وکیل متخصص طلاق

وکیل متخصص طلاق

وکیل متخصص طلاق


با معرفی وکیل متخصص طلاق و بررسی انواع طلاق همراه شما هستیم.

طلاق یکی از مسائل بسیار شایع در دنیای امروز و در سطح جامعه ما کنونی است. این پدیده ناهنجار در برخی موارد به دلیل مشکلاتی که برای زوجین و یا فرزندان در طول زندگی ایجاد شده، به عنوان یک مسکن و حتی درمان قطعی راهگشا می‌ باشد. در بسیاری از موارد حضور وکیل طلاق در مسیر پرونده می‌ تواند افراد بسیاری را از مسیر نادرستی که طی می‌ کنند، نجات دهد.

وکیل طلاق، وکیلی است که با آشنایی به مراحل طلاق و انواع طلاق و نیز تسلط بر مراحل دادرسی می‌ تواند فرایند طلاق را سرعت ببخشد. بعضی از انواع طلاق مانند طلاق از سمت زوجه دارای پیچیدگی‌ ها و شرایط خاصی است که صرفا با حضور وکیل طلاق مجرب میتوان در اینگونه پرونده‌ ها پیروز شد. 

تبدیل طلاق خلع به طلاق رجعی

بهترین راه برای گرفتن هر چی سریعتر طلاق مشورت و مشاوره با وکیل متخصص طلاق هستش.

طلاق انواعی دارد راه های دارد کلی مسائل پیچیده دارد که امروز ما در موسسه حقوقی مهر پارسیان به همراه وکیل متخصص طلاق در خدمت شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی ابعاد طلاق را با هم بررسی کنیم و در این راه همراه شما مخاطبین باشیم.

جهت دریافت مشاوره با وکیل متخصص طلاق در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

طلاق به چه معناست؟

به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌ رود.
طلاق معمولاً وقتی اتفاق میافتد که استحکام رابطه زناشویی از بین میرود و میان زوجین ناسازگاری و تنش وجود دارد. طلاق اجتماعی، تغییرات در دوستی‌ ها و سایر روابط اجتماعی است که مرد یا زن طلاق گرفته با آن‌ ها سر و کار دارد.
در طلاق روانی، موقعیتی است که از طریق آن فرد پیوندهای وابستگی عاطفی به همسرش را قطع کند و به تنها زیستن تن دهد.

حق طلاق به دلیل بیماری زوج

انواع طلاق

براساس یک نوع طبقه بندی کلی طلاق‌ ها به دو دسته رجعی و بائن تقسیم می‌ شوند و هرکدام ‏دارای جنبه‌ های حقوقی مختلفی بوده و آثار متفاوتی را به دنبال دارند.

رجوع در طلاق

طلاق رجعی

طلاقی که در آن شوهر در مدت‌ زمان عده (مدت‌ زمانی که زن بعد از طلاق یا ‏فوت شوهرش باید از ازدواج خودداری کند) میتواند بدون نیاز به عقد دوباره به همسر خود رجوع ‏کرده و زندگی مشترک را از سر بگیرد.

در حقیقت طلاق رجعی طلاق از طرف مرد است.
طلاق رجعی، رابطه زوجیت را از  بین نمیبرد مگر با دو عامل طلاق و انقضای عده.

زن در مدت عده طلاق رجعی زوجه محسوب می گردد وباید تا پایان عده زن ومرد در یک منزل زندگی کنند، در این زمان که حدود سه ماه (سه طهر) است مرد موظف به دادن نفقه زوجه می باشد. اگر در این مدت مرد به زوجه رجوع کند که دیگر طلاق منتفی است و در صورتی که چنین نشود در پایان عده جهت طلاق و ثبت به دفترخانه مراجعه می کنند.

طلاق بائن

در این نوع جدایی مرد حقی برای رجوع کردن به همسر ‏خود در مدت‌ زمان عده ندارد و چنانچه مرد بخواهد زندگی مشترک با همسر خود را از سر ‏بگیرد، باید تا انتهای مدت عده صبر کند و پس‌ از آن مجددا همسر سابقش را به عقد خود در بیاورد.‏
در مورد این نوع جدایی میتوان اینگونه عنوان کرد که تمام حقوقی که زن و شوهر در طلاق رجعی ‏نسبت به یکدیگر دارند، در این نوع طلاق از آن‌ ها سلب و گرفته می‌ شود.

وکیل پایه یک دادگستری حصار بوعلی

مشاوره حقوقی رجوع از طلاق

انواع طلاق بائن

کلیه طلاق‌ ها رجعی می‌ باشند مگر در شش مورد زیر:
1- طلاق زنی که هنوز باکره است (عدم نزدیکی زوجین که معمولا در دوره عقد است).
2- طلاق زن یائسه.
3- طلاق زن صغیره.
4- طلاق خلع (طلاق از طرف زن یا طلاق زن مختلعه).
5- طلاق مبارات (این نوع طلاق همان طلاق توافقی است).
6- سه طلاقه کردن زن (سه طلاقه کردن پس از دو رجوع اتفاق می افتد).

جهت دریافت مشاوره با وکیل متخصص طلاق در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

مقررات طلاق

در کشور ما با توجه به مقررات فقهی، طلاق به اراده و اختیار مرد گذاشته شده است و زوج می تواند با شرایط طلاق زوجه که در قانون آمده است، یعنی: پرداخت حقوق مالی زوجه و طی مراحل قانونی طلاق، دادخواست طلاق از مرد داده و به رغم مخالفت زوجه او را طلاق بدهد. اما بر عکس آن، زوجه برای گرفتن طلاق بدون رضایت شوهر راهی سخت و دشوار در پیش دارد.

نکته: طلاق ایرانیان غیر شیعه بر طبق دین و مذهب خود آن ها است.

در مورد شروع مراحل درخواست طلاق از طرف زن و توصیه وکیل متخصص طلاق

بی تردید سخت ترین و مهمترین پرونده خانوادگی در دستگاه قضا، درخواست طلاق از طرف زن و یا به عبارت دیگر، مراحل طلاق از سوی زوجه است. می دانیم که بر طبق قانون مدنی و مقررات فقهی، طلاق در اختیار مرد است و زن تنها با داشتن دلیل موجه و اثبات آن می تواند از دادگاه تقاضای طلاق کند مگر این که طلاق توافقی باشد یا زن وکالت در طلاق (حق طلاق) داشته باشد که از بحث ما خارج است.

دفتر وکیل متخصص پرونده طلاق

توصیه ما به شما این است که؛ درخواست طلاق از طرف زن را بدون وکیل شروع نکنید چون مراحل طلاق و ارائه دلایل طلاق در این موضوع شرایط خاص خود را دارد و یا لااقل در این خصوص قبل از هر اقدامی با وکیل مجرب طلاق مشورت کنید.

وکیل آنلاین خانواده شمال تهران

ممکن است نیاز باشد قبل از تقدیم دادخواست طلاق به دادگاه خانواده، دادخواست مرتبط دیگری به عنوان مقدمه ثبت شود و تا حصول نتیجه آن، ثبت دادخواست طلاق به تعویق افتد. پرونده طلاق از جانب زن نیاز بسیار به داشتن اطلاعات کافی در خصوص رویه دادگاه های خانواده، تجدیدنظر و دیوان عالی کشور دارد، ارائه ادله محکمه پسند بسیار مهم است. اگر در پرونده دیگری نمی خواهید وکیل داشته باشید، وکالت این پرونده را به وکیل متخصص خانواده واگذار کنید تا دچار باخت در پرونده، اتلاف وقت و… نشوید.

نکته: برای شروع و ثبت مراحل طلاق زوجه بایستی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شروع کرد. در ابتدا دادخواست در دفاتر الکترونیک قضایی ثبت می شود و سپس به دادگاه خانواده فرستاده و ارجاع می شود.

جهت دریافت مشاوره با وکیل متخصص طلاق در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل وکیل متخصص طلاق در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرائم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معرفی بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
معرفی بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (46 امتیاز)

طلاقطلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق در قمبهترین وکیل طلاق در همدانبهترین وکیل طلاق همدانحقوق وکیل طلاققیمت وکیل برای طلاق غیابیقیمت وکیل طلاقگرفتن وکیل برای طلاق غیابیمشاوره با وکیل جهت طلاقهزینه وکیل برای طلاق غیابیهزینه وکیل جهت طلاقهزینه وکیل جهت طلاق توافقیهزینه وکیل طلاقهزینه وکیل طلاق توافقیهزینه وکیل طلاق چقدرههزینه وکیل طلاق غیابیوكيل طلاق شمال تهرانوکیل برای حق طلاقوکیل برای طلاق غیابیوکیل برای طلاق غیر توافقیوکیل جهت طلاقوکیل جهت طلاق تهرانوکیل جهت طلاق توافقیوکیل جهت طلاق در مشهدوکیل حاذق طلاقوکیل حق طلاقوکیل حقوقی طلاقوکیل خوب جهت طلاقوکیل طلاقوکیل طلاق توافقی غرب تهرانوکیل طلاق جردنوکیل طلاق جنوب تهرانوکیل طلاق چیستوکیل طلاق حرفه ایوکیل طلاق خانم تهرانوکیل طلاق خرمشهروکیل طلاق خوبوکیل طلاق خوب در اصفهانوکیل طلاق خوب در ساریوکیل طلاق خوب در کرجوکیل طلاق خوب در کرمانشاهوکیل طلاق خوب در مشهدوکیل طلاق خوب کرجوکیل طلاق در بندرعباسوکیل طلاق در شیرازوکیل طلاق در فردیسوکیل طلاق در فردیس کرجوکیل طلاق در همدانوکیل طلاق شرق تهرانوکیل طلاق شهرریوکیل طلاق شهرک اکباتانوکیل طلاق شهرک غربوکیل طلاق شهرکردوکیل طلاق شهریاروکیل طلاق شوشوکیل طلاق شیرازوکیل طلاق عالی در اصفهانوکیل طلاق غرب تهرانوکیل طلاق غیابیوکیل طلاق فوریوکیل طلاق هشتگردوکیل طلاق همدانوکیل طلاق و حضانت فرزندوکیل متخصص طلاقوکیل متخصص طلاق در اصفهانوکیل متخصص طلاق در اهوازوکیل متخصص طلاق در تهرانوکیل متخصص طلاق در شیراز

2 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر، من الان نزدیک 5 سال است که در دوران عقد هستم و همسرم هیچ اقدامی برای اینکه زندگی مشترک رو شروع کنیم، انجام نمی‌دهد بارها گفتم خونه‌ای حداقل اجاره کن که سر زندگیمون بریم هیچ توجه‌ای ندارد و من چند ساله بلاتکلیف هستم و واقعا خسته شدم قصد دارم طلاق بگیرم میخواستم بدون راهی وجود دارد که در دوران عقد هستم درخواست طلاق بدهم؟

    • سلام، از جمله راهکارهایی که برای طلاق زن در دوران عقد از همسرش وجود دارد، استفاده از دادخواست الزام به تهیه مسکن می‌باشد. در حقیقت تهیه مسکن از وظایف زوج می‌باشد که برای شروع زندگی مشترک باید آن را فراهم نماید که عملا در عرف به بعد از مراسم عروسی موکول می‌کنند.
      در صورتی که بعد از عقد نکاح، شوهر به دلایلی زن را بلاتکلیف رها کند، زن می‌تواند از طریق دادخواست الزام به تهیه مسکن، به درخواست طلاق در دوران عقد اقدام نماید. در واقع بلاتکلیف گذاشتن زن در دوران عقد برای مدت زمان غیر متعارف از جمله موارد طلاق می‌باشد.
      جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از گروه وکلای مهر پارسیان مشاوره دریافت نمایید.
      09120067663

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *