وکیل زبده خانواده

وکیل زبده خانواده

وکیل زبده خانواده


با معرفی وکیل زبده خانواده در تهران همراه شما هستیم.

دیلیت اکانت در رابطه نامشروع (پاک کردن حساب کاری)

با سلام من مدتی با آقایی در تلگرام چت داشتم که ایشان قبلا خواستگار بنده بودند و همسرم فهمیده میگه باید شکایت کنیم می خواستم بدونم در صورت شکایت اگر یکی از طرفین دیلیت اکانت (پاک کردن حساب کاری) داده باشد و کلیه چت ها پاک شده باشد.

آیا امکان بازیابی آن ها وجود دارد؟
همسرم این مسئله را بهانه کرده که تمامی اموال و مهریه و حتی بچه را از من بگیرد.
یعنی ماندن با هم را منوط به طرح شکایت کرده است.
خیلی میترسم چون میدانم جرمم روابط نامشروع است و خیلی برای من و خانواده ام بد می شود.
لطفا خیلی دقیق بنده را راهنمایی بفرمایید که چه کنم؟

– این که امکان بازیابی وجود دارد یا خیر بستگی به پلیس فتا دارد چرا که موضوع به آن ها ارجاع می شود. در نتیجه نمیتوان با اطمینان گفت بازیابی می شود.

جهت دریافت مشاوره با وکیل زبده خانواده در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

مزاحمت و فحاشی

با سلام

خانواده بنده با یکی از خواهرها به دلیل فساد اخلاقی خود و شوهرش قطع رابطه کرده ایم، اما از زمان ازدواج، ایشان و شوهرش به مدت ۱۴ سال هست که مزاحم آسایش خانواده ما هستند و به صورت های مختلف از قبیل؛ هتاکی، تهدید، فحاشی و ایجاد نگرانی برای پدرم و… سلب آسایش.

۶ سال پیش شوهر ایشان وقتی من و خواهر دیگرم منزل نبودیم، به فحاشی وارد خانه شده و با چاقو پدر و مادر بنده رو تهدید کرده بود و زشت ترین الفاظ را به پدر بنده گفته بود.

درخواست حکم جلب مهریه

در آن زمان ما می خواستیم اقدام به شکایت کنیم که به دلیل عواقب احتمالی منصرف شدیم.

۴ سال پیش، در پی سو مدیریت در مدیریت کسبی که راه انداخته بودند، و حدود ۲۰۰ میلیون تومان بدهی بار آورده بودند، مشکل را به خانواده ما آوردند و بنده ۴۰ میلیون از بدهی ایشان را با قرض و وام تامین کردم، اما به هتاکی و فحاشی ادامه دادند، و پس از بسته شدن کسبشان، متواری (فراری شدن) شدند و طلبکارانشان دائم یا درب منزل ما می آمدند یا به محل کار خواهر دیگرم می رفتند. گویا مورد این دو نفر توسط آگاهی تهران نیز پیگیری شده بود.

مدت زمان مرور تعقیب در فحاشی و مزاحمت

دو سال پیش هم شوهر ایشان، در حین مراسم خاکسپاری مادرم، سر و کله اش پیدا شد و شروع به داد و بیداد کرد که چون اقوام هم از این دو نفر آزار بسیار دیده بودند، مداخله کردند و این فرد را متواری کردند.

حالا بعد از ۴ سال، دوباره مزاحمت های این دو نفر شروع شده.
متاسفانه بدلیل حساسیت عاطفی پدرم، بنده هیچگاه شکایت نکردم، در حالی که نزدیک به ۴۰ میلیون تومان سفته (نوعی سند تجاری) از خواهرم دارم.
میخواستم ببینم چگونه میتوانم جلوی آزار این دو نفر را بگیرم.

پدر بنده ناراحتی قلبی دارد و از طرفی هم به ما موضوعات مربوط به این دونفر را نمیگوید و حالات روحی پدرم نشان دهنده تهدید هایی است که از سمت این دو نفر دریافت می کند.

پاسخ وکیل زبده خانواده در تهران

در خصوص تهدید و فحاشی می توانید شکایت کنید.

البته نظر به قابل گذشت بودن این جرائم حتما میبایست جرم دیده اقدام به شکایت کند که به نظر میرسد پدر خانواده باشد.
دادسرا نیز تحقیقات لازمه را انجام میدهد و البته با توجه به خانوادگی بودن دعوا، سعی در صلح و سازش خواهد کرد.

در خصوص سفته ای که در دست دارید با توجه به دیون خواهرتان میتوانید روی آن اقدام و حتی با واخواست (مطالبه رسمی وجه) آن تامین (تضمین) خواسته و توقیف اموال نیز اخذ کنید.

جهت دریافت مشاوره با وکیل زبده خانواده در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

چگونه میتوان مهریه را از طریق اجرای ثبت مطالبه کرد؟

در این روش زن می‌ تواند قباله ازدواج خود را به دفترخانه محل ثبت عقد ارائه و تقاضای صدور اجرائیه کند، سپس با اجراییه به اداره ثبت مراجعه و مهریه خود را مطالبه کند.

در این روش زن باید هزینه اجرایی را هم که برابر با نیم‌عشر دولتی است، پرداخت کند که بعدا این هزینه از شوهر گرفته خواهد شد.

برای اجرای مهریه مالی اعم از وجه نقد یا مال منقول (مالی که قابل انتقال و جابجایی نیست مثل: ماشین، موبایل یا…) یا مالی غیرمنقول (مالی که قابل انتقال و جابجایی نیست مثل ملک) توقیف می‌شود البته به شرط اینکه جزو مستثنیات دین (برای امرارمعاش به آن نیاز داشته باشد) نباشد؛ بنابراین گام‌ های زیر باید به ترتیب طی شود:

مراجعه به دفترخانه محل ثبت عقد (ازدواج) و ارائه سند ازدواج؛ مراجعه به اداره ثبت محل با همراه داشتن اجرائیه صادره از دفترخانه؛ پرداخت نیم عشر دولتی و معرفی اموالی برای توقیف.

طلاق به دلیل عسر و حرج زوجه

به موجب آئین‌ نامه اجرایی اداره ثبت، معرفی مال جهت توقیف، ۱۰ روز پس از ابلاغ اجرائیه است همچنین لازم به ذکر است که بابت اجرای اسناد رسمی نیم‌عشر مبلغ اجرائیه گرفته می‌ شود که نیم‌عشر مزبور را حق‌الاجرا می‌ گویند.

حق‌الاجرا نیز حقی است که دولت بابت اجرائیه اسناد رسمی دریافت می‌ کند و پنج درصد مبلغ اجرا است.

برگ جلب ساده و برگ جلب سیار چه تفاوتی دارند

اصولاً زمانی که شکایتی علیه شخصی در دادسرا مطرح می‌ گردد پس از ارجاع پرونده به بازپرسی یا دادیاری، بازپرس یا دادیار با توجه به دلایل موجود در شکایت شاکی شروع به تحقیقات مقدماتی می‌ نماید معمولاً اولین اقدامی که در دادسرا انجام می‌ گیرد این است که اگر بازپرس یا دادیار دلایل شکایت را قوی بداند و احتمال انتساب جرم را به طرف شکایت بدهد، به وی اخطار می‌ نماید ظرف مدت سه تا پنج روز در دادسرا حاضر گردد و به اتهام انتسابی پاسخ دهد.

 پس از صدور اخطاریه چنانچه طرف شکایت در سامانه ثنا (که همان ابلاغ الکترونیک می‌ باشد) ثبت‌نام کرده باشد، آنگاه اخطاریه حضور در دادسرا از طریق سامانه مذکور به وی ابلاغ می‌ شود که در حکم ابلاغ واقعی یا حضوری می‌ باشد و چنانچه شخص مذکور عضو سامانه ثنا نباشد آن‌ وقت از طریق آدرسی که شاکی در شکوائیه تنظیمی آورده است به دادسرا ابلاغ می‌ گردد.

جلب ثالث در طلاق به درخواست زوجه

چنانچه پس از ابلاغ و سپری شدن مدت سه یا پنج روزه طرف شکایت در دادسرا حاضر نگردد، در آن مدت، بازپرس یا دادیار دستور جلب متهم را صادر می‌ نمایند. معمولاً برای بار اول دستور جلب در آدرس اعلامی شاکی یا ثبت شده در سامانه ثنا داده می‌ شود که جلب متهم توسط مامورین صلاحیتدار صرفاً در آدرس مذکور امکان‌ پذیر می‌ باشد که به آن جلب عادی گفته می‌ شود.

اما برای بار دوم بازپرس یا دادیار دستور جلب متهم در هر مکانی داده می‌ شود صرف نظر از این که متهم در آدرس اعلامی شاکی باشد یا در هر مکان دیگری و بدین ترتیب شاکی آزادی عمل بیشتری برای جلب متهم را خواهد داشت و تمام کلانتری‌ ها نیز مکلف به اجرای دستور قضائی می‌ باشند بدین ترتیب در جلب عادی فقط امکان جلب متهم در آدرس اعلامی وجود دارد ولیکن جلب سیار امکان جلب متهم در هر مکان و آدرسی وجود دارد.

جهت دریافت مشاوره با وکیل زبده خانواده در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

زن در چه مواردی می تواند تقاضای طلاق (جدایی) کند؟

12 شرط است که زن به موجب آن مى تواند از ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ تقاضاى طلاق نماید این شروط به شرح ذیل می باشد:

در صورت خودداری شوهر از دادن خرجی زن و انجام سایر حقوق واجب زن به مدت ۶ ماه.

دومین شرط ذکر شده در عقدنامه (سند ازدواج) که به زن اجازه طلاق می‌ دهد، بدرفتاری مرد است به حدی که ادامه زندگی را برای زن غیرقابل تحمل کند.

سومین شرطی که با وجود آن زن اختیار طلاق دارد، بیماری خطرناک غیرقابل درمان مرد است در حدی که سلامت زن را به خطر اندازد.

شرط چهارم دیوانه بودن مرد است در زمانی که امکان فسخ (برهم زدن قرارداد) وجود ندارد.

پنجمین شرط مندرج در عقدنامه (سند ازدواج)، اشتغال مرد به کاری است که به حیثیت و آبروی زن و مصالح خانوادگی او لطمه بزند در این صورت زن میتواند تقاضای طلاق کند.

محکومیت شوهر به مجازات ۵ سال حبس (زندان) یا بیشتر.

یا به جزای نقدی که بر اثر ناتوانی از پرداخت، منجر به ۵ سال بازداشت شود.

یا به حبس و جزای نقدی که در مجموع منتهی به ۵ سال بازداشت یا بیشتر شود و حکم مجازات در حال اجرا باشد نیز یکی دیگر از شروط ضمن عقد نکاح (ازدواج) است که به زن امکان مطلقه شدن را می‌ دهد.

دادخواست مطالبه نفقه

ابتلاء مرد به هرگونه اعتیاد مضری که به تشخیص دادگاه به اساس زندگی خانوادگی خللی وارد آورد و ادامه زندگی را برای زن دشوار کند مانند اعتیادی که منجر به بیکاری مرد، فروش اثاثیه منزل و وارد نمودن ضرر به سلامت جسمی و روحی زن و فرزند شود.

چنانچه مرد زندگی خانوادگی را بدون عذرموجه ترک کند یا اینکه ۶ ماه متوالی بدون عذرموجه غیبت کند، زن میتواند با مراجعه به دادگاه و بدون حضور شوهر طلاق خود را ثبت کند.

ترک زندگی خانوادگی توسط شوهر چه عواقبی برای وی دارد؟

از جمله مواردی که دادگاه تقاضای زن را برای طلاق می‌ پذیرد و در سند ازدواج نیز ذکر شده، محکومیت قطعی مرد بر اثر ارتکاب به جرم و اجرای هر گونه مجازات اعم از حد (جرایمی که نوع و میزان مجازات و… را شرع تعیین کرده است) و تعزیر است که مغایر با حیثیت و شئون خانوادگی زن باشد تشخیص این امر نیز با توجه به وضع و موقیعت زن و عرف و موازین دیگر با دادگاه است.

دهمین شرط از شروط دوازده گانه عقد نکاح (ازدواج).

بچه‌ دار نشدن مرد پس از گذشت ۵ سال از زندگی مشترک به جهت عقیم بودن یا عوارض جسمی دیگر است که در این صورت زن میتواند تقاضای طلاق کند.

همچنین چنانچه مرد مفقودالاثر شود و ظرف ۶ ماه پس از مراجعه زن به دادگاه پیدا نشود نیز دادگاه حکم طلاق را صادر می‌ کند.

آخرین شرطی که مرد در عقدنامه (سند ازدواج) آن را امضا می‌ کند و اختیار طلاق را به همسرش می‌ دهد، ازدواج مجدد مرد بدون اجازه همسر است.

در صورت وقوع این مورد، زن حق طلاق را از مرد می‌ گیرد.

جهت دریافت مشاوره با وکیل زبده خانواده در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

دفتر وکالت وکیل زبده خانواده آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری متانکلائی
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود؛
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی طلاق و مهریه تهران
عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.
امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی ودیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی
نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

مجازات فحاشی به همسر

_

نشانی دفتر وکالت وکیل زبده خانواده در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معرفی بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
معرفی بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (20 امتیاز)
گروه وکلای خانواده تهران

طلاق توافقیوکیل تخصصی خانواده

ادرس وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده برای طلاقبهترین وکیل خانواده در زاهدانبهترین وکیل خانواده در زنجانبهترین وکیل خانواده در صادقیهبهترین وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده در قزوینبهترین وکیل خانواده در گرگانبهترین وکیل خانواده زنجانبهترین وکیل خانواده قزوینبهترین وکیل خانواده کرمانبهترین وکیل خانواده یزدبهترین وکیل های خانواده تهرانجستجوی وکیل خانوادهچگونه وکیل خانواده شویمصدای وکیل خانوادهطرح وکیل خانوادهگرفتن وکیل خانوادههزینه وکیل خانوادهوكيل خانواده اهوازوكيل خانواده تهرانوكيل خانواده خوب در قموكيل خانواده در سيدنيوكيل خانواده در فرانكفورتوكيل خانواده در فرمانيهوكيل خانواده شيرازوكيل خانواده مشهدوكيل خانواده نياورانوكيل خانواده هاشميوکیل برای خانواده جانبازانوکیل پایه خانوادهوکیل پایه یک خانواده در اصفهانوکیل پایه یک خانواده در اهوازوکیل پایه یک خانواده در مشهدوکیل جرایم خانوادهوکیل حاذق خانوادهوکیل حرفه ای خانوادهوکیل حقوق خانوادهوکیل حقوقی خانواده اراکوکیل حقوقی خانواده اهوازوکیل حقوقی خانواده کرجوکیل حقوقی خانواده مشهدوکیل خانواده اراکوکیل خانواده ارومیهوکیل خانواده اصفهانوکیل خانواده انلاینوکیل خانواده اهوازوکیل خانواده ایرانی در المانوکیل خانواده ایرانی در تورنتووکیل خانواده ایرانی در فرانکفورتوکیل خانواده با قیمت مناسبوکیل خانواده بابلوکیل خانواده بجنوردوکیل خانواده برای طلاقوکیل خانواده برای طلاق تهرانوکیل خانواده برای طلاق شیرازوکیل خانواده برتروکیل خانواده بروجردوکیل خانواده بندرعباسوکیل خانواده بوشهروکیل خانواده بیرجندوکیل خانواده بین المللیوکیل خانواده پاکدشتوکیل خانواده پایه یک دادگستریوکیل خانواده پونکوکیل خانواده پیروزیوکیل خانواده تبریزوکیل خانواده تلفنیوکیل خانواده تهرانوکیل خانواده تهران طلاقوکیل خانواده تهرانپارسوکیل خانواده تورنتووکیل خانواده جنت آبادوکیل خانواده جنوب تهرانوکیل خانواده چیستوکیل خانواده حرفه ایوکیل خانواده حقوقیوکیل خانواده خانموکیل خانواده خوب در اراکوکیل خانواده خوب در اسلامشهروکیل خانواده خوب در اصفهانوکیل خانواده خوب در تبریزوکیل خانواده خوب در رشتوکیل خانواده خوب در زنجانوکیل خانواده خوب در شیرازوکیل خانواده خوب در قزوینوکیل خانواده خوب در کرجوکیل خانواده خوب در مشهدوکیل خانواده خوب در یزدوکیل خانواده در استرالیاوکیل خانواده در برلینوکیل خانواده در پاسدارانوکیل خانواده در پاکدشتوکیل خانواده در پردیسوکیل خانواده در پرندوکیل خانواده در پیروزیوکیل خانواده در تهرانوکیل خانواده در تورنتووکیل خانواده در جنوب تهرانوکیل خانواده در رشتوکیل خانواده در شهرک غربوکیل خانواده در غرب تهرانوکیل خانواده در فرانکفورتوکیل خانواده در فردیسوکیل خانواده در فردیس کرجوکیل خانواده در فلاورجانوکیل خانواده در فولادشهروکیل خانواده در قزوینوکیل خانواده در کالیفرنیاوکیل خانواده در کاناداوکیل خانواده در کرجوکیل خانواده در گرگانوکیل خانواده در لاهیجانوکیل خانواده در لس آنجلسوکیل خانواده در لندنوکیل خانواده در ملبورنوکیل خانواده در مونترالوکیل خانواده در نارمکوکیل خانواده در نازی آبادوکیل خانواده در نجف آبادوکیل خانواده در نیشابوروکیل خانواده در هامبورگوکیل خانواده در هلندوکیل خانواده در ونکووروکیل خانواده دیوان عالی کشوروکیل خانواده رباط کریموکیل خانواده رشتوکیل خانواده رفسنجانیوکیل خانواده زاهدانوکیل خانواده زنوکیل خانواده زن در کرجوکیل خانواده زنجانوکیل خانواده ساریوکیل خانواده ساوهوکیل خانواده سبزواروکیل خانواده سربندیوکیل خانواده سعادت آبادوکیل خانواده سمنانوکیل خانواده سنندجوکیل خانواده سهروردیوکیل خانواده سیدخندانوکیل خانواده سیدنیوکیل خانواده شاهین شهروکیل خانواده شرق تهرانوکیل خانواده شمارهوکیل خانواده شمال تهرانوکیل خانواده شهرریوکیل خانواده شهرک غربوکیل خانواده شهرکردوکیل خانواده شهریاروکیل خانواده شیرازوکیل خانواده صادقیهوکیل خانواده طلاقوکیل خانواده طلاق توافقیوکیل خانواده عالیوکیل خانواده غرب تهرانوکیل خانواده فردیسوکیل خانواده فساوکیل خانواده قائمشهروکیل خانواده قزوینوکیل خانواده قشموکیل خانواده قموکیل خانواده قیطریهوکیل خانواده کاشانوکیل خانواده کرجوکیل خانواده کرمانوکیل خانواده کرمانشاهوکیل خانواده کیستوکیل خانواده گرگانوکیل خانواده گلستانوکیل خانواده لندنوکیل خانواده مراغهوکیل خانواده مشاورهوکیل خانواده مشاوره تلفنیوکیل خانواده مشاوره حقوقیوکیل خانواده مشهدوکیل خانواده معروفوکیل خانواده مهریهوکیل خانواده مونترالوکیل خانواده نارمکوکیل خانواده نزدیکوکیل خانواده نهاوندوکیل خانواده نیشابوروکیل خانواده هاشمیوکیل خانواده هاشمی رفسنجانیوکیل خانواده هامبورگوکیل خانواده هشتگردوکیل خانواده همدانوکیل خانواده و طلاقوکیل خانواده و مشاوره حقوقیوکیل خانواده ونکووروکیل خانواده وینوکیل خانواده یاسوجوکیل خانواده یزدوکیل خانواده یعنی چهوکیل درجه یک خانوادهوکیل زبده برای طلاقوکیل زبده تهرانوکیل زبده خانوادهوکیل زبده در اصفهانوکیل زبده در تبریزوکیل زبده در کرجوکیل زبده مشهدوکیل کارکشته خانوادهوکیل مجرب زن خانواده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *