لایحه اعاده دادرسی طلاق

لایحه اعاده دادرسی طلاق

لایحه اعاده دادرسی طلاق


امروز با موضوع لایحه اعاده دادرسی طلاق با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.
بعد از به وجود اومدن اختلاف زوجین، سیل دعاوی و لجاجت ها در دادگاه ها جاری می شود.
مرد به دنبال ازدواج مجدد برمی آید و از دادگاه اذن می گیرد، ازدواج می کند و زندگی تازه ای می یابد.
زن نیز مهریه را مطالبه می کند، اجراییه می گیرد و متقابلاً مرد دعوای اعسار اقامه می نماید.

در این مرحله، زن اعلام می کند حاضر است از همه ی مهریه بگذرد و تنها مرد او را طلاق دهد! مرد اما بر دعوای اعسار و عدم موافقت با طلاق اصرار می ورزد! اقدامی لغو که جز استمرار نزاع و معلق شدن وضعیت زن، نتیجه ای ندارد.

علیرغم اینکه طلاق یجورایی تا پیش خدا جای اعتراض داره میشه گفت اعاده دادرسی طلاق یکی از پر زحمت ترین کارای وکلاست که یجورایی از نقطه صد به نقطه صفر برگشتن یک  پرونده هست از این رو حتما باید لایحه اعاده دادرسی طلاق با حوصله و دقیق و فنی تنظیم بشه.

نمونه پرونده طلاق در تجربه وکالتی

تو راهروی دادگاه  خانواده بودم که صف انتظار طولانی شده بود.

یکی گفت: اقا این بلای کرونا در حقیقت عذاب الهیه من که اعتقاد دارم همه این ها دست خداست خودش در قران فرموده:
خدا برای عذاب بدکاران هیچ سپاهی ار آسمان نمی فرسته بلکه تنها یک فریاد کافیه تا همه را هلاک کنه (مستنبط از ایات 28 و 29 سوره یس) یعنی شما قبول نداری اینها دست خداست؟

وکیل آنلاین خانواده خیابان وزرا

وکیل اعاده دادرسی خانواده

گفتم: خوب معلومه دست خداست نه تنها ویروس کرونا بلکه همه چیز به خواست و اراده اوست از گردش زمین و سیارات دیگه به دور خورشید گرفته تا افتادن یک برگ از درخت همه از مشیت الهی سرچشمه گرفته اما این ی حرفه و اینکه حوادث طبیعی همه عذاب و نتیجه  خشم خدا باشه حرف دیگه ای !

واقعیت این است که وجود کرونا همان اندازه به اراده و مشیت خداوند بستگی دارد که بارش باران و وزش باد و گردش ایام و توالی شب روز به خواست خداست به نظرم قضاوت های ما در غالب موارد بیش از اینکه متکی به فکت ها و واقعیت های ملموس باشه ناشی از پیش فرض های عجولانه و سطحی است از جمله رابطه کرونا و گناه و معصیت از طرف  خلق الله!

آیا درج حق طلاق در قبال بذل مهریه به معنی ابراء ذمه زوج است؟

با این اوضاع کرونا هیئتی برای مشاوره حضوری چند روز پیش در مهرپارسیان حاضر شدند و از شانس نزدیک بود توی تایم مشاوره باهم گلاویز هم بشن که بخیر گذشت.

آدم آس و پاس و بی قیدی بود با جُثه ریزه میزه و لباس نامرتب خانم و پسر بزرگش همراهش بودند پسرش رک در اومد و گفت آقای وکیل  این اقا تو محل آبرو برای ما نگذاشته پیرزن هفتاد ساله رو میاره خونه اون هم وقتی مادرم تو خونه ست  بار اولش هم نیست … نه خرجی میده نه اجاره خونه

مرد  از پنجره به خیابان گاندی  ذل زده بود و چیزی نمی گفت… بلاخره به همسرش وکالت داد تا هر وقت خواست با بذل تمام مهریه و سایر حقوق مالی دوران زندگی مشترک طلاق بگیره.

ضمانت اجرای مهریه در طلاق

وکیل اعاده دادرسی و ماده 477

مرد  گفت هیچی تو بساط نداره هزینه سند رو هم خانم پرداخت کرد  پرسیدم شغلت چیه گفت همه کار می کنم از نظافت خانه ها تا نقاشی ساختمان و کارهای دیگه !

به نظر میامد از نظر روانی بیماره از طرفی تو خونه هم راهش نمی دادن مدتی بود می خواستم راهرو دفتر رو نقاشی کنم گفتم حاضری این کار رو انجام بدی گفت همه کار می کنم وقتی از اتاق من بیرون رفت از پسرش سوال کردم نقاشی ساختمان بلده سرش رو طوری تکان داد که معلوم بود کارش چنگی به دل نمی زنه با این حال دلم می خواست یه کمکی بهش بکنم منتهی نه مجانی.

روز بعد با دست خالی تو موسسه حاضر شد با هر وسیله که بود مقدمات کار رو برایش فراهم کردیم دو سه ساعت بعد سرش رو تو اتاق من کرد گفت می تونم ی سوال فنی بپرسم؟

تقلب در هنگام اخذ وکالت طلاق موجب درخواست اعاده دادرسی در پرونده طلاق می شود؟

گفتم: بپرس
گفت: خانمم مهریه اش رو اجرا گذاشته مگه با وکالت طلاق مهریه شو نبخشید؟
توضیح دادم نه خانم شما در صورتی می تونه طلاق بگیره که تمام مهریه و نفقه و … ببخشه اما معناش این نیست که مادام که طلاق نگرفته حق گرفتن مهرش رو نداره.
پرسید: یعنی الان هم می تونه مهریه اش رو بخاد و هم طلاق بگیره؟
گفتم: نه اگر مهریه اش رو وصول کنه موقع استفاده از وکالت طلاق چاره ای نداره مگر اینکه مهریه وصول شده رو برگردونه.
بعد که خیالش راحت شد پرسید حالا که مهرش رو اجرا گذاشته یعنی باید برم زندان؟
گفتم: نه “المفلس فی امان الله ”
یه اتاق قرمز رنگ توی واحد نهم مجاور لاین موسسه هست که از آثار این نقاش معروف به نظر میاد.

دفتر وکالت تخصصی طلاق

از اینها بگذریم به دنبال این هستیم تا در این مقاله به نکات مهمی از لایحه اعاده دادرسی طلاق بپردازیم.

نکات مهم لایحه اعاده دادرسی طلاق

اعاده دادرسی چیست؟

چجوری لایحه اعاده دادرسی طلاق تنظیم کنیم؟
دفتر دکتر مهری وکیل اعاده دادرسی طلاق در کجای تهران واقع شده است؟
اعاده دادرسی  چیست

شعبه 262 دادگاه خانواده تهران

1- برابر بند الف ماده 432 قانون آیین دادرسی مدنی، اگر متقاضی اعاده دادرسی به طور مستقل آن را درخواست کند، این درخواست، اعاده دادرسی اصلی محسوب می‎شود. یعنی چنانچه بدون اینکه دعوایی در جریان رسیدگی باشد، یکی از طرفین حکمی که سابقا صادر شده است، درخواستی را به عنوان اعاده دادرسی مطرح کند، این درخواست، اعاده دادرسی اصلی خواهد بود که باید ضمن دادخواست به دادگاه صلاحیت‎دار تقدیم شود.

2- در مقابل اعاده دادرسی اصلی، اعاده دادرسی طاری قرار دارد که در بند ب همان ماده به آن اشاره شده است. اعاده دادرسی طاری در ضمن دادرسی مطرح می‎شود؛ این در حالی است که در اعاده دادرسی اصلی پرونده‎ای در حال رسیدگی نیست تا ضمن آن اعاده دادرسی مطرح شود.

جهات درخواست اعاده دادرسی شامل چه مواردی است؟

اعاده دادرسی به استحکام احکام لطمه می‎زند و اعتبار احکام را سست می‎کند؛ بنابراین استفاده از آن بسیار محدود است و تنها در مواردی که قانون مقرر کرده، قابل استفاده است. در جلسه دادرسی نیز تنها به جهتی رسیدگی می‎شود که در دادخواست اعاده دادرسی قید شده است. بر اساس ماده 436 قانون آیین دادرسی مدنی، در اعاده دادرسی به جز آنچه که در دادخواست اعاده دادرسی ذکر شده است، جهت دیگری مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

شرایط دادخواست طلاق توافقی

جهات اعاده دادرسی عبارتند از؛

1- موضوع حکم، مورد ادعای خواهان نبوده باشد. به عنوان مثال، خواهان از دادگاه، صدور حکم تخلیه را تقاضا کند و دادگاه علاوه بر صدور حکم تخلیه، حکم به پرداخت اجرت‎المثل صادر کند.

2- حکم به میزان بیشتر از خواسته صادر شده باشد.

مانند اینکه خواسته خواهان 10 میلیون تومان است اما دادگاه بر اساس نظر کارشناس حکم به پرداخت 25 میلیون تومان خسارت داده است. این جهت اعاده دادرسی در مواردی قابل تحقق است که خواسته پول رایج ایران، پول خارجی یا مالی کلی باشد. (مانند صد تن گندم یا سکه طلا) ارایه حکم مورد درخواست اعاده دادرسی دلیل تحقق این جهت اعاده دادرسی است.

3- وجود تضاد در مفاد یک حکم که ناشی از استناد به اصول یا به مواد متضاد باشد.

مثلاً دادگاه شرط ضمن عقد را نامشروع دانسته و در عین حال با استناد به ماده 237 قانون مدنی، خوانده را ملزم به انجام آن شرط کرده است.

وکیل اعاده دادرسی جرایم اخلاقی

4- حکم صادره با حکم دیگری در خصوص همان دعوا و اصحاب آن، که قبلاً توسط همان دادگاه صادر شده است، متضاد باشد؛ بدون آن‎ که سبب قانونی موجب این مغایرت باشد.

5- طرف مقابل درخواست‎کننده اعاده دادرسی حیله و تقلبی به‎ کار برده که در حکم دادگاه موثر بوده است.

حیله و تقلب می‎تواند مصادیق متعددی داشته باشد. مانند اینکه خواهان کاری کند که شخصی غیر از خوانده به‎ عنوان خوانده در دادگاه حاضر شود و برخلاف واقع به صحت ادعاهای خواهان اقرار کند.

6- حکم دادگاه مستند به اسنادی بوده که پس از صدور حکم، جعلی بودن آنها ثابت شده باشد.

وکیل خانواده محله امانیه

7- پس از صدور حکم، اسناد و مدارکی به دست می‎آید که دلیل حقانیت درخواست‎کننده اعاده دادرسی باشد و ثابت شود اسناد و مدارک یادشده در جریان دادرسی مکتوم بوده و در اختیار متقاضی نبوده است.

دفتر وکالت وکیل آنلاین لایحه اعاده دادرسی طلاق در تهران

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.
امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر.
معرفی بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری و حقوقی در تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی بانکی و پولی.
معرفی بهترین وکیل ملکی.
معرفی بهترین وکیل قراردادهای مشارکت در ساخت.
معرفی بهترین وکیل دادسرای جرایم امنیت اخلاقی، اقتصادی و پولشویی

وکیل اعاده دادرسی دادگاه خانواده

نشانی و تلفن بهترین وکیل پرونده اعاده دادرسی خانواده
تهران- میدان ونک- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد9.

02188663925
02188663926
02188663927
02188799562
02188796143

شماره موبایل وکیل اعاده دادرسی پرونده طلاق

09120067661
09120067662
09120067663
09120067664
09120067665
09120067669

شماره واتس آپ جهت ارسال پیام تعیین وقت با وکیل اعاده دادرسی خانواده

09120067664
09120067665
09120067669

پس از ارسال پیام حداکثر ظرف 24 ساعت وقت مشاوره با برترین وکلای ایران تعیین خواهد شد.
دفتر وکیل اعاده دادرسی پرونده طلاق

5/5 - (31 امتیاز)

طلاقطلاق توافقی

آیا برای طلاق وکیل لازم استاطاله دادرسی طلاقاعاده دادرسی از طلاقاعاده دادرسی حکم طلاقاعاده دادرسی در پرونده طلاقاعاده دادرسی در طلاقاعاده دادرسی طلاقاعاده دادرسی طلاق توافقیبهترین وکیل طلاق در قزوینبهترین وکیل طلاق در قمبهترین وکیل طلاق در گرگانبهترین وکیل طلاق در نیشابوربهترین وکیل طلاق در همدانبهترین وکیل طلاق رشتبهترین وکیل طلاق همدانجلسه دادرسی طلاقحقوق وکیل طلاقدادرسی طلاق توافقیطلاق فوری+وکیل فاطمه قنبریقیمت وکیل برای طلاق چقدر استقیمت وکیل برای طلاق غیابیقیمت وکیل برای طلاق یک طرفهقیمت وکیل طلاقکیا با وکیل طلاق گرفتنگرفتن وکیل برای طلاق غیابیلایحه اعاده دادرسی طلاقمراحل دادرسی طلاقمشاوره با وکیل جهت طلاقنمونه دادخواست اعاده دادرسی طلاقهزینه دادرسی برای طلاق توافقیهزینه دادرسی پرونده طلاقهزینه دادرسی دادخواست طلاقهزینه دادرسی در طلاقهزینه دادرسی در طلاق توافقیهزینه دادرسی دعوای طلاقهزینه دادرسی طلاقهزینه دادرسی طلاق از طرف زوجهزینه دادرسی طلاق از طرف زوجههزینه دادرسی طلاق از طرف مردهزینه دادرسی طلاق توافقیهزینه دادرسی طلاق توافقی چقدر استهزینه دادرسی طلاق چقدر استهزینه دادرسی طلاق سال ۹۹هزینه وکیل برای طلاق چقدر استهزینه وکیل برای طلاق چقدرههزینه وکیل برای طلاق غیابیهزینه وکیل برای طلاق یکطرفههزینه وکیل جهت طلاقهزینه وکیل جهت طلاق توافقیهزینه وکیل طلاقهزینه وکیل طلاق از طرف زنهزینه وکیل طلاق توافقیهزینه وکیل طلاق چقدر استهزینه وکیل طلاق چقدرههزینه وکیل طلاق غیابیهزینه ی دادرسی طلاق توافقیوكيل طلاق تهرانوكيل طلاق توافقيوكيل طلاق در لس انجلسوكيل طلاق در لندنوكيل طلاق شمال تهرانوكيل طلاق لس انجلسوكيل طلاق مشهدوکیل با تجربه طلاقوکیل برای حق طلاقوکیل برای طلاقوکیل برای طلاق از طرف زنوکیل برای طلاق توافقیوکیل برای طلاق در قزوینوکیل برای طلاق غیابیوکیل برای طلاق غیر توافقیوکیل برای طلاق فوریوکیل برای گرفتن طلاقوکیل پایه طلاقوکیل پایه یک طلاق تهرانوکیل پرونده طلاقوکیل جهت طلاقوکیل جهت طلاق توافقیوکیل جهت طلاق در مشهدوکیل حاذق طلاقوکیل حق طلاقوکیل حقوقی طلاقوکیل خوب جهت طلاقوکیل طلاقوکیل طلاق آنلاینوکیل طلاق اراکوکیل طلاق ارزانوکیل طلاق ارومیهوکیل طلاق از طرف زنوکیل طلاق از طرف زوجوکیل طلاق از طرف زوجهوکیل طلاق اسلامشهروکیل طلاق اصفهانوکیل طلاق اهوازوکیل طلاق با قیمت مناسبوکیل طلاق بروجردوکیل طلاق بندرعباسوکیل طلاق بهبهانوکیل طلاق بوشهروکیل طلاق بیرجندوکیل طلاق بین المللیوکیل طلاق پاکدشتوکیل طلاق پایه یک دادگستریوکیل طلاق پیروزیوکیل طلاق تهرانوکیل طلاق توافقیوکیل طلاق توافقی اصفهانوکیل طلاق توافقی تهرانوکیل طلاق توافقی در تهرانوکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در مشهدوکیل طلاق توافقی رشتوکیل طلاق توافقی غرب تهرانوکیل طلاق توافقی کرجوکیل طلاق تورنتووکیل طلاق جردنوکیل طلاق جنوب تهرانوکیل طلاق چیستوکیل طلاق حرفه ایوکیل طلاق خانم تهرانوکیل طلاق خرمشهروکیل طلاق خوبوکیل طلاق خوب در اصفهانوکیل طلاق خوب در تهرانوکیل طلاق خوب در ساریوکیل طلاق خوب در کرجوکیل طلاق خوب در کرمانشاهوکیل طلاق خوب در مشهدوکیل طلاق خوب کرجوکیل طلاق در آمریکاوکیل طلاق در استرالیاوکیل طلاق در ایرانوکیل طلاق در بندرعباسوکیل طلاق در پاسدارانوکیل طلاق در ترکیهوکیل طلاق در تورنتووکیل طلاق در رباط کریموکیل طلاق در رشتوکیل طلاق در زاهدانوکیل طلاق در زنجانوکیل طلاق در ساریوکیل طلاق در سمنانوکیل طلاق در سنندجوکیل طلاق در سیدنیوکیل طلاق در شیرازوکیل طلاق در فردیسوکیل طلاق در فردیس کرجوکیل طلاق در قموکیل طلاق در کالیفرنیاوکیل طلاق در کرجوکیل طلاق در گرگانوکیل طلاق در لاهیجانوکیل طلاق در لندنوکیل طلاق در لنگرودوکیل طلاق در ملبورنوکیل طلاق در مونترالوکیل طلاق در نجف آبادوکیل طلاق در هامبورگوکیل طلاق در هلندوکیل طلاق در همدانوکیل طلاق در ونکووروکیل طلاق در یاسوجوکیل طلاق در یزدوکیل طلاق رشتوکیل طلاق زرین شهروکیل طلاق زن در تهرانوکیل طلاق زنجانوکیل طلاق زوجوکیل طلاق زوجهوکیل طلاق ساریوکیل طلاق سعادت آبادوکیل طلاق سنندجوکیل طلاق سیدنیوکیل طلاق سیرجانوکیل طلاق شرق تهرانوکیل طلاق شهرریوکیل طلاق شهرک اکباتانوکیل طلاق شهرک غربوکیل طلاق شهرکردوکیل طلاق شهریاروکیل طلاق شوشوکیل طلاق شیرازوکیل طلاق صادقیهوکیل طلاق عالی در اصفهانوکیل طلاق غرب تهرانوکیل طلاق غیابیوکیل طلاق قائمشهروکیل طلاق قزوینوکیل طلاق قشموکیل طلاق قلهکوکیل طلاق قموکیل طلاق کاشانوکیل طلاق کاناداوکیل طلاق کرجوکیل طلاق کرمانوکیل طلاق کرمانشاهوکیل طلاق کیستوکیل طلاق کیشوکیل طلاق گرگانوکیل طلاق لاهیجانوکیل طلاق لس آنجلسوکیل طلاق لندنوکیل طلاق لنگرودوکیل طلاق ماهروکیل طلاق ماهشهروکیل طلاق مشاورهوکیل طلاق مشهدوکیل طلاق ملایروکیل طلاق مهریهوکیل طلاق مونترالوکیل طلاق هشتگردوکیل طلاق همدانوکیل طلاق و ازدواجوکیل طلاق و مهریهوکیل طلاق و نفقهوکیل طلاق ونکووروکیل طلاق یاسوجوکیل طلاق یزدوکیل طلاق یک طرفهوکیل طلاق یک طرفه مشهد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *