وکیل خانواده در انگلستان

بهترین وکیل خانواده در انگلستان در این نوشتار به بررسی موضوع طلاق در انگلستان پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

شرایط ازدواج در انگلستان

ازدواج در انگلستان، مانند بسیاری از کشورها در قالب سنتی و مراجعه به کلیسا انجام می‌ شود.

وکیل خانواده در انگلستان، امکان راهنمایی و مشاوره درباره شرایط قبل از ازدواج و شرایط خواستگاری و نامزدی، کمک شایانی به عزیزان خواهد نمود.

آشنایی با قوانین حمایت خانواده در انگلستان با توجه به آزادی ازدواج همجنس گرایان در این کشور و قانونی شناخته شدن ازدواج همجنسان، از ظرایف خاصی برخوردار است.

وجود وکیل خانواده ایرانی در انگلستان این امکان را به ایرانیان مقیم لندن و سایر شهرهای انگلستان می دهد که از خدمات وکیل خانواده برای ایرانیان در خارج از کشور استفاده نموده و همچنین شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج را نیز مورد بررسی دقیق قرار دهد.

گروه وکلای موسسه حقوقی مهر پارسیان با همراهی دپارتمان تخصصی و بین‌ المللی حقوق خانواده و با همراهی وکیل خانواده در انگلستان، اقدام به بررسی شرایط ازدواج و طلاق در انگلستان، امکان مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج و ویزای نامزدی انگلستان، معرفی وکیل مهاجرت به انگلستان و کلیه موضوعات مرتبط با قبول پرونده‌ های خانواده در انگلستان را برای آشنایی مخاطبان در وب سایت دفتر حقوقی محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی درج خواهد نمود.

جهت دریافت مشاوره از وکیل خانواده در انگلستان با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

قانون ازدواج در انگلستان

ثبت ازدواج رسمی در کلیساهای ولز و انگلستان، به دلیل محدودیت های مذهبی و عقیدتی، فقط برای افراد غیر همجنس، امکان پذیر است.

نکات مهم نفقه همسر

در واقع ازدواج همجنس گرایان که طبق قانون انگلستان آزاد اعلام شده است در کلیسا انجام نمی‌ شود.

برای ازدواج اتباع خارجی با تبعه انگلستان، اقامت تبعه خارجی لازم است که باید از قبل با توجه به تهیه اسناد و مدارک طرفین، حضور تبعه خارجی در انگلستان تثبیت شده باشد.

برای رسمیت یافتن ازدواج در انگلستان، ثبت در دفتر رسمی ازدواج و یا ثبت ازدواج نزد اشخاصی که مجاز به ثبت ازدواج هستند ضرورت دارد.

شرط رسمی شدن ازدواج در انگلستان حضور دو شاهد در زمان ازدواج می‌ باشد. سن ازدواج در انگلستان حداقل 18 سال می‌ باشد و افراد بالای 16 سال تا قبل از 18 سالگی به شرط رضایت والدین میتوانند ازدواج کنند.

ازدواج همجنسگرایان در انگلستان

ازدواج همجنس ها با هم در انگلستان ولز و اسکاتلند به رسمیت شناخته شده است.

اما این نوع ازدواج ها در ایرلند پذیرفته نشده است. ازدواج همجنس گرایان در انگلستان، در دفاتر رسمی ثبت ازدواج ثبت می‌ شود و تابع قوانین خانواده انگلستان می‌ باشد.

تعداد دیگری از کشورها نیز به تبع انگلستان ازدواج همجنس گرایان را به رسمیت شناخته و از آن حمایت می‌ کنند.

قوانین و حقوق زوج های همجنس مانند زوج های غیر همسان می‌ باشد.

طلاق در انگلستان

وکیل خانواده در انگلستان، میتواند در پرونده‌های ثبت ازدواج در انگلستان و یا مشاوره حقوقی بابت مراحل طلاق در انگلستان شما را همراهی کند.

برای درخواست طلاق در انگلستان لازم است که ازدواج زوجین به صورت رسمی ثبت شده باشد و همچنین زوجین ساکن انگلستان باشند.

قبل از ارسال درخواست طلاق به دادگاه وکیل خانواده در انگلستان بررسی می‌ نماید که آیا دادگاه خانواده انگلستان صلاحیت رسیدگی به پرونده طلاق شما را داراد یا خیر.

وکیل تجدید نظر خانواده شیراز

در توافق نامه طلاق باید موارد زیر مشخص شود:

  1. دلایل درخواست طلاق.
  2. تعیین تکلیف فرزندان و نحوه نگهداری فرزندان بعد از طلاق.
  3. تعیین تکلیف پول و دارایی ها بعد ازطلاق.
  4. انجام مشاوره پیش از طلاق و یا درخواست میانجی گری در طلاق.

امکان صدور حکم طلاق بدون حضور زوجین در دادگاه خانواده انگلستان وجود دارد. وکیل خانواده در انگلستان میتواند از سوی موکل در جلسات دادگاه حاضر شده و صورت جلسه را امضاء نماید.

جهت دریافت مشاوره از وکیل خانواده در انگلستان با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

دلایل طلاق در انگلستان

  1. خیانت یکی از زوجین که طرف متقاضی طلاق موظف است حداکثر تا شش ماه از کشف و اطلاع از خیانت همسر درخواست طلاق نماید.
  2. رفتار غیر منطقی و خارج از عرف همسر و ترک زندگی مشترک توسط یکی از زوجین.
  3. خشونت فیزیکی و ضرب و جرح (کتک زدن و زخمی شدن) همسر.
  4. عدم پرداخت هزینه‌ های زندگی توسط همسری که پرداخت مخارج را به عهده دارد.
  5. مستی یا مصرف موادمخدر و هرگونه اعتیاد مضر به دوام زندگی زناشویی.
  6. جدا زندگی کردن زوجین بیش از 2 سال که با تائید طرفین برسد.

مدارک لازم جهت دادخواست طلاق در انگلستان

  1. تکمیل فرم دادخواست طلاق و ضمیمه (همراه کردن) کردن مدارک و مستندات.
  2. اگر مستند خیانت همسر می‌ باشد، نام شخصی که با همسر شما رابطه دارد.
  3. پرداخت هزینه دادرسی مربوط به طلاق.
  4. وکالتنامه وکیل خانواده در انگلستان در صورتی که دادخواست را وکیل تقدیم می‌ کند.
  5. سند رسمی ازدواج و مدارک هویتی.
بهترین وکیل طلاق ونک

ازدواج و طلاق ایرانیان مقیم انگلستان

ازدواج و طلاق ایرانیان مقیم انگلستان مانند سایر کشورها، بر اساس قوانین ایران در سفارت ایران در لندن قابل ثبت و انجام است.

اجرای حکم دادگاه خارجی در زمینه طلاق، مطالبه مهریه در انگلستان، مطالبه نفقه در انگلستان و یا درخواست حضانت و سرپرستی فرزندان در انگلستان، منوط به تائید و تنفیذ حکم صادر شده از دادگاه‌ های خانواده انگلستان در دادگاه خانواده تهران می‌ باشد.

اگر زوجین ایرانی، بر اساس توافق مابین خودشان، بخواهند طبق قانون انگلستان به دعاوی خانوادگی آن ها رسیدگی شود، دادگاه خانواده انگلستان صالح به رسیدگی می باشد.

البته این امر مانع از این نیسنت که هر کدام از زوجین با مشورت وکیل خانواده در انگلستان و یا انتخاب وکیل خانواده در تهران نسبت به طرح دعوا در محاکم خانواده تهران اقدام نمایند.

جهت دریافت مشاوره از وکیل خانواده در انگلستان با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

وکیل خانواده در انگلستان و وکیل خانواده در ایران

طبق قرارداد منعقد شده بین وکیل خانواده در انگلستان و وکیل مهاجرت به انگلستان با موسسه حقوقی مهر پارسیان با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری دکتر محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری و موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی مهر پارسیان، امکان انجام کلیه امور مربوط به دعاوی خانواده در انگلستان و همچنین قبول پرونده‌ های خانواده از ایرانیان مقیم انگلستان در دادگاه خانواده تهران بر اساس تنظیم و تدوین اساسنامه گروه وکلای مهر، وجود دارد.

نشانی موسسه حقوقی مهر پارسیان

پلیس امنیت اخلاقی تجریش

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس موسسه حقوقی مهر پارسیان

021-88663925

021-88663926

021-88663628

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی خانواده تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

5/5 - (11 امتیاز)

8 دیدگاه

  • سلام و خسته نباشید،
    میخواستم یک وقت مشاوره بگیرم برای انجام طلاق . خانمی ۳۸ ساله هستم و دارای ۲ فرزند ۲ ساله و ۷ ماهه . همسرم از ابتدای ازدواج که ۴ سال پیش بود مرتب با خانمهای دیگه آنلاین و حضوری در ارتباط بود ولی من مدرکی نداشتم تا ثابت کنم و مرتب انکار میکرد تا اینکه ۲ هفته پیش بطور کاملا اتفاقی مدارکی به دستم رسید از گوشی همراه ایشون که ثابت میکنه خیلی وقته داره بهم خیانت میکنه همینطور نه فقط با یک خانم بلکه بیش از ۱۰ نفر . من اینجا سالن آرایشی دارم و کل هزینه های منزل و محل کار رو پرداخت میکنم و ایشون یکسال و نیم هست بیکار هستند و فقط یه مدت کمی هست که فرزند اولم رو نگهداری میکردند که من بتونم راحتتر کار کنم و فرزند دومم رو با خودم میبردم سرکار که متوجه شدم وقتی در منزل نیستم مرتب در حال سکس اینترنتی و صحبت با خانمهایی هستند که آخر هفته ها به دیدن آنها میرود و یا قبلا در ایران همزمان که متاهل بودند و برای دیدن اقوام رفته بودند هم خوابی داشتند . مجبور شدم صدای ایشون رو ضبط کنم تا شک من برطرف شود و خداروشکر هم مدارک با صدا و تصویری مثل عکس ک تکس دارم برای جدایی. الان ۲ هفته هست که از منزل رفتند البته به خواست خودشون ولی من وقتی ایشون خواستند برگردند تا لباسهایشان رو ببرند راهشان ندادم و پلیس صدا کردم و در حضور پلیس وسایل شخصیشون رو تحویل دادم . عقد ما فقط ایرانی هست و در انگلستان ازدواج انگلیسی انجام ندادیم. دختر دومم هم هنوز شناسنامه ایرانی نداره ولی شناسنامه انگلیسی داره. میخواستم بپرسم چطور میتونم در خواست طلاق بدم چون ایشون گفتند طلاقم نمیدهند. در ضمن فراموش کردم بگم که معتاد به تریاک هم هستند . ممنونم اگر یه وقت مشاوره بهم بدید یا باهام تماس بگیرید .

    • تلفن های مشاوره با وکیل خانواده برای ساعات 6 الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و 9 الی 14 برای روزهای پنج شنبه به شرح زیر است.
      021-88663925
      021-88663926
      021-88663927
      021-88663628
      021-88799562

    • سلام طول مدت طلاق ترذافعی مشخص نیست و معمولا بین یک تا دو سال طول میکشه
      هزینه دعاوی غیر مالی برای طلاق هست و اگه بخواین وکیل انتخاب کنید باید با وکیل درباره مبلغ دستمزد به توافق برسین
      دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر

  • با سلام
    خانومی هستم ۵۳ ساله ، ۳ ساله جدا از همسرم زندگی میکنم و وکیل انگلیسی از طرف لیگال عید دارم برا طلاق انگلیسیم ، ولی چون شوهرم راضی به طلاق نیستن هنوزم درگیرم ، دو سوال داشتم ، یکی اینکه آیا بعد از طلاق انگلیسی میتونم در سفارت لندن برا طلاق ایرانیم اقدام کنم یا خیر چون شنیدم با در دسترس داشتن نامه طلاق انگلیسی میشه بعدش طلاق ایرانی رو هم گرفت . دیگه اینکه آیا این درسته که میگن جدیدا قانونی در انگلیس تصویب شده که زنا بدون اجازه شوهر میتونن برا طلاق ایرانیشون اقدام کنن. میخواستم بدونم این موضوع تا چه حد صحت داره . سپاس گذارم از شما

    • سلام بله با طلاق انگلیسی میتونین در انگلیس و از طریق سفارت طلاق ایرانی رو هم ثبت کنید
      امکان انجام مراحل طلاق بدون حضور و رضایت همسرتون هم وجود دارد

  • سلام ، من احتیاج به مشاوره در مورد قوانین ازدواج و مسایل مالی دارم ، چطوری میتونم با شما تماس بگیرم ؟ آیا شماره انگلیس یا واتساپ هست که بشه تماس گرفت.
    ممنون

    • سلام از طریق شماره های واتس آپ موسسه حقوقی مهر پارسیان جهت دریافت حق مشاوره اقدام بفرمایید.
      09120067664
      09120067669

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *