نمونه شکایت زنای زن محصنه با غیر محصن


 

امروز با بررسی نحوه تنظیم شکواییه و نمونه شکایت زنای زن محصنه با غیر محصن با شما هستیم.

زنای زن و مردی که دارای همسر دائمی بوده و ههر زمان همسر جهت داشتن رابطه زناشویی در دسترس باشد و یا سایر شرایطی که در قانون تعیین شده است، زنای محصن یا محصنه تلقی خواهد شد.

با اثبات زنای محصن یا محصنه در دادگاه کیفری یک، حکم سنگسار در قانون مجازات اسلامی با قیودی پیش بینی شده است.

دفتر وکالت محمدرضا مهری به عنوان دفتر تخصصی حقوق خانواده به بررسی نحوه شکایت در پرونده زنای زن محصنه با غیر محصن و بررسی مجازات رابطه نامشروع مرد و زن متاهل با غیر متاهل خواهد پرداخت.

نکات مهم در تنظیم شکواییه زنای زن محصنه با غیر محصن

  • حکم زنای زن شوهردار با پسر مجرد طبق قانون چیست؟
  • شرایط اثبات رابطه نامشروع پسر مجرد با زن شوهردار چیست؟
  • برای شکایت از رابطه نامشروع زن و مرد متاهل به کدام مرجع مراجعه کنیم؟
  • آیا با گذشت شاکی در موضوع زنای مرد یا زن محصنه با غیر محصن اجرای مجازات متوقف می شود؟

شرایط شکایت از رابطه نامشروع زن متاهل با پسر مجرد یا بالعکس

برای طرح شکایت کیفری رابطه نامشروع مادون زنا و یا رابطه نامشروع در حد زنای محصن و محصنه مراجع مختلفی تعیین شده است که حسب انطباق با ماده قانونی باید به مرجع خاص رجوع کرد.

وکیل جرایم اینستاگرامی

شکایت زنای زن محصنه یا مرد محصنه به صورت مستقیم در دادگاه کیفری یک که صلاحیت رسیدگی به جرایمی که حکم آنها سنگسار یا اعدام است را دارا می باشند، مطرح می شود.

رابطه نامشروع مادون زنای زن شوهردار یا مرد زن دار نیز در دادسرای ارشاد تهران و در شهرستانها در دادسرای عمومی مطرح می شود.

بعضی از جرایم منافی عفت نیز به صورت مستقیم در دادگاه کیفری دو قابل طرح است که در نوشتاری جدا به آن پرداخته و در سایت گروه وکلای رسمی مهر پارسیان قابل مطالعه است.

نمونه متن شکایت نمونه شکایت زنای زن محصنه با غیر محصن

ریاست محترم دادگاههای کیفری یک تهران

موضوع: شکایت از زنای محصنه

با سلام و احترام

به استحضار می رساند، همسر اینجانب به هویت… مدتی است که به بهانه یادگیری زبان انگلیسی اقدام به استخدام استاد زبان نموده و آقای …. را جهت یادگیری زبان انگلیسی جهت مهاجرت به خارج از کشور به منزل راهنمایی می کند.

سه جلسه از تدریس زبان توسط آقای … گذشته و بنده در یکی از مراجعات سرزده به منزل، مشاهده نمودم که همسرم و آقای … بدون رعایت موازین شرعی به گفتگوی صمیمانه مشغولند و همسرم پوشش مناسبی نداشته است.

بنابراین به موضوع مشکوک شدم و اقدام به نصب دوربین مداربسته در تمامی قسمتهای منزل نمودم تا اینکه در روز گذشته با بازبینی فیلم های ضبط شده متوجه شدم همسرم با معلم زبان رابطه نامشروع در حد زنای محصنه دارند.

پس از اطمینان از موضوع با هماهنگی کلانتری گاندی، اقدام به ورود به منزل نمودیم که همسرم و مدرس زبان را برهنه  در حالی که فقط لباس زیر به تن داشتند دستگیر نمودند و با بازبینی فیلم ها زنای آنها کاملا مشهود است.

وکیل پرونده تجاوز به عنف

با تقدیم شکایت و مستندات پیوست، تقاضای تعقیب کیفری نامبردگان به اتهام زنای محصنه و زنای غیر محصن برای مدرس زبان را دارم.

وکیل متخصص پرونده زنای زن محصنه با غیر محصن

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *