وکیل طلاق آرژانتین


 

امروز با معرفی وکیل طلاق میدان آرژانتین با شما هستیم.

آگاهی شما از قوانین و مقررات خانواده، اولین گام جهت تشکیل یک زندگی مشترک و استمرار آن محسوب می شود و بدون دانستن حقوق و تکالبف متقابل زوجین، قطعا در مسیر ناهموار زندگی، مشکلات توان فائق آمدن بر شما را خواهند داشت.

گوناگونی قوانین مرتبط با خانواده و وجود وکلای متخصص خانواده  در همه شهرها، مسیر پیش روی شما را به مشاوره امور حقوقی خانواده با وکلای پایه یک دادگستری سوق خواهد داد.

وکیل تضمینی خانواده و یا وکیل طلاق میدان آرژانتین، عناوینی است که در این مختصر برای عزیزان، توسط دفتر حقوقی دکتر محمدرصا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تهیه شده و برای مطالعه در سایت رسمی یکی از ده وکیل برتر خانواده در تهران منتشر خواهد شد.

نکات مهم در معرفی وکیل طلاق میدان آرژانتین 

  • آیا می‌توان با استخدام وکیل پایه یک دادگستری متخصص خانواده برای همه امور حقوقی خانواده با وی مشورت کرد؟
  • برای جستجوی وکیل طلاق میدان آرژانتین چه اقدامی از سوی ما لازم است؟
  • آیا می‌توان قبل از اقدام به طلاق تقاضای داوری در اختلاف خانوادگی را به وکیل ارائه نمود؟
  • دادگاه خانواده محدوده میدان آرژانتین تهران کجاست؟

شکایت از جرایم مرتبط با خانواده در میدان آرژانتین

میدان آرژانتین تهران در محدوده منطقه شش تهران قرار دارد و محله هایی چون وزرا و بخشی از عباس آباد، خیابان الوند و بیهقی، بلوار آفریقا و بخشی از خیابان بخارست، در محدوده میدان آرژانتین قرار دارند.

اثبات جرایم منافی عفت

به دلیل وجود پایانه بیهقی در میدان آرژانتین که محل سوار و پیاده کردن مسافرین از شهرستانهای مختلف ایران از تعاونی های سیر و سفر و بعضی دیگر از تعاونی ها، اهمیت ویژه این میدان بیش از پیش مشخص می‌شود.

محدوده دادسرای ناحیه شش تهران معروف به دادسرای خارک که محل جدید آن، خیابان مفتح جنوبی، پایین تر از میدان هفت تیر، روبروی مجموعه ورزشی شیرودی، کوچه شیرودی می باشد، مرجع رسیدگی به شکایت های مرتبط با دعاوی کیفری خانواده می باشد.

 

دادگاه خانواده محدوده میدان آرژانتین تهران

دادگاه خانواده دو تهران که به دادگاه خانواده ونک شهرت داشته و هم اکنون در بلوار عدالت ولنجک قرار دارد، صلاحیت رسیدگی به پرونده های طلاق توافقی میدان آرژانتین، پرونده حضانت و سرپرستی فرزندان در میدان آرژانتین، و تمامی دعاوی خانواده در میدان آرژانتین تهران را به عهده دارد.

برای مطالبه مهریه در محدوده میدان آرژانتین نیز می توان از طریق اداره اجرای اسناد رسمی ثبت واقع در چهارراه جهان کودک تهران اقدام نمود.

 

صلاحیت وکیل طلاق میدان آرژانتین 

برای اطلاع از تخصص وکیل مورد انتخاب خود در محدوده میدان آرژانتین تهران، می توانید از سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و یا وب سایت های حقوقی استعلام لازم را دریافت نمایید.

اما صلاحیت وکیل طلاق میدان آرژانتین، قطعا در تمامی مسائل و مشکلات موجود در حوزه پرونده های خانوادگی خواهد بود.

قبل از طرح دعوا توسط وکیل خانواده، بهترین روش دعوت از طرف مقابل و مذاکره اصلاحی با وی می باشد و چه بسا بسیاری از پرونده ها با حل و فصل قابل حل بوده و طرح دعوای طلاق توافقی پس از مذاکرات اصلاحی و توافقات طرفین نیز قابل طرح در دادگاه خانواده می باشد.

آیا می توان ارث را به عنوان تنصیف دارایی مطالبه کرد؟

 

دفتر وکیل طلاق میدان آرژانتین

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته تعیین نفقه جاری و معوقه، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل خانواده در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09121281014
  • 09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با وکیل متخصص خانواده نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

2/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *