نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکرده باشد.

ضمنا دریافت مدارک توسط پلیس راهنمایی و رانندگی صرفا با ارائه رسید امکانپذیر است.

قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

آیا امکان تشدید مجازات شلاق در پرونده رابطه نامشروع و در مرحله تجدید نظر وجود دارد؟

✅تشدید مجازات شلاق تعزیری با رعایت سایر شرایط قانونی فاقد اشکال است.

شماره: ۷۹۵ (هیات عمومى دیوان عالى کشور)
مورخ: ۱۳۹۹/۶/۱۸

⚖️ رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور
با عنایت به این که مطابق فراز دوم ماده ۱۸ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ با اصلاحات بعدی، نوع، مقدار، کیفیت اجرا و مقررات مربوط به تخفیف، تعلیق، سقوط و سایر احکام تعزیر به موجب قانون تعیین می شود، و تشدید مجازات موضوع ماده ۱۳۷ قانون مذکور شامل انواع تعزیر از جمله شلاق نیز می شود، همچنین مقررات ماده ۱۹ همین قانون بنا به صراحت تبصره ۴ آن، تنها جهت تعیین درجه مجازات است و لذا دلالتی بر استثنای مجازات شلاق تعزیری از شمول احکام عام راجع به تشدید مجازات ندارد و قاعده «التعزیر دون الحد» (مجازات تعزیر کمتر از مجازات حد است) نیز ناظر به تعیین مجازات بدون اعمال کیفیات مشدده است.

بنا به مراتب، تشدید مجازات شلاق تعزیری با رعایت سایر شرایط قانونی فاقد اشکال است و رأی شماره ٣٠۴١– ١٣٩٨/١٢/۱۵ شعبه ۱۷ دادگاه تجدیدنظر استان اصفهان تا حدی که با این نظر انطباق دارد به اکثریت آرا صحیح و قانونی تشخیص داده می شود.

این رأی طبق ماده ۴۷۱ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ با اصلاحات بعدی، در موارد مشابه برای شعب دیوان عالی کشور  و دادگاه ها و سایر مراجع اعم از قضایی و غیر آن لازم الاتباع است.

سوال درباره وضعیت یارانه بعداز طلاق

من جدا شدم و الان تکلیف یارانه بعد از طلاق چی میشه؟

✅پاسخ قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران
بعضی از همسران به دلائل مختلف از جمله اختلافات خانوادگی تصمیم به طلاق می‌گیرند.

تو این شرایط یکی از دغدغه هاشون انتقال یارانه هستش که با صدور حکم طلاق از طرف دادگاه، خانم می‌تواند از سرپرستی همسر خارج شود و برای دریافت یارانه جداگانه ثبت نام نماید.
زن یا مرد بعد از طلاق باید مدارک لازم رو آماده و به دفاتر پلیس+10 مراجعه و تقاضای جدا شدن از سرپرستی همسر قبلی و ایجاد سرپرستی جدید کنند.

مدارک مورد نیاز:
شناسنامه، کارت ملی، سند طلاق و کپی تمام مدارک.

مشاوره حقوقی در خصوص طلاق

آیا طلاق با یک بار ضرب و شتم امکان پذیر است؟

وکیل خانواده غرب تهران

✅پاسخ: درود
به دلیل اینکه ضرب و شتم (درگیری فیزیکی) باعث سختی و مشقت غیر قابل تحمل (عسر و حرج) برای زن تو زندگی مشترک می‌شه، حق طلاق رو برای او ایجاد می‌کنه. در واقع، چیزی که به زن حق طلاق می‌ده، سختی و مشقت زیادیه که با توجه به سوء رفتار و ضرب و شتم و دست بزن مرد، برای او ایجاد می‌شه.

قانون در این باره می‌گویند؛ چنانچه ادامه زندگی مشترک موجب عسر و حرج (سختی و مشقت) زن باشه، اون می‌تونه به دادگاه خانواده مراجعه و تقاضای طلاق نماید و در صورتی که این امر در دادگاه ثابت بشه، دادگاه می‌تونه شوهر رو مجبور به طلاق کنه و در صورتی که مرد با اجبار دادگاه حاضر به طلاق نباشه، زن به موجب حکم دادگاه طلاقشو میگیره. سوء رفتار باید به صورت مستمر و مداوم باشه و اگه مرد یک مرتبه سوء رفتار داشته باشه، نمی‌تونه برای زن حق طلاق ایجاد کنه.

سوال درباره تجدید بنا ملک در آپارتمان نشینی

به علت فرسودگی ساختمان و وجود موریانه و …و آسیب خوردن به وسایل چوبی و …ملک‌بایستی نوسازی شود. لیکن یکی از همسایه ها در ساختمان راضی به تجدید بنا نیست. لذا چه اقدامی باید کرد؟

✅پاسخ:
با تشخیص سه کارشناس رسمی دادگستری بر پایان عمر مفید ساختمان یا در فرضی که به هر دلیل ساختمان دچار فرسودگی کلی شده باشد و بیم خطر جانی و مالی رود، مالکینی که قصد بازسازی مجموعه را دارند می توانند بر اساس حکم دادگاه با تامین مسکن استیجاری (اجاره‌ای) مناسب برای مالکان مخالف، نسبت به تجدید بنای مجموعه اقدام نمایند.

مشاوره حقوقی در خصوص مهریه

حق حبس زن در برابر مهریه چگونه است؟

در تعریف حق حبس، خودداری زن از برقراری رابطه جنسی با همسرش تا زمانی که مهریه به صورت کامل پرداخت نشود و با برقراری اولین رابطه این حق از بین می‌رود.

✅پاسخ:
آنچه در ماده ۱۰۸۵ قانون مدنی به عنوان حق زن در برابر عدم دریافت مهریه مطرح شده، امتناع از «ایفای وظایفی که در مقابل شوهر دارد» است، اما در خصوص اینکه این وظایف شامل تمکین عام است یا خاص، بین حقوقدانان نظرات مختلفی وجود دارد.

از مفاد قانون مدنی می‌توان چهار وظیفه مهم برای زن برشمرد که شامل حسن معاشرت، تشیید مبانی خانواده، سکونت در منزل شوهر و تمکین خاص از شوهر است.

🔰عمده حقوقدانان بر اساس آنچه که از مبانی فقهی برداشت می‌شود، حق حبس را صرفا در برابر «تمکین خاص» می‌دانند و معتقدند بهترین ابزار زن برای الزام شوهر به پرداخت مهریه، جلوگیری از تمتع (بهره‌مندی) جنسی شوهر است، اما برخی دیگر، با عنایت به صراحت قانون مدنی و عبارت «وظایفی که در مقابل شوهر دارد» آن را اعم از تمکین خاص و شامل سایر وظایف قانونی زن می‌دانند.

رای وحدت‌رویه شماره ۷۱۸ مورخ ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ هیات عمومی دیوان عالی کشور هم بر این نظر مستقر است که سقوط حق حبس، با تمکین عام محقق می‌شود و حق حبس تنها ناظر به تمکین خاص (رابطه زناشوئی) نیست.

دادگاه خانواده شرق تهران

بحث دیگری که در حق حبس مطرح بوده، این است که آیا در صورت اعسار (نداشتن توانایی مالی) زوج (مرد) و تقسیط مهریه، بازهم حق حبس برقرار است یا خیر؟

از منظر تحلیل حقوقی، چون حق زن به کل مهریه تعلق می‌گیرد، می‌توان گفت: چنین حقی تا پایان آخرین قسط برقرار است مگر اینکه زن خودش رضایت به تمکین در اثنای پرداخت اقساط بدهد.

قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

مشاوره حقوقی طلاق به درخواست زوجه

حدود هشت ماه همسرم زندگی را ول کرده رفته و من واقعا نمیدونم چیکارکنم میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم و اگر ممکنه برای طلاق خدمتتون برسم.

✅پاسخ: درود جهت اخذ وقت با  ما تماس بگیرید.
⭕️مصادیق مهم عسر و حرج (در سختی بودن) زوجه (زن) برای طلاق

🔹بر اساس قوانین فعلی در کشورمان، مهمترین مصادیق عسر و حرج به شرح ذیل می‌باشد:

١- ترک زندگی توسط شوهر حداقل به مدت شش ماه متوالی یا ٩ ماه متناوب بدون عذر موجه.
٢- اعتیاد شوهر به مواد مخدر یا ابتلای او به مشروبات الکلی و امتناع مرد از ترک آن‌ها یا عدم امکان الزام شوهر به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است.

جهیزیه و استرداد آن

در صورتی که مرد به تعهداتش عمل نکند و یا پس از ترک دوباره به مصرف مشروبات الکلی یا موادمخدر روی آورد با درخواست زن طلاق انجام خواهد.
٣-محکومیت قطعی شوهر به حبس پنج سال یا بیشتر.
۴- ضرب و جرح یا فحاشی یا هرگونه سوء‌رفتار مستمر مرد که عرفا با توجه به وضعیت زن قابل تحمل نباشد.
۵- ابتلاء شوهر به بیماری‌های صعب‌العلاج روانی یا مسری یا هر عارضه صعب‌العلاج دیگر که زندگی مشترک را مختل کند مثل بیماری ایدز.

◀️البته باید این نکته را نیز ذکر کرد که علاوه بر موارد مذکور، در هر موردی که دادگاه تشخیص دهد زن در عسر و حرج قرار گرفته با درخواست زوجه (زن) حکم طلاق صادر می‌کند.

توافقات زوجین در پرونده طلاق توافقی

✅چنانچه زن و مرد در طلاق توافقی درباره ملاقات و حضانت (نگهداری) فرزندان و مهریه و جهیزیه و مانند آن به توافق برسند و در متن رای طلاق توافقی از سوی دادگاه توافقات مذکور گنجانده شود و صیغه طلاق نیز بین آنان جاری شود ولی یکی از طرفین از انجام توافقات خودداری نماید آیا دادگاه می‌‌تواند مبادرت به صدور اجرائیه در این موارد نماید یا اینکه انجام توافق‌های مندرج در رای طلاق توافقی نیاز به دادخواست جداگانه دارد؟

🔹شماره نظریه : ۶۰۳/۹۳/۷
🔹تاریخ نظریه : ۹۳/۳/۱۸

وکیل حضانت فرزند شمال تهران

✅پاسخ:
✍️پس از صدور گواهی عدم امکان سازش بر اساس توافق زن و شوهر و جاری شدن صیغه طلاق بین آنها، در صورتی که زن یا مرد از انجام توافقات مندرج در گواهی موردنظر خودداری نماید، طرف ذی‌نفع (شخصی که نفع می‌برد) می‌تواند تقاضای صدور اجرائیه به منظور اجرای تعهدات مالی (مانند مهریه) و یا غیرمالی (مثل حضانت) را وفق مفاد گواهی عدم امکان سازش از دادگاه صادرکننده آن، بنماید.

بهترین وکیل خانواده منطقه یک

تصریح ذیل ماده ۲۹ قانون حمایت خانواده ۹۱ به این امر راجع به امور مالی، صرفاً از این جهت است که در این ماده، ثبت طلاق موکول به پرداخت حقوقی مالی زن شده است و متعاقب آن اعلام گردیده که هرگاه زن بدون دریافت حقوق مذکور به ثبت طلاق رضایت دهد، می‌تواند پس از ثبت طلاق برای دریافت این حقوق از طریق اجرای احکام دادگستری مطابق مقررات مربوط اقدام کند. بنابراین به معنای انحصار حکم (امکان صدور اجرائیه) به حقوق مالی نمی‌باشد.

خسارت به هم زدن نامزدی قابل وصول است؟

✅پاسخ قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران
به هم زدن نامزدی بدون علتِ موجه، یک نوع سوء استفاده از حقی هست که در قانون در نظر گرفته شده و شخصی که بدون علت و دلیل موجه اقدام به بر هم زدن وصلت نامزدی می‌کند مقصر هست.

به همین دلیل، زیان‌های ناشی از بر هم زدن ناموجه نامزدی، بر طبق قانون قابل مطالبه هست.

بر اساس اصل 171 قانون اساسی، نامزد زیان دیده این حق را دارد که علاوه بر مطالبه خسارات مادی، جبران زیان‌های معنوی را هم درخواست کند. بعد از برهم خوردن نامزدی هر کدام از نامزدها می‌توانند به طرف دیگر رجوع کند و هدیه‌ای را که داده پس بگیرد.

اگر خود هدایا موجود نباشد باید قیمت آن هدایا به وی داده شود. مگر اینکه آن هدایا بدون تقصیر طرف دیگر ازبین رفته باشد.

ترک منزل توسط شوهر و عواقب قانونی آن

علیرغم دوسال از شروع زندگی،  شوهر ایشان چندین مرتبه منزل را ترک و دفعه اخیر پس از ترک منزل حدود شش ماه است به منزل مراجعه نکرده و باتوجه به اینکه خانم شاغل هستند. نفقه ای (هزینه و مخارج) نیز پرداخت ننموده اند.

✅پاسخ:
زن در صورت اثبات این موضوع در دادگاه می‌تواند درخواست نفقه، مهریه، بازداشت و زندان برای مرد را داشته باشد.
مرد ممکن است به دلایل زیر خانه را ترک کرده باشد:

وکیل آنلاین خانواده شمال تهران

ازدواج مجدد: آقایان تنها در صورت رعایت عدالت می‌توانند ازدواج مجدد کنند و اگر مردی به دلیل ازدواج خانه خود را ترک کند عدالت را برپا نکرده پس خانم می‌تواند درخواست پرداخت نفقه (مخارج زندگی ) و مهریه را بدهد که درصورت سرباز زدن آقا حکم زندان صادر می‌شود.

مجهول المکان بودن مرد:
اگر مرد در زمان مشخصی خانه خود را ترک کرده و مکان او مشخص نباشد به خانم اجازه طلاق غیابی داده می‌شود.
در صورت ترک منزل توسط شوهر، مهریه خانم از اموال شوهر پرداخت می‌شود و در صورت نداشتن مال، ممنوع الخروج می‌شود.

ضمنا با گذشت شش ماه از تاریخ ترک منزل مرد، زن میتواند درخواست طلاق نماید.

استرداد (پس گرفتن) جهیزیه پس از ترک منزل مشترک

مدتی است از همسر خود متارکه نموده وقصد دارند توافقی طلاق بگیرند و همچنین جهیزیه را از منزل مشترک خارج نمایند.

وکیل خانواده خوب در کرج

لذا نحوه استرداد (پس گرفتن) جهیزیه در طلاق توافقی چگونه است؟

✅پاسخ:
اموال جهیزیه همون اموالی هستش  که خانم اول زندگی خود به خانه شوهر می اورد. خانم می تواند طبق لیست ابتدایی خود، اموال دلخواه خودش را به هر شکل و ترتیبی استرداد (پس بگیرد) کند.

مرد باید در همون ابتدای زندگی، لیست اموال  رو امضاء کند. زمانی که آقا لیست اموال رو امضا می کند دیگه این لیست یک لیست معمولی نیست بلکه یک سند معتبر محسوب می شود.

بهترین وکیل طلاق شمال تهران

در صورتی که ارزش مالی جهیزیه از 20 میلیون تومان باشد، دادخواست خانم به شورای حل اختلاف واگذار می شود و در غیر این صورت آقا و خانم باید به دادگاه خانواده مراجعه کنند؛ البته زن و مرد باید بر سر نحوه استرداد (پس گرفتن) جهیزیه به توافق رسیده باشند و در توافق خودشون نحوه استرداد (پس گرفتن) رو مشخص کرده باشند تا براساس توافق جهیزیه برگردانده شود.

دفتر قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران
خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی مهریه و طلاق
عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.
امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی ودیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی
نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

راه شکایت از دخالت پدر زن

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10
تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین مهریه در تهران

021-88663925
021-88663926
021-88663628
021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین زبده خانواده خارج از ساعات اداری و تعطیلات
ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی طلاق ضشمال تهران

09120067661
09120067662
09120067663
09120067664
09120067665
09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص خانواده شمال تهران

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.
قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

دفتر وکیل با تجربه خانواده شمال تهران

5/5 - (65 امتیاز)

آدرس مراجعآدرس مراجع قضاییحقوق مالی زوجه

ادرس وکیل خانواده در غرب تهرانبهترين وكيل خانواده تهرانبهترین وکیل خانواده برای طلاقبهترین وکیل خانواده تهرانبهترین وکیل خانواده در تهرانبهترین وکیل خانواده در زاهدانبهترین وکیل خانواده در زنجانبهترین وکیل خانواده در شرق تهرانبهترین وکیل خانواده در صادقیهبهترین وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده در قزوینبهترین وکیل خانواده در گرگانبهترین وکیل خانواده شرق تهرانبهترین وکیل خانواده قزوینبهترین وکیل خانواده یزدبهترین وکیل های خانواده تهرانتلفن وکیل خانواده تهرانجستجوی وکیل خانوادهچگونه وکیل خانواده شویمشماره تلفن وکیل خانواده تهرانشماره تلفن وکیل خانواده در تهرانشماره وکیل خانواده تهرانشماره وکیل خانواده در تهرانصدای وکیل خانوادهطرح وکیل خانوادهقوی ترین وکیل خانواده شمال تهرانگرفتن وکیل خانوادهمرکز وکیل خانواده تهرانمعرفی وکیل خانواده در تهرانهزینه وکیل خانوادههزینه وکیل خانواده برای طلاقوكيل خانواده اهوازوكيل خانواده تهرانوكيل خانواده خوب در تهرانوكيل خانواده خوب در قموكيل خانواده در تهرانوكيل خانواده در سيدنيوكيل خانواده در شمال تهرانوكيل خانواده در فرانكفورتوكيل خانواده در فرمانيهوكيل خانواده شيرازوكيل خانواده مشهدوكيل خانواده نياورانوکیل برای خانواده جانبازانوکیل پایه خانوادهوکیل پایه یک خانواده تهرانوکیل پایه یک خانواده در اصفهانوکیل پایه یک خانواده در اهوازوکیل پایه یک خانواده در مشهدوکیل جرایم خانوادهوکیل حاذق خانوادهوکیل حقوق خانوادهوکیل حقوقی خانواده اراکوکیل حقوقی خانواده اهوازوکیل حقوقی خانواده کرجوکیل حقوقی خانواده مشهدوکیل خانواده اراکوکیل خانواده ارومیهوکیل خانواده استان تهرانوکیل خانواده اصفهانوکیل خانواده انلاینوکیل خانواده اهوازوکیل خانواده ایرانی در المانوکیل خانواده ایرانی در تورنتووکیل خانواده ایرانی در فرانکفورتوکیل خانواده با قیمت مناسبوکیل خانواده بابلوکیل خانواده بجنوردوکیل خانواده برای طلاقوکیل خانواده برای طلاق تهرانوکیل خانواده برای طلاق شیرازوکیل خانواده برتروکیل خانواده بروجردوکیل خانواده بندرعباسوکیل خانواده بوشهروکیل خانواده بیرجندوکیل خانواده بین المللیوکیل خانواده پاکدشتوکیل خانواده پایه یک دادگستریوکیل خانواده پونکوکیل خانواده پیروزیوکیل خانواده تبریزوکیل خانواده تلفنیوکیل خانواده تهرانوکیل خانواده تهران سعادت ابادوکیل خانواده تهران طلاقوکیل خانواده تهران مشاورهوکیل خانواده تهرانپارسوکیل خانواده تهرانسروکیل خانواده تورنتووکیل خانواده جنت آبادوکیل خانواده جنوب تهرانوکیل خانواده چیستوکیل خانواده حرفه ایوکیل خانواده حقوقیوکیل خانواده خانم در تهرانوکیل خانواده خوب تهرانوکیل خانواده خوب در اراکوکیل خانواده خوب در اصفهانوکیل خانواده خوب در تبریزوکیل خانواده خوب در تهرانوکیل خانواده خوب در رشتوکیل خانواده خوب در زنجانوکیل خانواده خوب در شیرازوکیل خانواده خوب در قزوینوکیل خانواده خوب در کرجوکیل خانواده خوب در مشهدوکیل خانواده خوب در همدانوکیل خانواده خوب در یزدوکیل خانواده خیلی خوب در تهرانوکیل خانواده در استرالیاوکیل خانواده در پاسدارانوکیل خانواده در پاکدشتوکیل خانواده در پردیسوکیل خانواده در پرندوکیل خانواده در پیروزیوکیل خانواده در تهرانوکیل خانواده در تهران غربوکیل خانواده در تورنتووکیل خانواده در جنوب تهرانوکیل خانواده در رشتوکیل خانواده در زابلوکیل خانواده در زنجانوکیل خانواده در سوئدوکیل خانواده در شرق تهرانوکیل خانواده در شهرک غربوکیل خانواده در غرب تهرانوکیل خانواده در فرانکفورتوکیل خانواده در فردیسوکیل خانواده در فردیس کرجوکیل خانواده در فلاورجانوکیل خانواده در فولادشهروکیل خانواده در فیروزکوهوکیل خانواده در قزوینوکیل خانواده در کالیفرنیاوکیل خانواده در کاناداوکیل خانواده در کرجوکیل خانواده در کیشوکیل خانواده در گرگانوکیل خانواده در لاهیجانوکیل خانواده در لس آنجلسوکیل خانواده در لندنوکیل خانواده در لنگرودوکیل خانواده در ملبورنوکیل خانواده در مونترالوکیل خانواده در نارمکوکیل خانواده در نازی آبادوکیل خانواده در نجف آبادوکیل خانواده در نیشابوروکیل خانواده در هامبورگوکیل خانواده در هلندوکیل خانواده در ونکووروکیل خانواده دیوان عالی کشوروکیل خانواده رباط کریموکیل خانواده رشتوکیل خانواده رفسنجانیوکیل خانواده زاهدانوکیل خانواده زنوکیل خانواده زن در کرجوکیل خانواده زنجانوکیل خانواده ساریوکیل خانواده ساوهوکیل خانواده سبزواروکیل خانواده سربندیوکیل خانواده سعادت آبادوکیل خانواده سمنانوکیل خانواده سنندجوکیل خانواده سهروردیوکیل خانواده سیدنیوکیل خانواده شاهین شهروکیل خانواده شرق تهرانوکیل خانواده شمارهوکیل خانواده شمال تهرانوکیل خانواده شهرریوکیل خانواده شهرک غربوکیل خانواده شهرکردوکیل خانواده شهریاروکیل خانواده شیرازوکیل خانواده صادقیهوکیل خانواده طلاقوکیل خانواده طلاق توافقیوکیل خانواده عالیوکیل خانواده غرب تهرانوکیل خانواده فردیسوکیل خانواده قائمشهروکیل خانواده قزوینوکیل خانواده قشموکیل خانواده قموکیل خانواده قیطریهوکیل خانواده کاشانوکیل خانواده کرجوکیل خانواده کرمانوکیل خانواده کرمانشاهوکیل خانواده کیستوکیل خانواده گرگانوکیل خانواده گلستانوکیل خانواده لندنوکیل خانواده مراغهوکیل خانواده مشاورهوکیل خانواده مشاوره تلفنیوکیل خانواده مشاوره حقوقیوکیل خانواده مشهدوکیل خانواده معروفوکیل خانواده مهریهوکیل خانواده مونترالوکیل خانواده نارمکوکیل خانواده نزدیکوکیل خانواده نهاوندوکیل خانواده نیشابوروکیل خانواده هاشمیوکیل خانواده هاشمی رفسنجانیوکیل خانواده هامبورگوکیل خانواده هشتگردوکیل خانواده همدانوکیل خانواده و طلاقوکیل خانواده و مشاوره حقوقیوکیل خانواده ونکووروکیل خانواده وینوکیل خانواده یاسوجوکیل خانواده یزدوکیل خانواده یعنی چهوکیل خبره خانواده در تهرانوکیل درجه یک خانوادهوکیل دعاوی خانواده تهرانوکیل کارکشته خانوادهوکیل مجرب خانواده در تهرانوکیل مجرب زن خانوادهوکیل های خانواده تهران

8 دیدگاه

    • سلام روز به خیر
      درباره کارنامه وکلای همکار موسسه حقوقی بین الملی مهر پارسیان میتونین با مراجعه به پروفایل وکلای همکار تحقیق بفرمایید.

  • سلام
    من یک سوال داشتم همسرم دیروز من رو کتک زدن و از خونه بیرون انداختن من شاهد دارم بابت این مورد و همون تایم تماس گرفتم با پلیس اومدن و دیدن همسرم من رو راه نمیده به خونه وصورت جلسه کردن و سوالم این
    ایا من میتونم برای نفقه ام شکایت کنم ؟

    • سلام وقت به خیر
      در هر صورت تا زمانی که نشوز و ناسازگاری و عدم تمکین شما در دادگاه صالح اثبات نشده باشه، ایشون مکلف به پرداخت نفقه شما هستند.

  • من یک فقره چک برگشتی دست یکی از دوستان خود دارم و چون از تاریخ چک چند ماه گذشته این شخص حاضر نیست چک رو تحوبل بده که من مبلغ را پرداخت کنم و یا بانک برده و درخواست پاس شدن چک را داشته باشد و این امر باعث شده که بنده از تمام خدمات بانکی محروم شدم حتی برای وام هم نمیتوانم اقدام کنم مممنون میشم راهنمایی بفرمایید ؟

    • سلام وقت به خیر
      ابتدا با طرح دعوی در دادگاه حقوقی مبنی بر استرداد لاشه چک، رای دادگاه رو اخذ کنید.
      در صورتی که دادگاه حقوقی بپذیره که لاشه چک باید مسترد بشه میتونین رفع اثر کنید.

  • من یک فقره چک برگشتی دست یکی از دوستان خود دارم و چون از تاریخ چک چند ماه گذشته این شخص حاضر نیست چک رو تحوبل بده که من مبلغ را پرداخت کنم و یا بانک برده و درخواست پاس شدن چک را داشته باشد و این امر باعث شده که بنده از تمام خدمات بانکی محروم شدم حتی برای وام هم نمیتوانم اقدام کنم مممنون میشم راهنمایی بفرمایید ؟

    • سلام و احترام

      میتوانید نسبت به واریز مبلغ چک اقدام کنید و استرداد لاشه چک را بخواهید.
      با واریز مبلغ چک دیگر موجبی برای مسدودی و محرومیت از خدمات بانکی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *