وکیل طلاق توافقی فرمانیه


 

امروز با معرفی وکیل طلاق توافقی فرمانیه با شما هستیم.

آیین نامه جدید قانون حمایت خانواده که صدور حکم طلاق توافقی در دادگاه خانواده را مقید و مشروط به صدور گواهی عدم انصراف از طلاق، پس از تشکیل جلسه مشاوره خانواده در مراکز غربالگری سازمان بهزیستی کشور و مراکز مشاوره خانواده مورد تایید قوه قضاییه، که پس از ثبت دادخواست طلاق توافقی توسط زوجین و یا ثبت درخواست مشاوره و صدور گواهی مذکور، نموده است، تاکنون به توفیقی جهت کم کردن میزان طلاق دست نیافته است.

دفتر حقوقی و وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و متخصص حقوقی خانواده در این نوشتار به مراحل انجام پرونده طلاق توافقی در دادگاه خانواده خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل طلاق توافقی فرمانیه

  • برای شروع پرونده طلاق توافقی چه اقدام قانونی لازم است؟
  • آیا امکان تغییر در آدرس تعیین شده در سامانه ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه وجود دارد؟
  • بهترین وکیل طلاق توافقی در فرمانیه تهران کیست؟
  • هزینه طلاق توافقی محدوده فرمانیه چقدر است؟

تاثیر مشاوره خانواده در کاستن از میزان پرونده های طلاق

وقتی زوجین برای انجام طلاق توافقی با مراجعه به دادگاه به توافق می رسند، در بیشتر موارد، منصرف کردن آنها توسط مشاورین خانواده ممکن نبوده و در نهایت اینگونه پرونده ها به طلاق ختم خواهند شد.

وکیل خانواده در امیر آباد

نکته مهم که در بررسی پرونده طلاق توافقی در دادگاههای خانواده توسط وکلای متخصص گروه وکلای مهر انجام شده است، این بود که افزودن مرحله مشاوره خانواده جز تبعات مالی برای زوجها و مصمم تر شدن آنها در درخواست طلاق توافقی تاثیر دیگری نداشته است.

در عمل نیز مشاهده می شود که هدف اینگونه مراکز نیز کسب درآمد و همچنین انجام موضوع جهت رفع تکلیف قانونی است.

مراحل اجرایی طلاق توافقی توسط وکیل طلاق توافقی فرمانیه

برای شروع پرونده طلاق توافقی، زوجین می توانند به وکیل دادگستری وکالت دهند تا با ثبت دادخواست در یکی از دفاتر خدمات الکتترونیک قضایی قوه قضاییه در سراسر کشور، پس از ثبت نام موکلین در سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی، برگه معرفی به مراکز مشاوره و غربالگری را دریافت نموده و در وقت تعیین شده جهت مشاوره قبل از طلاق توافقی، مراجعه نمایند.

پس از دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق، با تحویل گواهی به وکیل، دیگر نیازی به حضور زوجین در جلسه رسیدگی نیست و ادامه پرونده توسط وکلای دادگستری قابل انجام است.

اجرای حکم طلاق توافقی توسط وکیل دادگستری

اگر وکیل طلاق توافقی در فرم وکالتنامه و قرارداد، حق تعقیب عملیات اجرایی و اجرای صیغه طلاق و ثبت آن را اخذ نموده باشد، بدون حضور موکل می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر اسناد رسمی طلاق، نسبت به درخواست اجرای صیغه طلاق و ثبت آن در دفاتر اسناد و صدور سند طلاق، اقدام نماید.

اگر در هنگام رسیدگی در دادگاه خانواده گواهی عدم بارداری از آزمایشگاه پیوست پرونده نشده باشد، ارائه آزمایش هنگام اجرای صیغه طلاق ضرورت دارد اما در مواردی که بنا به سن زوجه، حاملگی به دلیل یائسه بودن متفی است، نیازی به آزمایش بارداری وجود ندارد.

تنصیف اموال

هزینه وکیل طلاق توافقی چگونه تعیین می شود؟

تعرفه مشخصی برای دستمزد وکیل طلاق توافقی تعیین نشده و بنا به توافق وکیل و موکل در هنگام قبول پرونده طلاق توافقی مبلغی بین آنها مشخص و توافق شده و پرداخت می شود.

در صورتی که اجرای حکم طلاق توافقی نیز به عهده وکیل سپرده شده باشد، مسلما هزینه وکیل برای پرونده متفاوت و بیشتر خواهد بود.

هزینه های دادرسی و همچنین هزینه های قانونی که باید توسط وکیل پرداخت شود نیز به این هزینه ها افزوده خواهد شد، بنابراین تبلیغات دروغین با عنوان طلاق توافقی با دویست هزار تومان نمی تواند واقعیت داشته باشد، چراکه هزینه های دادرسی و مشاوره بیش از این مبلغ خواهد بود.

معرفی وکیل طلاق توافقی فرمانیه

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09121281014
  • 09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با وکیل طلاق توافقی نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (15 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *