شکایت از عمل زیبایی واژن

شکایت از عمل زیبایی واژن

شکایت از عمل زیبایی واژن


امروز با موضوع شکایت از عمل زیبایی واژن با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

جراحی زیبایی واژن به روش های مختلفی انجام می شود، عمل لابیاپلاستی یکی از روش های جراحی زیبایی واژن است که امروزه در بین بانوان بسیار شایع شده است.

در طی جراحی لابیاپلاستی با اصلاح لب های داخلی و بیرونی ناحیه تناسلی شکل ظاهری ناحیه تناسلی را بهبود می بخشند .

دستگاه تناسلی زنان دارای لابیا مینور و لابیا ماژور است که در واقع لابیا  ماژور که لایه بیرونی است بزرگتر بوده و در دید کامل قرار می گیرد.

اما لابیا مینورها یا لبه های داخلی در بین لابیا ماژور قرار می گیرند که رنگ و اندازه لابیا مینور بسته به سن، ژنتیک و … در افراد مختلف فرق می کند. د

ر برخی از افراد دو لابیامینور به صورت شل و آویزان می شود و یا یه صورت ژنتیکی سایز آن بزرگ می باشد و نامتناسب می باشد..

همچنین یکی از مشکلات رایج دیگر این است که لابیاها با یکدیگر متقارن نیستند که در عمل لابیاپلاستی این مشکل نیز برطرف می شود.

مسئولیت پزشکی را می‌توان مهم‌ترین گفت‌وگو در حوزه مشاغل به شمار آورد.

زیرا پزشکان به‌طور مستقیم با جان و سلامت بیماران سر و کار داشته و هر گونه قصور آنها در انجام وظایف می‌تواند منجر به فجایع انسانی شود.

قصور پزشکی نوعی جرم است که بنا به تبصره ۳ ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی ایران در حکم جرم شبه‌عمد به‌حساب می‌آید.

اگر به دنبال بهترین وکیل برای شکایت از عمل زیبایی واژن هستید ما به شما محمدرضا مهری وکیل پایه دادگستری با سابقه قضاوت را معرفی می‌نماییم.

پایگاه چهارم پلیس امنیت اخلاقی

نکات مهم شکایت از عمل زیبایی واژن

دیه واژن چقدر است؟

بهترین وکیل جرایم پزشکی کیست؟

چجوری متوجه بشیم عمل واژنمون ایراد داره

چجوری از جراح زیبایی واژن شکایت کنیم

آشنایی با جرائم عمومی

براساس قانون مجازات جرائم عمومی عبارتند از :

الف) جرم عمدی یعنی جرائمی که با سوءنیت، قصد فعلی و قصد جرم همراه است. مجازات این جرائم برابر قانون قصاص خواهد بود.

ب) جرم غیرعمد یا شبه‌عمد (بدون مسئولیت) و همراه با تقصیر (حرفه‌ای) است و قصد فعلی وجود دارد ولی جرم ندارد که مجازات آن دیه است.

ج) خطای محض بدون سوءنیت و بدون تقصیر، نه قصد فعل و نه قصد جرم دارد که مجازات آن دیه است.

همه خطاهایی که از پزشک سر می‌زند

برابر قانون خطاهایی که از پزشکان سر می‌زند ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد و ناشی از بی‌مبالاتی، بی‌احتیاطی، نداشتن مهارت و رعایت نکردن مقررات دولتی باشد. علت هر کدام از این موارد باشد مجازات متفاوتی در انتظار پزشک است. از منظر قانون، بی‌مبالاتی شامل ترک فعلی است که از نظر علمی و فنی انتظار انجام آن از پزشک می‌رود ولی صورت نگرفته است. عدم تدارک و تهیه تمهیدات لازم مثل آزمایش‌ها و عکس‌های رادیولوژی و عدم انجام مشاوره‌های لازم و اخذ شرح حال و معاینه دقیقق  قبل از عمل جراحی یا اقدام درمانی یا معاینه نکردن قلب و عدم تهیه نوار قلبی قبل از بیهوشی، همگی بی‌مبالاتی است. بنابراین در بی‌مبالاتی عملی باید انجام می‌گرفت ولی صورت نپذیرفته و جنبه منفی یا انجام ندادن کار مطرح است.

بی‌احتیاطی برخلاف بی‌مبالاتی جنبه مثبت و وجودی دارد

یعنی اینکه فعلی انجام گرفته که از نظر علمی و اصول پزشکی نباید انجام می‌گرفته است. پس پزشک توجه و دقت کافی در امر درمان یا آزمایش را مبذول نداشته یا مرتکب اشتباه یا زیاده‌روی شده،  درنتیجه ضرر جسمانی یا روانی برای بیمار ایجاد کرده است. ازجمله مثال‌های این مورد، پاره‌شدن روده حین اعمال جراحی شکم و جا گذاشتن وسایل جراحی یا پانسمان داخل بدن قابل یادآوری است.

وکیل استرداد جهیزیه

مهارت نداشتن نیز شامل مواردی است که پزشک تبحر علمی و فنی لازم را برای انجام کار به‌خصوصی نداشته باشد،

مانند تصمیم‌ نگرفتن به موقع، نداشتن سرعت لازم برای انجام عمل جراحی و جلوگیری از عوارض قابل پیش‌بینی. مهارت یک پزشک، کارایی و توانایی او در انجام وظیفه‌ای است که برعهده می‌گیرد و نداشتن مهارتش به ناتوانی او یا فقدان کارایی‌اش برای انجام امور تخصصی پزشکی یا جراحی وابسته است. بی‌مهارتی ممکن است از نوع عملی باشد و ناشی از تازه‌کار بودن یا بی‌تجربگی، یا از نوع علمیی باشد و مبنی بر بی‌سوادی و نبود بهره‌وری کافی از دانش پزشکی، که به هر صورت نمی‌تواند عذر موجه یا از بین برنده مسئولیت برای قصور پزشک باشد.

نداشتن مهارت به‌صورت ندانم‌کاری یا دستپاچگی در جراحان و متخصصان تازه‌کار بیشتر هنگامی دیده می‌شود که حین عمل جراحی یا اقدام درمانی تخصصی با واقعه‌ای غیرعادی روبه‌رو می‌شوند. رعایت نکردن مقررات دولتی نیز یعنی بی‌توجه به آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌های مقامات اداری مافوق‌، نظام پزشکی‌، وزارت بهداشت، درمان ‌و آموزش ‌پزشکی که حاکم بر اشتغال به حرفه پزشکی و مربوط به حرفه‌های گوناگون تخصصی پزشکی و  رشته‌های وابسته به آن است، مانند رعایت نکردن ضوابط مربوط به تابلوی مطب یا سرنسخه‌های پزشکی یا خودداری از پذیرش بیماران اورژانسی و نظایر آن.

شکایت از عمل زیبایی واژن

دادسرای ویژه

پزشک هر کدام از تخلفات پیش‌تر را مرتکب شود، فرد شاکی می‌تواند یکی از سه راه زیر را برای شکایت انتخاب کند. اولین مرکز دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم پزشکی که مردم می‌توانند برای رسیدگی به مشکلات و پرونده‌های قضایی خود در رابطه با تخلفات پزشکی به آنجا مراجعه کنند و از این طریق دیه و خسارات وارد شده را مطالبه کرده و اگر پزشک مرتکب قصور شده باشد مجازات او را هم از دادگاه بخواهند.

شوراهای حل اختلاف جرایم پزشکی

شورای حل اختلاف (ویژه امور بهداشت) که رسیدگی و حل‌وفصل اختلافات اعضای جامعه پزشکی با یکدیگر و همچنین اختلافات جامعه پزشکی با سایر اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی در صورتی‌که مبلغ خواسته یا محکوم به کمتر از 20میلیون تومان باشد یا  در صورتی‌که هر دو طرف درخصوص ارجاع پرونده به شورا توافق داشته باشند، در صلاحیت آن است.

شعبه 1099 دادگاه کیفری ارشاد

سازمان نظام پزشکی

سازمان نظام پزشکی که تخلفات اداری و انتظامی پزشکان را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و نتیجه آن برخورد انتظامی با پزشک خواهد بود که طیف وسیعی از اقدامات از توبیخ کتبی تا لغو پروانه طبابت به شکل دائمی را در بر می‌گیرد. لازم به ذکر است در تمامی این موارد آنچه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است نظریه پزشکی‌قانونی است و مبنای اکثر احکام صادره این نظریه کارشناسی است.

انواع لابیاپلاستی

به طور کلی لابیاپلاستی به دو دسته  تقسیم بندی می شود :

لابیاپلاستی با جراحی

لابیاپلاستی غیر جراحی

لابیاپلاستی بدون بخیه (سافت سرجری)

در این روش در مواقعی که لابیاها کمتر از نیم سانت تا یک سانت باشند ،  لابیاپلاستی غیر جراحی انجام می شود ، در این روش دکتر لابیاپلاستی هیچ گونه بخیه ای بر روی لابیاها انجام نمی دهد .

اهداف جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی با اهداف مختلفی انجام می شود ، در ذیل مهم ترین اهداف انجام لابیاپلاستی را بیان می کنیم:

تغییر رنگ لابیاها

با کمک صاف کردن لابیاها می توان تغییر رنگ لابیاها را انجام داد.

تغییر شکل لابیاها

در این روش با کمک روش برش و کاهش می توان تغییر شکل لابیاها را ایجاد کرد.

تغییر سایز لابیاها

لازم به ذکر است که مهم ترین هدف از انجام عمل زیبایی لابیاها تغییر سایز لابیاها می باشد، برای تغییر سایز لابیاها هر جراح لابیاپلاستی براساس وضعیت لابیاها تصمیم می گیرد که از چه روش و تکنیکی این عمل را انجام دهد تا شخص بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

بانوان عزیز باید به این نکته توجه نمایند که لابیاها دارای تیپ های مختلفی هستند که براساس این تیپ ها جراح تصمیم به انتخاب روش جهت انجام عمل لابیاپلاستی می نماید، تیپ ها براساس سایز لابیاها کلاس بندی می شود، به عنوان مثال در تیپ یک لابیاهای کوچکتر از یک سانت می باشند و در تیپ چهار سایز لابیاها بیشتر از شش سانت است، که سافت سرجری لابیاپلاستی بدون بخیه و درد را در لابیاهای که کمتر از یک سانت است، می توان انجام داد، در سایر سایزها حتما باید روش جراحی و لیزر را برای کاهش سایز لابیاها انجام داد.

وکیل شکایت از خانه سالمندان

شکایت از عمل زیبایی واژن

اگر بخواهیم جراحی زیبایی واژن را به طور کامل تقسیم بندی کنیم،

تشکیل شده از مونس پلاستی، واژینوپلاستی، لابیاپلاستی، G spot و کیلوترا که هر کدام این ها اگر به شکل تک تک انجام شود یا مجموعه این ها انجام شود، جراح می تواند یک سری روش های ابداعی را بر اساس سلیقه خودش و دانشی که دارد به این جراحی ها اضافه کند.

جراحی زیبایی واژن با جراحی درمانی کاملا متفاوت می باشد ، شخص برای انجام این جراحی ها باید یک سری اطلاعات پایه را داشته باشد .

برخی از جراحی ها ، جراحی ماژول هستند ، در واقع این جراحی ها هم میزان خونریزی بیمار و هم میزان خطر و ریسک در بیمار بسیار بیشتر است ، برخی دیگر از جراحی ها مینور هستند به این دلیل به آنها جراحی مینور می گویند که خونریزی کمتر است ، آمبولی در آنها وجود ندارد که خوشبختانه جراحی های زیبایی زنان در واقع جراحی مینور حساب می شوند که میزان خونریزی بسیار کم است ، بیمار اگر چندین جراحی را انجام دهد خون بسیاری را از دست نمی دهد تنها قبل از انجام جراحی زیبایی واژن باید یک سری آزمایشات را انجام دهد

دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری بنا به مقتضیات روز جامعه تصمیم به اجرایی کردن سریعتر پروژه استارت آپ وکیل در ایران نموده است.

با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.

کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.

استرداد هدایای نامزدی

کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.

سایت جدید دفتر حقوقی محمد رضا مهری با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره حقوقی، تهیه و تنظیم لوایح و دادخواست و شکواییه های حقوقی، تنظیم قرارداد های حقوقی، مالیاتی و اداری با دفتر حقوقی محمد رضا مهری تماس بگیرید.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین جرایم پزشکی در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین دادسرای پزشکی در تهران

شکایت از عمل زیبایی واژن

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی کیفری خانواده تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص جرایم پزشکی تهران

09120067664

09120067669

09121281014

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده شکایت از جراح زیبایی تهران

5/5 - (8 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *