رابطه نامشروع


بهترین وکیل خانواده تهران در این نوشتار به بررسی موضوع جرم رابطه نامشروع پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

جرم رابطه نامشروع

موضوع مجازات جرم رابطه نامشروع، راه اثبات رابطه نامشروع، رابطه نامشروع و تاثیر آن در ایجاد حق طلاق برای زن، رابطه نامشروع با محارم سببی و نسبی، آثار حقوقی حکم محکومیت رابطه نامشروع، اخراج از محل کار به واسطه محکومیت به رابطه نامشروع و سایر سوالات مرتبط با رابطه نامشروع که از طریق ایمیل های دریافتی موکلین موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، واصل می‌ شود از طریق وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی عضو گروه وکلای مهر تهران، مورد بررسی قرار گرفته و پس از مشاوره با محمدرضا مهری متانکلائی وکیل متخصص رابطه نامشروع، با پاسخ در سایت رسمی موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان منتشر می‌ شود.

عزیزانی که تمایل به مشاوره حقوقی و دریافت پاسخ های دقیق تر در موضوع سوالات مرتبط با رابطه نامشروع و درخواست معرفی وکیل متخصص رابطه نامشروع دارند میتوانند با گروه وکلای مهر تهران تماس حاصل فرمایند.

جهت دریافت مشاوره در خصوص جرم رابطه نامشروع با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

اتهام رابطه نامشروع با ادعای عقد موقت(صیغه محرمیت)

سوال:

 بنده در مهرماه سال 1396 به خواستگاری دختر مورد علاقه ام رفتم. با توجه به مخالفت خانواده من با ازدواج ما، قرار بر این شد تا با عقد موقت و خواندن صیغه محرمیت، تا زمانی که من خانواده ام را راضی کنم، با هم در ارتباط باشیم.

چندین بار هم با هم رابطه جنسی داشتیم. خانواده من راضی به ازدواج نشدند و خانمی که خواستگاری کردم، در دادسرای ارشاد تهران از بنده به اتهام آزار و اذیت جنسی و سوء استفاده از طریق وعده ازدواج از من شکایت کرد.

بعد از احضار به دادسرای ارشاد برای من قرار کفالت 50 میلیون تومانی صادر شد و دو شب در بازداشتگاه وزرا ماندم تا یکی از اقوام با جواز کسب ضامن من شد.

سوال من این است آیا وعده ازدواج به خانم و صیغه کردن او، رابطه نامشروع و سوء استفاده جنسی محسوب می‌ شود؟

اگر به اتهام سوء استفاده جنسی و یا رابطه نامشروع محکوم شوم نمیتوانم در جایی استخدام شوم و یا تاثیری ندارد؟

پاسخ:

اول: در صورتی که شما از ابتدا فقط به قصد داشتن رابطه جنسی و با فریب در موضوع خواستگاری وارد شده باشید و این موضوع در دادگاه به اثبات برسد، بر اساس قانون مسئولیت مدنی و قانون مجازات اسلامی، موظف به جبران خسارت طرف مقابل و تحمل مجازات هستید. اما صرف دادن وعده ازدواج و جاری شدن صیغه شرعی عقد موقت، نمیتواند دلیلی بر سوء نیت شما باشد.

دوم: در پرونده رابطه نامشروع، علم قاضی به وقوع رابطه که از طرق متعارف حاصل شود، میتواند در موضوع موثر باشد. بنابراین با توجه به تفهیم اتهام به شما، به نظر می رسد، قراینی مبنی بر ارتکاب جرم از سوی شما توسط بازپرس کشف شده است. به شما توصیه می کنیم که با انتخاب وکیل متخصص رابطه نامشروع نسبت به ارزیابی مستندات و دلایل ارائه شده از سوی شاکی اقدام فرمائید.

سوم: در صورتی که به اتهام رابطه نامشروع و یا سوء استفاده جنسی محکوم به شلاق یا جزای نقدی بیش از بیست میلیون ریال شوید، محکومیت موثر کیفری است و تا مدت زمان مشخصی شما را از برخورداری از حقوق اجتماعی که حق استخدام بخشی از آن است محروم خواهد ساخت.

جهت دریافت مشاوره در خصوص جرم رابطه نامشروع با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

رابطه نامشروع در حد سینما و پارک رفتن

سوال:

با سلام. بنده خانمی متاهل و 25 ساله هستم. دانشجوی رشته دندانپزشکی و مدت 5 سال است که ازدواج نموده ام. با توجه به اینکه شغل همسرم به گونه ای است که شب ها در منزل تنها هستم، مدتی قبل با یکی از همکلاسی های دختر درد دل می کردم و ایشان توصیه کردند که دوست پسر داشته باشم تا شب ها تنها نباشم.

با همکلاسی دیگری که جزوه من رو قرض گرفته بود چند باری تلفنی صحبت کردم و هر بار ایشون می گفت اگه متاهل نبودی باهات ازدواج می کردم. کم کم احساس کردم به ایشون علاقه دارم و باب دوستی باز شد.

از رستوران برام شام می گرفت و می فرستاد، بلیط کنسرت می خرید و یا برام کادو می فرستاد. یه بار که تولدش بود رفتم خونه شون ولی هیچ رابطه ای برقرار نشد. یه قرار سینما و یه قرار پارک گذاشتیم و بعدا متوجه شدم که همسرم تعقیبم کرده و تو دادسرای ارشاد از من و اون آقا شکایت کرده. حالا سوالم اینه:

شوهرم میگه اگه مهریه رو ببخشی حاضرم از شکایتم صرف نظر کنم وگرنه از دادگاه حکم میگیرم و از دانشگاه هم اخراج میشی و نمیتونی هم استخدام بشی. به نظر شما میتونه منو محکوم کنه؟ یا مهریه رو ببخشم و خودم رو نجات بدم؟ اگه محکوم بشم دیگه نمیتونم مهریه بگیرم؟

پاسخ:

با سلام خدمت شما. اول: اگه مواردی که فرمودین رو در دادسرا هم گفته باشین که به منزل آقا تشریف بردین قطعا رابطه نامشروع در حد خلوت با نامحرم، محکومیتی مثل تحمل شلاق یا پرداخت جزای نقدی در انتظار شماست.

دوم: محکومیت بابت رابطه نامشروع تاثیری در مطالبه مهریه توسط شما نداره. البته چون تحقیق در جرائم منافی عفت بدون داشتن شاکی ممنوع است، اعلام گذشت همسر شما میتونه باعث مختومه شدن پرونده بشه که البته به نظر قاضی بستگی داره.

سوم: محکومیت احتمالی شما ممکنه با تصمیم کمیته انضباطی منجر به اخراج شما از دانشگاه بشه و با توجه به اینکه آشنایی شما با آقای غریبه در دانشگاه انجام شده این احتمال تقویت می‌شود. اما مانع استخدام نخواهد شد.

رابطه نامشروع با اجبار مدیر شرکت

سوال:

من مدت یکسال تو یه آژانس هواپیمایی کار می کردم. هر روز که ساعت ناهار می شد، مدیر شرکت از من میخواست که با هم ناهار بخوریم و من هم چون میخواستم مورد توجه باشم و پیشرفت کنم قبول می کردم. تا این که یه روز پنجشنبه ازم خواست آخر وقت بمونم تا حساب کتاب ها رو کنترل کنیم و من هم قبول کردم. بعد از رفتن همه، در رو از داخل قفل کرد و بلافاصله شروع به بوسیدن من کرد.

کمی ترسیده بودم ولی وقتی که شروع کرد به آزار و اذیت شروع به سر و صدا کردم ولی صدام بیرون نمیرفت. مدیر آژانس با بی رحمی بکارتم رو از بین برد و من فقط گریه میکردم.

صبح شنبه رفتم که استعفا کنم و ازش شکایت کنم، منو جانشین خودش و همه کاره شرکت معرفی کرد و اتاق جداگانه بهم داد. من هم به این وضع راضی شدم و حدود یکسال به هم رابطه داشتیم. اما بعد از یکسال منو اخراج کرد و با یکی دیگه دوست شد. میخواستم بپرسم آیا میتونم به اتهام اینکه منو مجبور به رابطه کرد ازش شکایت کنم؟ چجوری میتونم ازش خسارتم رو بگیریم؟

با توجه به اینکه باکره بودم، میتونم بگم مجبور بودم که باهاش رابطه داشته باشم وگرنه اخراج می شدم؟

پاسخ:

آزار و اذیت و سوء استفاده جنسی از سوی مدیری که با تهدید به اخراج یا فریب و اغوا، کارمند رو مجبور به رابطه ای میکنه در قانون جرم انگاری شده است. شما میتونین با مراجعه مستقیم به مجتمع قضایی ارشاد در تهران و دادگاه کیفری در شهرستان، اقدام به طرح شکایت کنید.

درباره موضوع بکارت هم ایشون در صورت اثبات داشتن رابطه با شما و ازاله بکارت باید ارش البکاره و یا معادل مهر المثل رو به شما پرداخت کنن. البته باید از صحت ادعا و دلایل شما مطمئن شد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص جرم رابطه نامشروع با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

وکیل متخصص پرونده رابطه نامشروع در تهران

نمونه ای از سوالات مرتبط با رابطه نامشروع کاربران شبکه های اجتماعی گروه وکلای مهر تهران در نوشتار بالا درج شد. در صورتی که سوال حقوقی دارید و یا نیاز به مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی دارید، با وکلای متخصص امور کیفری گروه وکلای مهر تهران مشاوره فرمایید.

نمونه دادخواست الزام به تمکین

ضمنا موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، دارای 4 وب سایت تخصصی در مسائل حقوقی، حقوق مهاجرت، حقوق خانواده و حقوق اداری و عمومی می‌ باشد و بزرگترین وب سایت حقوقی کشور و همچنین تنها موسسه حقوقی دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره در ایران می‌ باشد.

نشانی موسسه حقوقی مهر پارسیان

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس موسسه حقوقی مهر پارسیان

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر تهران

جهت دریافت مشاوره در خصوص جرم رابطه نامشروع با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

امتیاز دهی به مقاله

2 دیدگاه

  • سلام. میشه از کسی که قبلا همسرم بوده و در زمان زندگی مشترک رابطه نامشروع داشته بعد از این که ازش طلاق گرفتم شکایت رابطه نامشروع کنم؟

    • سلام به عنوان شاکی خصوصی خیر
      تلفن های مشاوره با وکیل خانواده برای ساعات 6 الی 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و 9 الی 14 برای روزهای پنج شنبه به شرح زیر است.
      021-88663925
      021-88663926
      021-88663927
      021-88663628
      021-88799562

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *