جرم ازدواج مجدد مرد


 

امروز با بررسی موضوع جرم ازدواج مجدد مرد با شما خواهیم بود.

صدور اذن ازدواج مجدد مرد، حتی با رضایت همسر اول هم در صلاحیت دادگاه خانواده قرار داده شده است تا این موضوع به عنوان حربه ای در دست مردان نباشد و مصلحت خانواده در این موضوع توسط دادگاه صالح مورد رسیدگی قرار گیرد.

هر چند که تعدد زوجات در اسلام پذیرفته شده است اما اختیار کردن همسر دوم و یا ازدواج های متعدد مرد دارای همسر، نیاز به شرایطی دارد که در صورت مهیا بودن آنها از جمله رعایت عدالت بین زنان و تمکن مالی مناسب مرد برای اداره هر دو زندگی از عمده این شرایط محسوب می شود.

قانون جدید حمایت خانواده برای ازدواج مجدد مرد با داشتن همسر بدون تحصیل اجازه از دادگاه، مجازات تعیین نموده است.

دفتر حقوقی و وکالت محمد رضا مهری یکی از برترین وکلای خانواده در تهران به بررسی جرم ازدواج مجدد مرد با داشتن همسر و بدون تحصیل اجازه از دادگاه و ارائه نمونه شکواییه در این موضوع همراه شما خواهد بود.

نکات مهم در بررسی موضوع نمونه شکواییه ازدواج مجدد مرد با داشتن همسر بدون تحصیل اجازه از دادگاه 

  • آیا ازدواج موقت نود و نه ساله مرد متاهل با زن دیگری از مصادیق ازدواج مجدد مرد بدون اجازه دادگاه است؟
  • محل طرح شکایت بابت ازدواج دوم مرد متاهل بدون اجازه دادگاه کجاست؟
  • آیا امکان دریافت خسارت از مرد بابت ازدواج دوم وجود دارد؟
  • وکیل متخصص برای طرح شکایت از مرد متاهل به دلیل ازدواج مجدد کیست؟
  • آیا زند شوهردار هم می تواند قبل از طلاق ازدواج دوم داشته باشد؟
مهریه در طلاق غیابی

نمونه شکواییه ازدواج مجدد مرد با داشتن همسر بدون تحصیل اجازه از دادگاه 

معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک تهران

با سلام و احترام به استحضار می رساند:

موکل اینجانب مدت سه سال است که به استناد مندرجات سند ازدواج شماره 000 در دفتر رسمی ازدواج شماره 1 تهران به عقد دائم مشتکی عنه، آقای خ درآمده است.

همسر موکل به دلایل واهی در طی این سه سال از داشتن رابطه جنسی با همسر شرعی و قانونی خودداری نموده و اخیرا موکل متوجه شده است که با خانم دیگری به عقد دائمی و بدون ثبت رسمی آن در دفاتر رسمی ازدواج به دلیل داشتن همسر دیگر، ازدواج نموده و در نشانی اعلامی مشتکی عنه ساکن هستند و زندگی مشترک دارند.

با تحقیق از مشاورین املاک د، مشخص شده است که محل زندگی مشترک توسط همسر ایشان و برای زندگی خانواده، اجاره شده است و همسایگان نیز به زندگی مشترک آنها شهادت داده اند.

از آقای…………… با تقدیم وکالتنامه پیوست و ادله استنادی از قبیل تحقیق از مشاورین املاک د، پرینت حساب بانکی مشتکی عنه که ماهانه وجوهی به حساب همسر دوم خود واریز می نماید، تحقیق از اهالی محل، به لحاظ ازدواج مجدد مرد با داشتن همسر بدون تحصیل اجازه از دادگاه  شکایت داشته و تقاضای تعقیب کیفری نامبرده را دارم.

با تشکر و تجدید احترام

وکیل متخصص پرونده ازدواج مجدد مرد

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

طلاق به دلیل خیانت شوهر

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

2 دیدگاه

  • سلام آقای مهری وقتتون بخیر باشه، متاسفانه همسر من بدون اجازه دادگاه ازدواج مجدد کرده من چه طور می تونم شکایت کنم و اینکه آیا این کار ایشون جرم محسوب می شه یا نه؟

    • سلام وقت شما بخیر عدم ثبت ازدواج دائم جرم می باشد و همچنین با اثبات ازدواج مجدد بدون اجازه همسر اول ، زن یا همان زوجه اختیار طلاق دارد. علیرغم اینکه مشخص نکرده اید نوع ازدواج همسرتان را باید به اطلاع برسانیم که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *