وکیل با تجربه خانواده

وکیل با تجربه خانواده

وکیل با تجربه خانواده


با معرفی وکیل با تجربه خانواده همراه شما هستیم.

همه چیز درباره تعلق گرفتن نصف دارایی مرد به زن در هنگام طلاق

آیا مردی که میخواهد همسرش را طلاق دهد طبق بند ۲ سند ازدواج باید تا نیمی از مالش را به زنش بدهد آیا این قانون شامل ارث و هدیه‌ ای که از پدر به مرد می رسد هم می شود؟

تحقق این شرط منوط به حصول شرایطی است؛

1- زمانی زوجه میتواند از این شرط به نفع خود استفاده نماید که طلاق صورت گرفته باشد، به عبارتی دیگر؛ امکان الزام شوهر برای اجرای شرط موصوف پیش از درخواست طلاق ناشی از درخواست وی وجود نخواهد داشت.

همه چیز درباره تعلق گرفتن نصف دارایی مرد به زن در هنگام طلاق

2- همانطور که در شرط آمده طلاق ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوء اخلاق و رفتار وی نباشد. به عبارتی دیگر؛ چنانچه سوء رفتار و سوء اخلاق زوجه موجب گردیده باشد تا زوج اقدام به طلاق وی نماید شرط تنصیف دارایی محقق نخواهد گردید.

مثال: تمکین یکی از وظایف قانونی زن می‌ باشد، بنابراین چنانچه زنی راه نافرمانی و نشوز در پیش گیرد و از این رهگذر مرد خواستار طلاق همسر ناشزه خود باشد، دیگر شرط تنصیف دارایی در حق زن قابل اجرا نخواهد بود.

جهت دریافت مشاوره با وکیل با تجربه خانواده در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

3- بایستی که حتما مرد متقاضی طلاق باشد. به عبارتی دیگر؛ مطابق قانون طلاق به اراده مرد می‌ باشد، بنابراین چنانچه وی بخواهد از این حق قانونی خود استفاده نماید، درست است که در واقع از قید و بند زندگی مشترک رهایی می یابد، اما ناگزیر به تمکین از شرط تنصیف دارایی خواهد بود. این در حالی است که، بسیار اتفاق افتاده که متقاضی طلاق زن می‌ باشد، در حالی که دلیل طلاق سوء رفتار یا عیوبی در مرد است که زن را بر آن داشته تا اقدام به طلاق نماید. به عبارتی دیگر؛ مواردی ممکن است محقق گردد که موجب عسر و حرج زن شود و ادامه زندگی با مرد را برای وی با رنج و مشقت توام سازد، لذا میتوان شرط موصوف را به گونه‌ ای تنظیم نمود که این مورد را نیز در بر داشته باشد.

نمونه لایحه پرونده الزام به ثبت ازدواج

4- ملاک ارزیابی اموال در شرط تنصیف دارایی تا نصف اموال یا معادل آن می‌ باشد. به عبارتی دیگر؛ میزان و مبدا محاسبه نصف دارایی یا معادل آن، از کمترین اموال زوج تا سقف پنجاه درصد آن می‌ باشد.

5- زوجه این امکان را نخواهد داشت تا هر مالی از زوج را برای خود و در راستای شرط موصوف مطالبه نماید. به عبارتی دیگر؛ شرط تنصیف دارایی فقط مختص به دارایی می‌ باشد که در زمان زوجیت حاصل شده باشد. بنابراین اموالی را که زوج پیش از ازدواج داشته است و یا به وی ارث رسیده است را نمیتوان در راستای اجرای شرط موصوف به زوجه داد.

6- آخرین شرطی که میبایست وجود داشته باشد تا شرط تنصیف دارایی به نفع زوجه قابل اجرا باشد، موجود بودن اموال حین طلاق می‌ باشد. بنابراین شامل اموال از بین رفته اعم از تلف یا مفقود شده، نخواهد گردید.

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق

از طرفی دیگر نکته‌ ای که بایستی بدان توجه داشت مقدم بودن دیون بر اجرای شرط موصوف خواهد بود، چه اینکه مطابق قانون دیون فرد بایستی از دارایی وی پرداخت شود، در حالی که اجرای شرط تنصیف نیز از دارایی فرد صورت خواهد گرفت؛ لذا چطور میتوان اجرای این شرط را بر تادیه دیون مقدم دانست در حالی که هر دو از یک محل کارسازی می‌ گردند.

اما در جمع بندی باید بیان داشت، تنها در شرایطی که زن درخواست جدایی نداده باشد و همچنین از وظایف زناشویی خود تخلف نکرده باشد و رفتار و اخلاق ناشایست نیز نداشته باشد، این شرط قابلیت اجرا پیدا می‌ کند.

حق حبس زن

از طرفی دیگر باید بیان داشت که احراز این موارد نیز بر عهده دادگاه می‌ باشد، لذا مرد همواره میتواند با اثبات و تحقق این امور اجرای شرط تنصیف را با مخاطره رو به رو سازد.

جهت دریافت مشاوره با وکیل با تجربه خانواده در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

نپرداختن نفقه زن از طرف شوهر مجازات دارد؟

دو نوع ضمانت اجرا برای خودداری مرد از پرداخت نفقه وجود دارد؛

اولین ضمانت اجرای حقوقی است که در این صورت، هرگاه با وجود تمکین زن، شوهر از پرداخت نفقـه خودداری کند، زن میتواند با طرح دعوی حقوقی، محکومیت او را به پرداخت نفقه از دادگاه بخواهد. در این صورت، دادگاه حکم به پرداخت نفقه خواهد داد. اگر دادگاه حکم به پرداخت نفقه صادر کند و مرد از پرداخت آن ناتوان باشد، زن این حق را دارد که در صورت تمایل، تقاضای طلاق کند.

نکته دوم، ضمانت اجرای جزایی است که بر این اساس باید گفت: از آنجایی که نپرداختن نفقه در قانون، جرم محسوب می‌ شود، زن میتواند با مراجعه به دادسرای عمومی، تعقیب جزایی شوهر را بخواهد که در این صورت با اثبات عدم پرداخت نفقه، مرد علاوه بر پرداخت نفقه به مجازات مقرر در قانون نیز محکوم خواهد شد.

مهمترین مصادیق عسر و حرج زوجه جهت طلاق چیست؟

در هر موردی که دادگاه تشخیص دهد زن در عسر و حرج قرار گرفته با درخواست زوجه حکم طلاق صادر می‌ کند.

براساس قوانین فعلی در کشورمان، مهمترین مصادیق عسر و حرج به شرح ذیل می‌ باشد؛

قوی ترین وکیل خانواده شمال تهران

١- ترک زندگی توسط شوهر حداقل به مدت 6 ماه متوالی یا ٩ ماه متناوب بدون عذر موجه.

٢- اعتیاد شوهر به مواد مخدر یا ابتلای او به مشروبات الکلی و امتناع زوج از ترک آن‌ ها یا عدم امکان الزام شوهر به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است.

وکیل با تجربه طلاق توافقی

* در صورتی که زوج به تعهداتش عمل نکند و یا پس از ترک دوباره به مصرف مشروبات الکلی یا موادمخدر روی آورد با درخواست زوجه طلاق انجام خواهد.

٣- محکومیت قطعی شوهر به حبس 5 سال یا بیشتر.

۴- ضرب و جرح یا فحاشی یا هرگونه سوء‌ رفتار مستمر زوج که عرفا با توجه به وضعیت زن قابل تحمل نباشد.

۵- ابتلاء شوهر به بیماری‌ های صعب‌ العلاج روانی یا مسری یا هر عارضه صعب‌ العلاج دیگر که زندگی مشترک را مختل کند مثل بیماری ایدز.

علاوه بر موارد مذکور، در هر موردی که دادگاه تشخیص دهد زن در عسر و حرج قرار گرفته با درخواست زوجه حکم طلاق صادر می‌ کند.

شرایط تنصیف مهریه زن باکره

جهت دریافت مشاوره با وکیل با تجربه خانواده در گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

دفتر وکالت وکیل با تجربه خانواده آنلاین در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری متانکلائی
دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود؛
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی خانواده
عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.
امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.
بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی
نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

اقامت ایرانیان مقیم اروپا بعد از طلاق

شرط تنصیف دارایی

_

نشانی دفتر وکالت وکیل با تجربه خانواده در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معرفی بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
معرفی بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (36 امتیاز)

وکیل تخصصی خانواده

ادرس وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده برای طلاقبهترین وکیل خانواده در زاهدانبهترین وکیل خانواده در زنجانبهترین وکیل خانواده در صادقیهبهترین وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده در قزوینبهترین وکیل خانواده در گرگانبهترین وکیل خانواده زنجانبهترین وکیل خانواده قزوینبهترین وکیل خانواده کرمانبهترین وکیل خانواده یزدبهترین وکیل های خانواده تهرانجستجوی وکیل خانوادهچگونه وکیل خانواده شویمصدای وکیل خانوادهطرح وکیل خانوادهگرفتن وکیل خانوادههزینه وکیل خانوادهوكيل خانواده اهوازوكيل خانواده تهرانوكيل خانواده خوب در قموكيل خانواده در سيدنيوكيل خانواده در فرانكفورتوكيل خانواده در فرمانيهوكيل خانواده شيرازوكيل خانواده مشهدوكيل خانواده نياورانوكيل خانواده هاشميوکیل با تجربهوکیل با تجربه خانوادهوکیل با تجربه در اصفهانوکیل با تجربه در تهرانوکیل با تجربه در دیوان عدالت اداریوکیل با تجربه در رشتوکیل با تجربه در شهرستان مراغهوکیل با تجربه در کرجوکیل با تجربه شیرازوکیل با تجربه طلاقوکیل باتجربه کیفریوکیل برای خانواده جانبازانوکیل پایه خانوادهوکیل پایه یک خانواده در اصفهانوکیل پایه یک خانواده در اهوازوکیل پایه یک خانواده در مشهدوکیل جرایم خانوادهوکیل حاذق خانوادهوکیل حرفه ای خانوادهوکیل حقوق خانوادهوکیل حقوقی خانواده اراکوکیل حقوقی خانواده اهوازوکیل حقوقی خانواده کرجوکیل حقوقی خانواده مشهدوکیل خانواده اراکوکیل خانواده ارومیهوکیل خانواده اصفهانوکیل خانواده انلاینوکیل خانواده اهوازوکیل خانواده ایرانی در المانوکیل خانواده ایرانی در تورنتووکیل خانواده ایرانی در فرانکفورتوکیل خانواده با قیمت مناسبوکیل خانواده بابلوکیل خانواده بجنوردوکیل خانواده برای طلاقوکیل خانواده برای طلاق تهرانوکیل خانواده برای طلاق شیرازوکیل خانواده برتروکیل خانواده بروجردوکیل خانواده بندرعباسوکیل خانواده بوشهروکیل خانواده بیرجندوکیل خانواده بین المللیوکیل خانواده پاکدشتوکیل خانواده پایه یک دادگستریوکیل خانواده پونکوکیل خانواده پیروزیوکیل خانواده تبریزوکیل خانواده تلفنیوکیل خانواده تهرانوکیل خانواده تهران طلاقوکیل خانواده تهرانپارسوکیل خانواده تورنتووکیل خانواده جنت آبادوکیل خانواده جنوب تهرانوکیل خانواده چیستوکیل خانواده حرفه ایوکیل خانواده حقوقیوکیل خانواده خانموکیل خانواده خوب در اراکوکیل خانواده خوب در اسلامشهروکیل خانواده خوب در اصفهانوکیل خانواده خوب در تبریزوکیل خانواده خوب در رشتوکیل خانواده خوب در زنجانوکیل خانواده خوب در شیرازوکیل خانواده خوب در قزوینوکیل خانواده خوب در کرجوکیل خانواده خوب در مشهدوکیل خانواده خوب در یزدوکیل خانواده در استرالیاوکیل خانواده در برلینوکیل خانواده در پاسدارانوکیل خانواده در پاکدشتوکیل خانواده در پردیسوکیل خانواده در پرندوکیل خانواده در پیروزیوکیل خانواده در تهرانوکیل خانواده در تورنتووکیل خانواده در جنوب تهرانوکیل خانواده در رشتوکیل خانواده در شهرک غربوکیل خانواده در غرب تهرانوکیل خانواده در فرانکفورتوکیل خانواده در فردیسوکیل خانواده در فردیس کرجوکیل خانواده در فلاورجانوکیل خانواده در فولادشهروکیل خانواده در قزوینوکیل خانواده در کالیفرنیاوکیل خانواده در کاناداوکیل خانواده در کرجوکیل خانواده در گرگانوکیل خانواده در لاهیجانوکیل خانواده در لس آنجلسوکیل خانواده در لندنوکیل خانواده در ملبورنوکیل خانواده در مونترالوکیل خانواده در نارمکوکیل خانواده در نازی آبادوکیل خانواده در نجف آبادوکیل خانواده در نیشابوروکیل خانواده در هامبورگوکیل خانواده در هلندوکیل خانواده در ونکووروکیل خانواده دیوان عالی کشوروکیل خانواده رباط کریموکیل خانواده رشتوکیل خانواده رفسنجانیوکیل خانواده زاهدانوکیل خانواده زنوکیل خانواده زن در کرجوکیل خانواده زنجانوکیل خانواده ساریوکیل خانواده ساوهوکیل خانواده سبزواروکیل خانواده سربندیوکیل خانواده سعادت آبادوکیل خانواده سمنانوکیل خانواده سنندجوکیل خانواده سهروردیوکیل خانواده سیدخندانوکیل خانواده سیدنیوکیل خانواده شاهین شهروکیل خانواده شرق تهرانوکیل خانواده شمارهوکیل خانواده شمال تهرانوکیل خانواده شهرریوکیل خانواده شهرک غربوکیل خانواده شهرکردوکیل خانواده شهریاروکیل خانواده شیرازوکیل خانواده صادقیهوکیل خانواده طلاقوکیل خانواده طلاق توافقیوکیل خانواده عالیوکیل خانواده غرب تهرانوکیل خانواده فردیسوکیل خانواده فساوکیل خانواده قائمشهروکیل خانواده قزوینوکیل خانواده قشموکیل خانواده قموکیل خانواده قیطریهوکیل خانواده کاشانوکیل خانواده کرجوکیل خانواده کرمانوکیل خانواده کرمانشاهوکیل خانواده کیستوکیل خانواده گرگانوکیل خانواده گلستانوکیل خانواده لندنوکیل خانواده مراغهوکیل خانواده مشاورهوکیل خانواده مشاوره تلفنیوکیل خانواده مشاوره حقوقیوکیل خانواده مشهدوکیل خانواده معروفوکیل خانواده مهریهوکیل خانواده مونترالوکیل خانواده نارمکوکیل خانواده نزدیکوکیل خانواده نهاوندوکیل خانواده نیشابوروکیل خانواده هاشمیوکیل خانواده هاشمی رفسنجانیوکیل خانواده هامبورگوکیل خانواده هشتگردوکیل خانواده همدانوکیل خانواده و طلاقوکیل خانواده و مشاوره حقوقیوکیل خانواده ونکووروکیل خانواده وینوکیل خانواده یاسوجوکیل خانواده یزدوکیل خانواده یعنی چهوکیل درجه یک خانوادهوکیل کارکشته خانوادهوکیل مجرب زن خانواده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *