وکیل خانواده در کانادا


با معرفی وکیل خانواده در کانادا برای خانواده های ایرانی با شما هستیم.

وکیل خانواده در کانادا برای ایرانیان مقیم کانادا، میتواند بر اساس قوانین ایران نسبت به مطالبه حقوق مالی و جرایم منتسب به ایرانیان مقیم کانادا اقدام نماید.

اما تفاوت هایی در حقوق خانواده کانادا و نحوه مطالبه حقوق مالی زن و نحوه اعمال حق طرفین بین دو کشور کانادا و ایران وجود دارد.

اجرای حکم دادگاه خارجی در ایران تحت شرایط خاصی پذیرفته شده است که در مقاله مخصوص تمامی شرایط ان توسط گروه وکلای مهر و موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، منتشر شده است.

با توجه به مهاجرت عده زیادی از ایرنیان به کانادا و ثبت ازدواج ایرانی ها طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، تکلیف احوال شخصیه (امور و اوصاف مربوط به شخصیت افراد) طرفین وضعیت حقوق مالی زن، حقوق و تکالیف زن، حقوق و تکالیف مرد، وضعیت حضانت (نگهداری) و سرپرستی فرزندان در کانادا، نحوه مطالبه مهریه و نفقه (هزینه و مخارج زندگی زن) در کانادا و نحوه استرداد (پس گرفتن) جهیزیه و لغو حضانت (نگهداری) فرزند در کانادا از مباحثی است که تخصص وکیل خانواده در کانادا یا ایران، آشنا به قوانین بین‌ المللی را می طلبد.

موسسه حقوقی مهرپارسیان با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری دکتر محمدرضا مهری متانکلائی، بهترین وکلای خانواده در تهران آماده پذیرش دعاوی و اعلام وکالت در پرونده خانواده در کانادا و ایران را دارد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل خانواده در کانادا با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

قانون خانواده کانادا

ایالت های کانادا به صورت مستقل از هم اداره می شوند. فرماندار کل کانادا توسط ملکه انگلیس تعیین می‌ شود و هنوز هم کانادا مستعمره انگلستان و تحت امر دولت انگلستان است. نظام حقوقی کانادا، به مانند نظام حقوقی انگلستان از نظام قضایی کامن لا (نظام حقوقی مبتنی بر عرف و رویه) پیروی می‌ کند.

قانون خانواده کانادا، بر اساس قانون اساسی استوار شده است. هر چند در قانون اساسی کانادا، بعضی از ایالت ها در معدود مواردی مانند نحوه تقسیم اموال بعد از طلاق، اموالی که مشمول تقسیم قرار می گیرند و همچنین حضانت (نگهداری) فرزندان در قانون خانواده کانادا، اختیاراتی برای ایالت ها درج شده است اما اصل قانون خانواده در کانادا، متحد الشکل می‌ باشد. وکیل خانواده در کانادا، در معانی و رشته های متعددی به کار می‌ رود.

وکیل خانواده در کانادا، صرفا به پرونده‌ های ازدواج و طلاق ورود نمی‌ کند بلکه تمامی موارد زندگی یک شهروند کانادایی با مشاوره وکیل خانواده در کانادا انجام می‌ شود.

ازدواج در کانادا

در قانون خانواده کانادا، چند همسری پذیرفته نشده است. اگر شخصی متقاضی ازدواج با شهروند کانادایی باشد، نمیتواند با وجود ازدواج اول و عدم جدایی از همسر قبلی اقدام به ازدواج با شهروند کانادایی نماید.

در صورت فوت همسر قبلی و یا طلاق دادن همسر قبلی، امکان ازدواج مجدد در کانادا و با شهروند کانادایی وجود دارد.

اجبار به ازدواج در کانادا وجود ندارد و اگر شخصی را مجبور به ازدواج نمایند، فقط یک تماس با پلیس کافی است و نیازی به طرح شکایت در دادسرا وجود ندارد.

وکیل خانواده در کانادا نیز میتواند جهت مشاوره حقوقی ازدواج، گزینه مناسبی باشد.

ازدواج صوری (غیرواقعی) در کانادا

اگر برای دریافت شهروندی کانادا و یا اقامت دائم کانادا، با یکی از شهروندان کانادایی ازدواج کنید و در طول مدت ازدواج برای پلیس کانادا این امر اثبات شود، طرفین مرتکب تقلب و جرم شده اند.

ضمن اخراج شخص غیر کانادایی از خاک کانادا برای شهروند کانادایی که اقدام به ازدواج صوری (غیرواقعی) نماید محدودیت ها و مجازات هایی در نظر گرفته می‌ شود.

قبل از هرگونه اقدامی جهت ازدواج در کانادا برای افراد غیر کانادایی، مشاوره حقوقی با وکیل خانواده در کانادا ضرورت دارد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل خانواده در کانادا با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

حقوق کیفری خانواده در کانادا

در مواردی که ذکر می‌ شود، جرایم و خشونت های خانوادگی در کانادا تعریف شده است.

  • تهدید به آسیب رساندن و یا تهدید به قتل.
  • ضرب و جرح عمدی و فحاشی و توهین.
  • سوء استفاده از یکی از اعضای خانواده اعم از سوء استفاده مالی و یا سوء استفاده جنسی و جسمی.
  • هرگونه رابطه جنسی و آزار جنسی کودک.
  • نادیده گرفتن حقوق یکی از اعضای خانواده اعم از زن، مرد یا کودک خانواده.
  • خشونت علیه یکی از اعضای خانواده که میتواند منجر به زندانی شدن فرد شود. در موارد خشونت خانوادگی و یا ارتکاب جرایم خانوادگی، تماس با پلیس و یا انجمن های کمک به خانواده کافیست.
  • نادیده گرفتن حقوق والدین و سالمندان نیز از جرایم علیه خانواده به حساب می آید.
  • ترک انفاق (نپرداختن مخارج و هزینه زندگی زن) و عدم پرداخت نفقه (هزینه و مخارج زندگی) فرزندان در کانادا نیز جرم است.
  • بدرفتاری و یا آزار جنسی حیوانات نیز از جمله جرایم خانواده در کانادا محسوب می‌ شود.

درخواست طلاق در کانادا

درخواست طلاق در کانادا، در مواردی از سوی زن یا مرد قابل طرح است.

طلاق توافقی در کانادا

زوجین میتوانند با تقدیم توافق نامه به دادگاه خانواده کانادا مبنی بر توافق در جدا شدن از یکدیگر به شرطی که 1 سال دور از هم زندگی کرده باشند، دادخواست طلاق توافقی به دادگاه خانواده ارائه نمایند.

وکیل خانواده در کانادا، میتواند با تنظیم پیش نویس توافق نامه بین زوجین، تعیین تکلیف تقسیم اموال، حضانت (نگهداری) فرزندان و سایر توافقات طرفین، به دادگاه خانواده مراجعه نماید.

طلاق ترافعی در کانادا

طی کردن مراحل پرونده طلاق در کانادا توسط وکیل خانواده در کانادا، فقط در صورتی که خیانت مرد یا زن به اثبات برسد و یا یکی از زوجین با بدرفتاری و آزار و اذیت طرف مقابل روبرو باشد، پذیرفته می‌ شود.
برای ارائه دادخواست طلاق، اثبات عسر و حرج (سختی و مشقت غیرقابل تحمل) زن یا مرد، الزامی است. تصمیم طلاق در کانادا فقط با دادگاه خانواده کانادا اتخاذ می‌ شود و وکیل خانواده در کانادا، امکان ورود به پرونده‌ های خانواده را دارد.

تعیین تکلیف اموال بعد از طلاق در کانادا

در قانون خانواده کانادا، اموال زوجین حین طلاق، بعد از طلاق و یا بعد از فوت به نسبت مساوی تقسیم می‌ شود. البته اموال قابل تقسیم در هر یک از ایالت های کانادا متفاوت است.

در بعضی از استان های کانادا، ارث و خسارت های دریافتی ناشی از صدمات جسمی و یا خسارت های معنوی قابل تقسیم بین زوجین نیستند و از جمله اموال شخصی زوجین محسوب می شوند.

طلاق ایرانیان در کانادا

اگر ازدواج ایرانی ها در ایران به ثبت رسیده باشد و مایل به طرح دعوا در دادگاه خانواده کانادا برای درخواست مطالبه مهریه، شکایت ترک انفاق (نپرداختن نفقه)، دادخواست حضانت (نگهداری) فرزندان در کانادا و یا این که درخواست طلاق در کانادا برای ایرانی ها، باشند.

دادگاه‌ های جمهوری اسلامی ایران فقط در صورتی اجرای حکم دادگاه خارجی را می پذیرند که با طرح مجدد پرونده در دادگاه خانواده تهران، حکم طلاق دادگاه کانادا و یا هر حکمی که خواهان اجرای آن در ایران هستند توسط دادگاه خانواده تهران، تنفیذ (تائید) شود.

امکان طرح مستقیم دعوای خانوادگی در دادگاه خانواده ایران نیز توسط ایرانی های مقیم کانادا وجود دارد. در صورتی که زوجین خواهان طرح دادخواست طلاق توافقی باشند، میتوانند با انتخاب وکیل خانواده در کانادا و ایران، نسبت به انجام امور حقوقی خود اقدام نمایند.

پرونده‌ های خانواده ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز با اعطای وکالتنامه رسمی از سوی اتباع ایرانی در سفارت های وزارت امور خارجه ایران، توسط وکیل خانواده در ایران نیز قابل انجام است و معمولا نیازی به حضور زوجین نیست. طلاق توافقی ایرانی های مقیم خارج از کشور نیز نیازی به ححضور طرفین ندارد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل خانواده در کانادا با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

وکیل خانواده در کانادا و وکیل خانواده در ایران

جهت مشاوره حقوقی خانواده و همچنین انتخاب وکیل پایه یک دادگستری در کانادا و یا وکیل خانواده در کانادا، موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با تشکیل کار گروه وکلای مهر، و دپارتمان حقوق بین‌ الملل دفتر حقوقی دکتر محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خانواده در ایران، امکانی را برای هم وطنان عزیز خارج از کشور فراهم نموده است تا با معرفی بهترین وکیل خانواده در کانادا و وکیل خانواده در ایران بدون نیاز به حضور طرفین، کلیه امور حقوقی انجام شود.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.
جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

نمونه دادخواست الزام به تمکین

021-88663925

021-88663926

021-88663628

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی خانواده تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

جهت دریافت مشاوره از وکیل خانواده در کانادا با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

4.7/5 - (18 امتیاز)

18 دیدگاه

  • سلام پسر من ایران ازدواج کرده و در کانادا از همسرش جدا شده ایا مهریه که در ایران در عقد نامه قید شده و البته همسرشون دستنوشته داره که کل مهریه رو گرفته تو خونه نوشته در کشور کانادا قابل قبول هست ؟ اصلا کانادا مهریه ایران قبول داره ؟ و اگر پسر بخواد همسرشو ایران هم طلاق ایرانی بده میتونه به وکیل وکالت بده یا باید خودش بیاد ایران مرسی

    • سلام و عرض احترام
      مهریه ازدواج در ایران از طریق دادگاه خانواده در ایران قابل مطالبه و وصول است.
      دست نوشته معمولا در دادگاه معتبر نیست
      دپارتمان حقوق خانواده گروه وکلای مهر

  • با سلام.
    من و همسرم ساکن مونترال ایالت کبک هستیم.
    همسر من در ماه جون سال ۲۰۱۸ از من به پلیس شکایت کرد بابت کتک زدن و شکستن گوشی ایشان توسط من ( بدون داشتن هیچگونه مدرک ) و پلیس هم گفته های ایشان را فقط ثبت کرد و به هیچ مرجع قانونی ارجاع نداد. اما فردای همانروز همسرم به اداره پلیس رفت و شکایت خود را پس گرفت. اکنون پس از گذشت حدود یکسال، همسرم میخواهد با استناد به همان برگه پلیس و همان شکایت که خودش آنرا پس گرفته و اعلام رضایت کرده، دوباره از من شکایت کند . در صورتی که چند روز بعد در همان ماه من به ایران آمدم و دیگر هیچگونه تماس فیزیکی تا به امروز با ایشان نداشتم.
    آیا همسرم میتواند با استناد به همان صورتجلسه پلیس
    که خودش آنرا پس گرفته، دوباره از من به جرم کتک زدن شکایت کند و در ایالت کبک مرا به دادگاه بکشاند؟
    متشکرم.
    رضا کمالی

    • سلام امکان طرح شکایت در هر صورت برای ایشون وجود داره
      اما اینکه بتونه ثابت کنه یا خیر رو باید با وکلای موسسه مشورت بفرمایید

  • من در وانکو زندگی میکنم و بعد از طلاق کانادا میخواهم برای مهریه و طلاق ایرانیم اقدام کنم. طرف بنده هیچ ملک و سندی به اسم در ایران ندارد. ایا امکان دریافت مهریه هست؟ و چه رهاکاری رو پیشنهاد میکنید؟

  • سلام و خسته نباشید ایا در دادگاه خانواده در کانادا اگر زوج تقاضای طلاق کرده باشد و برای زوجه امکان حضور فیزیکی مقدور نباشد ایا با ارسال مدارک بدون حضور فیزیکی قابل قبول است

  • سلام .. مردی بعد از سالها جدایی از همسر و فرزندان بالغ ،،دوباره ازدواج کردند و اموالی بعد از ازدواج دوم دارند اگر ایشان فوت کنند به فرزندان همسر اول ارث میرسد؟ چه مقدار… ممنون

  • سلام من در مییساگا تورنتو زندگی میکنم دو دختر بالغ و یک پسر ۱۰ ساله دارم دختران مرتبا باهم دعوا میکنند و حتی از هم ویدیو گرفتند حالا دختر بزرگم مرا تهدید میکند که به پلیس میگم خانه برای پسرم امن نیست و بچه را ازت میگیرند لطفا راهنمایی کنید متشکرم

    • سلام در چه موضوعی راهنمایی کنیم؟؟
      برای مشاوره با وکلای ما میتونین وقت مشاوره رو به صورت آنلاین یا تلفنی رزرو بفرمایید

  • سلام.‌ بنده ویزای توریستی دارم و قصد دارم با دوست دخترم در کانادا ازدواج کنم. ایا میتونم قبل از ازدواج توافقی بنویسم که همسرم در اینده نسبت به اموال ایران و کانادای من ادعایی نداشته باشه ؟ چون قطعا بعد از ازدواج قصد دارم یه سری اموال را بفروشم و وارد کانادا کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *