وکیل دادسرا جنوب تهران

وکیل دادسرا جنوب تهران

وکیل دادسرا جنوب تهران


با معرفی وکیل دادسرا جنوب تهران با شما هستیم.

با توجه به وضعیت ترافیک و شلوغی که در شهر تهران وجود دارد دسته بندی برای مناطق تهران انجام داده ایم که چند منطقه را جز جنوب تهران قرار دادیم که مناطق 16 و 17 و 18 و 19 و 20 می باشد.

این دسته بندی در جهت ارائه خدمات بهتر به موکلین حقوقی موسسه حقوقی مهر پارسیان میباشد که  قرار است خدمات حقوقی و وکالت در جنوب تهران به افراد  ارائه شود.

در هر منطقه ای که باشد یک سری از موضوعات نیاز الزامی به مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری و پیگیری مستمر پرونده به وکیل پایه یک دارد.

وکیل مهریه جنوب تهران

پرونده های کیفری حضانت فرزند چک، سفته و وصول مطالبات شخصی و یا شرکتی و همچنین پرونده های ملکی و املاک و ثبتی، خانواده، طلاق، نفقه، مهریه، اجرت المثل، باید حتما با یک وکیل مجرب در جنوب تهران مشاوره حقوقی داشته باشد.

در جنوب تهران اکثر جرم هایی که اتفاق می افتد جرم های کیفری هست که ما امروز در این مقاله قصد داریم شمارو با بهترین وکیل کیفری جنوب تهران اشنا کنیم

وکیل طلاق توافقی

وکیل پایه یک دادگستری چه شرایطی باید داشته باشد؟

وکلای پایه یک دادگستری بهترین و مجرب‌ترین نوع وکلا از حیث تجربه و سلسله مراتب در بین انواع وکلا هستند. وکیل پایه یک دادگستری برای اینکه بتواند به این درجه در حرفه خود برسد باید:

1- حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.
2- در آزمون دشوار و طاقت فرسای «وکالت» شرکت کرده و از بین ده‌ها هزار نفر پذیرفته شده باشد.
3- صلاحیت عمومی، اخلاقی و مذهبی او بر اساس استعلامات مختلف تایید شده باشد.
4- دوره دشوار کارآموزی وکالت و تکالیف مختلف آن را که حدود دو سال است سپری کرده باشد.
5- دوره وکالت پایه دو دادگستری را تمام نموده باشد. (فقط وکلای ماده 187)
6- آزمون‌های متعدد تشریحی و مصاحبه‌های علمی (موسوم به اختبار) را با موفقیت پشت سر گذرانده باشد. افرادی که بتوانند این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند، در نهایت درجه «وکیل پایه یک دادگستری» را دریافت می‌نمایند.

مجازات قمار بازی

وکلای پایه یک می‌توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری، در تمام دادگاه‌ها و در تمام مراحل مختلف رسیدگی قضایی شرکت کرده و هیچ محدودیتی برای پذیرش وکالت افراد یا شرکت‌ها ندارند.

وکیل کیفری متخصص جنوب تهران

در تمام امور کیفری طرفین می توانند وکیل کیفری خود را انتخاب و معرفی نمایند، وقت دادرسی به متهم، شاکی، مدعی خصوصی و وکلای مدافع آنان  ابلاغ خواهد شد.

و در صورت تعدد وکیل حضور یکی از وکلا برای تشکیل و رسیدگی کافی است.
در جرایم کیفری به طور معمول می توان حداکثر دو وکیل به دادگاه معرفی کرد و در جرایمی که در صلاحیت دادگاه کیفری یک است از جمله قصاص نفس، اعدام، حبس ابد، قطع عضو، جرایم سیاسی و مطبوعاتی و… می توان حداکثر سه وکیل معرفی نمود و در مرحله تحقیقات مقدماتی یک وکیل معرفی نماید.

وکیل خانواده میدان نور

وکیل دادگاه ارشاد

در جرایمی که مجازات آن سلب حیات یا حبس ابد است، چنانچه متهم اقدام به معرفی وکیل در مرحله اول یعنی در دادسرا ننماید  یا امکان مالی برای استخدام وکیل را نداشته باشد دادگاه اقدام به اخذ وکیل تسخیری می کند.

وکیل تسخیری با وکیل معاضدتی تفاوت دارد و این تفاوت در این است که وکیل معاضدتی در پرونده های حقوقی و مدنی از طرف دادگاه برای کمک به معسرین استخدام می شوند در حالیکه وکیل تسخیری در پرونده های کیفری به کار گرفته می شود.

وکیل معاضدتی به دلیل نداشتن توانایی مالی از طریق کانون وکلا در پرونده‌های حقوقی تعیین خواهند نمود اما وکیل تسخیری در دعاوی کیفری که ممکن است فرد به هر دلیلی اقدام به گرفتن وکیل ننماید اما حضور وکیل در دادرسی الزامی است، در چنین مواقعی دادگاه وکیل انتخاب می‌نماید.

معسرین افرادی هستند که توانایی مالی برای پرداخت هزینه وکالت را ندارند.

خصوصیات یک وکیل کیفری متخصص دادسرا جنوب تهران

وکیل کیفری مجرب و متخصص شخصی است که علاوه بر دانش و تحصیلات تخصصی در زمینه امور جزایی و کیفری، دارای تجربه کاری در پرونده های کیفری بوده و با رویه مرسوم محاکم کیفری، دادسراها و روال انجام امور تحقیقات مقدماتی ضابطین قضایی آشنایی کافی داشته باشد و همچنین با قوانین جزایی از جمله قانون مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری، قانون مبارزه با مواد مخدر، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و قوانین مرتبط دیگری که در این زمینه وجود دارد، آراء وحدت رویه در امور کیفری، نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه و دکترین حقوقی بخوبی آشنا باشد.

مطالبه مهریه از وراث

وکیل زبده خانواده

از آنجایی که در امور جزایی در موارد متعددی با مسائلی مواجه می شویم که عواطف روحی روانی انسان را درگیر خود می کند و همچنین با توجه به این موضوع که معمولا پرونده های کیفری دارای ذاتی خشن و کم انعطاف هستند، بسیار مهم است که وکیل کیفری آمادگی روانی لازم را برای مواجهه با مسائلی اینچنین داشته باشد.

مثلا ما در جرم سرقت جنوب تهران وکیل متخصص داریم یعنی چی؟

یعنی وکیلی متخصص در دادسرا های جنوب تهران تمرکز پرونده داشته و تمام ابعاد موضوع را مسلط است و میتواند به راحتی به شما در این زمینه کمک مند تا پرونده های خود را به راحتی به سر انجام برسانید منظور از وکیل دادسرا جنوب تهران این است

مزایای بهره مندی از وکیل کیفری دادسرا جنوب تهران

بهرمند شدن از وجود وکیل کیفری و یا تیم کیفری در خصوص دعاوی کیفری نه تنها حائز اهمیت است بلکه باعث می شود بهترین دفاع و نتیجه ممکن نیز حاصل گردد به این دلیل که طرح شکایت و نوع شکایت و زمان طرح شکایت و اینکه اوراق مربوطه  از جمله لایحه دفاعیه، اظهارنامه، شکواییه به چه نحوی باید تنظیم بشوند بسیار سرنوشت ساز است.

نکته مهمی که در این خصوص بسیار دارای اهمیت خواهد بود این است که چون هر دعوایی را فقط می‌توان یک بار مطرح کرد و طرح دوباره  آن امکان پذیر نخواهد بود در نتیجه اگر دعوایی به اشتباه طرح شود علاوه‌بر اینکه موجب از دست رفتن حق می شود و خسارت هایی را که قبلا ایجاد شده است حل نمی شود بلکه متحمل خسارات جدید ناشی از هزینه دادرسی و حتی زمان از دست رفته نیز خواهد شد که بودن وکیل کیفری باعث می شود پرونده با بهترین شکل دفاع و کم ترین زمان و هزینه صورت پذیرد.

وکیل الزام زوج به طلاق

وکیل شکایت نفقه

همچنین در دعاوی کیفری که در مقابل  مطرح شده است  با استفاده از وکیل کیفری می توان دفاع موثری را انجام داد که از عواقب کیفری ناشی از شکایت جلوگیری شود زیرا غالباً عدم استفاده از حق دفاع به منزله قبول اتهام است.

دکتر محمد رضا مهری و گروه وکلای مهر اینجا هستند تا به شما در زمینه امور کیفری بهترین راه ها را نشان بدهند و شما مخاطبان عزیز را به راحتی اب خوردن به نتیجه دلخواهتان برسانند پس برای حل شدن هر چه سریعتر پرونده خود با ما تماس بگیرین ما کاری را انجام میدهیم که در ان تخصص داریم.

وکیل معاضدتی چیست؟ وکیلی است که در دعاوی حقوقی و در صورت نداشتن توانایی مالی برای گرفتن وکیل در پرونده‌های حقوقی، از طرف کانون وکلا تعیین خواهد شد.

وکیل تسخیری چیست؟ در پرونده‌های کیفری که داشتن وکیل الزامی است و فرد به هر دلیلی اقدام به گرفتن وکیل ننماید، دادگاه برای او اخذ وکیل خواهد نمود.

 

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معرفی بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
معرفی بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (50 امتیاز)
قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

4 دیدگاه

  • سلام روز خوش
    من خانی آبادنو زندگی میکنم و هفته قبل به خاطر شرب خمر پشت فرمون گرفتنم تست الکل ام ۶۰ درصد نشون داد الان دادسرا برای هفته بعد من خواستن من چه کاری باید انجام بدم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      رانندگی در حال مستی به تنهایی هم تخلف رانندگی و هم یک جرم مجزا در قوانین جزایی است. شما باید با وکیل متخصص در این زمینه مشاوره فرمایید. جهت هماهنگی با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • به ما اتهام شرکت در نزاع رو زدن . در صورتی که ما در درگیری نبودیم. حالا بعد از کلی تحقیقیات تو دادسرا به من گفتن که باید بیای و سوگند بخوری که در دعوا نبودی، خواستم بدونم بعد از سوگند خوردن من چه اتفاقی مییوفته؟

    • سلام وقت شما بخیر
      با توجه به تحقیقات مفصل دادسرا مقام قضایی به این نتیجه رسیده است که شما قاعدتا در این درگیری حضور نداشتهاید و یا دلایل شاکی، برای انتساب جرم به شما کافی نمیباشد و تصمیم نهایی بر مبنای این ابلاغ که به دست شما رسیده است حکم برائت خواهد بود، یعنی شما بیگناه شناخته میشوید. میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *