فرجام خواهی زنای زن شوهردار


 

امروز با نمونه لایحه فرجام خواهی زنای زن شوهردار با شما هستیم.

فرجام خواهی زنای محصن و زنای محصنه یعنی زنا با زن شوهردار و زنا توسط مرد زن دار، در دیوان عالی کشور به عمل خواهد آمد.

با توجه به اینکه رسیدگی به اتهام زنای محصنه با دادگاه کیفری یک است، مرجع اعتراض و فرجام خواهی از صدور قرار منع تعقیب نیز دیوان عالی کشور خواهد بود.

در ادامه نمونه لایحه فرجام خواهی طنای طن شوهر دار که منجر به صدور قرار منع تعقیب در دادگاه کیفری یک استان شده است را برای نمونه برای عزیزان خواهیم آورد و در صورت نیاز به مشاوره حقوقی درباره شرایط فرجام خواهی در دیوان عالی کشور می توانید با دفتر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و متخصص حقوق کیفری تماس بگیرید.

نمونه فرجام خواهی کیفری زنای واجد احصان

ریاست محترم شعبه مرجوع الیه دیوان عالی کشور

( از طریق شعبه ….. دادگاه کیفری یک تهران مستقر در اسلامشهر )

سلام علیکم با احترام اینجانب ……در  اعتراض به حکم مندرج در دادنامه تجدید نظر خواسته در بردارنده قرار منع تعقیب  فرجام خواندگان از اتهام زنای واجد احصان، با ذکر مقدمه ای پیشواز رفته و سپس در ماهیت به  ذکر جهات تجدید نظر خواهی بر اساس شقوق ذیل ماده ۴۶۴ قانون آیین دادرسی کیفری و بندهای الف / پ  ………. خواهم شتافت:

مجازات دستفروشی

در محضر دادگاه لازم به توضیح نخواهد بود که حقیقت به اصطلاح عرف، معانی مخصوصی می دهد ولی در اصطلاحات فلسفی معمولا حقیقت هم ردیف صدق یا صحیح است و به آن قضیه ذهنی گفته می شود که با واقع مطابقت نکند، اما خطا  یا کذب  یا  غلط به آن قضیه ذهنی گفته می شود که با واقع مطابقت نکند، به تمثیل اعتقاد به اینکه چهار مساوی است با دو ضرب در دو  یا اعتقاد به اینکه زمین گرد خورشید می چرخد حقیقت و صدق و صحیح است و اما اعتقاد به اینکه دو ضرب در دو مساوی است با سه یا اعتقاد به اینکه خورشید گرد زمین می چرخد خطا و کذب و غلط است.

پس حقیقت وصف ادراکات است از لحاظ مطابقت با واقع و نفس الامر.

لکن در اصطلاحات جدید معمولا به خود واقع و نفس الامر  واقعیت  اطلاق می شود نه حقیقت، و لذا هر وقت واقعیت بگوییم منظور ما خود واقع و نفس الامر است و هر وقت حقیقت بگوییم منظور آن ادراکی است که با واقع مطابقت دارد.

مقوله حقیقت را ما میتوانیم مقوله «دانایى» یا مقوله «دریافت واقعیّت جهان» هم بنامیم.

از دعاهاى منسوب به پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) است که فرموده است:

اللّهمّ ارنى الاشیاء کما هى

مالا در متداول ترین استعمال حق و حقیقیت و واقع و واقعیّت ، واقعیّت یعنی ذات اشیاء و نفس الامر؛ و حق یعنی گفتار، فکر، استدلال و نظریه ای که مطابق با واقع و نفس الامر است.

با این وصف :

بین واقعیت تا حقیقت فاصله گاهی تا صد و هشتاد درجه است.

وکیل اثبات رابطه نامشروع

مرز بین واقعیت تا حقیقت ریاکاریست…

آنچه میبینید، واقعیت است

واقعیت همان چیزی است که واقع میشود، اتفاق میافتد و حقیقت آن ایده ال و مدینه فاضله ی است که باید باشد یعنی واقعیت ان چیزیست که واقع میشود ولو حق نباشد و با دلیل و مدرک به اثبات می رسد با هر وسیله ای که بتوان با ان امری را ثابت کرد) و حقیقت ان چیزیست که حق است و باید باشد.

ضمن پوزش از تطویل مقدمه آنچه در رای تجدید نظر خواسته بیان شده نه تنها حاوی حقایق نیست  بلکه واقعیت ماوقع هم نیست چه اولاً:

فیلم ضبط شده از متهمین و محلی که جرم اتفاق افتاده انقدر وضوح دارد که نتوان بدان شکی وارد نمود.

ثانیا: اگر محکمه بدوی دلیل عدم اجابت تظلم خواهی این کمترین را شک در تصاویر بیان داشت واجب بود فیلم از طریق کار تخصصی و فنی اداره تشخیص هویت بازبینی و نظر متخصصین نیز اخذ میگردید تا اگر به شک اعتقاد داشتیم از هر دو اطراف پرونده مرتفع شود.

ثالثا: علم قاضی از ادله اثبات دعوا در امور کیفری قرار گرفته که با اندک تامل بیشتر و تحقیقات فنی کامل تر جهت رسیدن به کمال رسیدگی و کفایت دادرسی اتهام محرز فرجام خواندگان نیز برای محکمه نخستین بدون شک و تردید مدلل میگشت.

رابعا: در کنار فیلم موجود در پرونده؛ اماره و قرائن بسیاری خودنمایی میکند که به فراخور طبع  و ظرافت فنی هر قاضی قابل احصاء خواهد بود.

بر حسب تمثیل محل اقدام برای عمل شنیع زنای واجد احصان از سوی برادرم با همسرم انقدر گویا و واضح است که کافی بود قاضی بدوی دستور دهد از محلی که فیلم در آن تهیه شده با همان کیفیت مجددا تصویر برداری شود تا با قیاس تصاویر از هر گونه شک غیر معقول رها شود در حالیکه هیچ اقدامی جهت کشف واقع نفس الامر از سوی محکمه بدوی معمول نگردید و بسادگی با نگاه به نابودی زندگی اینجانب  و فراغت ذمه عبور شد بدون آنکه کمترین تحقیقی انجام شود.

صدای ضبط شده به عنوان دلیل

بنائا به مراتب و معنونه در فوق:

نقض حکم فرجام خواسته مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

فرجام خواه

وکیل و مشاور حقوقی فرجام خواهی

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل فرجام خواهی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09121281014
  • 09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با وکیل دیوان عالی کشور نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *