مشاوره ازدواج در کانادا


جهت دریافت مشاوره ازدواج در کانادا با بهترین وکیل بین الملل از طریق شماره تماس های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.

مشاوره ازدواج در کانادا

در مواردی که قصد ازدواج با یکی از اتباع کشورهای خارجه را دارید، ممکن است جهت تهیه و تنظیم توافق نامه شروط ضمن عقد ازدواج با طرف خارجی، با مشکلاتی نظیر عدم تطابق قوانین دولت متبوع کشور همسر، روبرو شوید و با نقص در قوانین، امکان امضای توافقات قبل از ازدواج مقدور نباشد.

گروه وکلای خانواده مهر تهران با هدف تسهیل دسترسی اقشار جامعه به خدمات مشاوره حقوقی وکالت حین عقد ازدواج، اقدام به استخراج قوانین کشورهای مختلف در زمینه ازدواج و طلاق نموده و در این راستا از همکاری ده وکیل برتر خانواده در ایران که مسلط به قوانین تطبیقی خانواده می باشند بهره جسته است.

تنظیم توافق نامه قبل از ازدواج

در بسیاری از موارد و با اجازه حاصل از ماده 10 قانون مدنی ایران و اصل آزادی اراده، می‌توان شروط ضمن عقد ازدواج و یا هر عقد دیگری که خلاف مقتضای عقد نباشد و همچنین مخل نظم عمومی و قواعد مسلم حقوقی و شرعی نباشد را تعیین و بر آن ها توافق نمود.

یکی از خدمات گروه وکلای مهر تهران، تهیه و تنظیم توافق نامه هایی بر مبنای رضایت طرفین و انطباق آن ها با قوانین جمهوری اسلامی ایران و در مواردی که طرفین یا یکی از آن ها قصد ازدواج در خارج از کشور را داشته باشند، تطبیق با قانون کشور مقصد می‌ باشد. نمونه ای از توافق نامه شروط ضمن عقد ازدواج در کانادا جهت مطالعه بیشتر در ادامه خواهد آمد.

جهت دریافت مشاوره ازدواج در کانادا با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

موافقت نامه شروط ضمن عقد ازدواج در کانادا

این موافقتنامه مشترک کتبی بین آقای ش ک و خانم …………………………… تنظیم می‌ گردد و به موجب آن قبول گردید که موارد ذیل به صورت شروط ضمن عقد ازدواج که مطابق با قوانین خانواده کانادا به ثبت برسد و بر خلاف آن هیچ توافق دیگری صورت نپذیرد و به موجب سند رسمی جداگانه و یا در ضمن عقد ازدواج تعیین و درج گردد:

سقوط ولایت بر فرزند

1- به موجب این توافقنامه قبول گردید که زوج با اعطای وکالت به زوجه، زوجه دارای اختیار در طلاق باشد و در هر زمان بتواند شخصا یا با توکیل به غیر و به نیابت از طرف زوج، به صورت رجعی یا بائن و یا توافقی با حضور در محاکم ایران، خود را مطلقه نماید.

2- زوج قبول نمود که با اعطای وکالت به زوجه در این قرارداد و توافقنامه، به موجب عقد لازم خارج، مبنی بر اجازه خروج از کشور، هر زمان که اراده کرد، با حضور در دفاتر اسناد رسمی و تنظیم سند رسمی با موضوعیت اجازه ی زوج برای خروج از کشور با امضاء سند مزبور به وکالت از زوج، بتواند با توجه به وکالت اعطایی توسط زوج به جهت خروج از کشور، از کشور خارج و به هر کشور دیگری وارد گردد.

3- با توجه به وجود تنصیف و تقسیم اموال و دارایی موجود بین زوجین از زمان شروع و انعقاد رسمی ازدواج در قانون خانواده کانادا، مقرر گردید و توافق شد که در صورت طلاق و جدایی زوج و زوجه، یک، سوم اموال و دارایی تحصیل شده زوجین، بین زوجین تقسیم گردد.

4- با توجه به وجود مبالغی به جهت سرمایه گذاری در کانادا که توسط زوجه فراهم می‌گردد، مقرر گردید و موافقت شد در صورت جدایی و طلاق و یا فوت، منافع و ازیاد ارزش مالی حاصل از سرمایه گذاری، به شکل و صورت 33 درصد (یکسوم) به زوج تعلق بگیرد و تقسیم شود.

5- به موجب ماده 1005 قانون مدنی، زوج با اعطای وکالت به زوجه، اختیار خود را مبنی بر تعیین مسکن و منزل مشترک به زوجه تفویض نمود و اختیار تعیین منزل مشترک با ایشان خواهد بود.

طلاق به دلیل ناسازگاری زن

6- به موجب توافق زوجین و بر اساس ماده 86 قانون خانواده کانادا، مقرر گردید که دارایی و بدهی هایی که زوج از زمان ازدواج تا هنگام طلاق، وی خود شخصا مسئول و متعهد پرداخت آن است و همچنین بدهی های مربوط به هزینه‌ های زندگی مشترک، در صورت طلاق، زوجه هیچ سهم و تعهدی در پرداخت بدهی های زوج و زندگی مشترک که در صورت طلاق پرداخت نصف تعهد به ایشان تعلق می گیرد، نداشته باشد.

7- تمام حقوق و منافع ناشی از بیمه های مربوطه برای هر کدام از زوجین، از زمان ازدواج تا هنگام طلاق، به صورت نصف بین طرفین تقسیم خواهد شد.

8- به موجب این توافق نامه مقرر گردید که تمام حقوق و درآمدها و دارایی های احتمالی زوجین از زمان ازدواج، در صورت طلاق، بطور مناصفه بین آن ها تقسیم شود.

9- در صورت تعلق هرگونه مال و دارایی بلاعوض مانند: سهم الارث زوجه یا موهوباتی که به زوجه در زمان ازدواج به وی تعلق می گیرد، در هنگام طلاق و جدایی، زوج هیچ سهمی از اموال مذکور زوجه ولو به صورت نصف، نخواهد داشت و هرگونه حق و حقوق و ادعایی را در این زمینه زوج از خود سلب گردانید.

10- طرح حقوق با زنشستگی یا (CPP) در صورت حصول آن طبق شرایط قانونی، در صورت برخورداری هر کدام از طرفین، در صورت فوت یا طلاق زوجین، به مناصفه تقسیم می‌ گردد.

11- در صورت دریافت هرگونه مبلغی تحت هر عنوان از جمله؛ قرض توسط زوج بعد از ازدواج، در صورت طلاق، زوجه هیچگونه تعهدی به جهت پرداخت قرض و وام مربوطه خواه ناشی از تعهد شخصی زوج باشد و خواه ناشی از هزینه‌ های زندگی مشترک باشد، نخواهد داشت.

قصور پزشکی

این قرارداد بر اساس ماده 10 قانون مدنی ایران و مطابق با ماده 219 قانون مدنی، بین آقای شهریار کریمی و خانم ……………………………… لازم و غیرقابل انحلال خواهد بود و به منزله‌ توافق و شروطی است که متعاقب با تشکیل عقد ازدواج و ثبت آن در کشور کانادا و درج آن ها در قرارداد ازدواج  لازم الاتباع خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره ازدواج در کانادا با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

بهترین مشاور خانواده در ایران

گروه وکلای خانواده مهر تهران، با همراهی برترین وکلای خانواده ایران، اقدام به مشاوره های حقوقی قبل از ازدواج می نماید. عزیزانی که تمایل به تعیین وقت مشاوره حقوقی قبل از ازدواج با محمدرضا مهری متانکلائی برترین وکیل خانواده در ایران را دارند، میتوانند از طریق رزرو وقت آنلاین مشاوره حقوقی قبل از ازدواج، مشاوره حقوقی بعد از ازدواج و مشاوره حقوقی جهت تنظیم توافق نامه های قبل از ازدواج اقدام فرمایند.

در ضمن همه روزه امکان برقراری تماس تلفنی و اخذ وقت حضوری از دفاتر موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان در سراسر ایران نیز وجود دارد.

نشانی موسسه حقوقی مهر پارسیان

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس موسسه حقوقی مهر پارسیان

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

وکیل پایه یک دادگستری نیاوران

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

گروه وکلای خانواده مهر تهران

جهت دریافت مشاوره ازدواج در کانادا با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *