شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزند به خانواده در آلمان


بهترین وکیل امور بین الملل در این نوشتار به بررسی شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزند به خانواده در آلمان پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزند به خانواده در آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق دریافت ویزای الحاق همسر و فرزندان به مهاجر اصلی و سرپرست خانوار، یکی از راه های مهاجرت به آلمان محسوب می‌ شود. در بسیاری از موارد اتباع بیشتر کشورهای اروپایی، امکان دریافت کارت اقامت پیوست همسر در آلمان را دارند. سوالات واصل شده به گروه وکلای مهر، تخصصی ترین گروه وکلای مهاجرتی در ایران، در طول سیزده سال سابقه موسسه حقوقی و داوری بین‌ المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، نشانگر عدم اطلاع از شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزندان به خانواده در آلمان می‌ باشد.

گروه وکلای مهاجرتی مهر با مدیریت محمدرضا مهری متانکلائی بهترین وکیل امور بین‌ المللی در تهران، اطلاعات لازم درباره چگونگی دریافت ویزای پیوست و الحاق به خانواده را برای عزیزان مورد ارزیابی و کنکاش کارشناسانه قرار داده و نتیجه آن را جهت مطالعه در وب سایت گروه منتشر خواهد نمود.

جهت دریافت مشاوره در خصوص شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزند به خانواده در آلمان با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

ویزای الحاق به خانواده در آلمان برای شهروندان اروپایی

شهروندان اروپایی که شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا، لیختن اشتاین، نروژ، ایسلند و سوئیس هم مشمول این قاعده خواهند بود، برای پیوستن به خانواده در آلمان، نیازی به صدور ویزای الحاق و همراه ندارند. بریا پیوستن به خانواده و همچنین کار در آلمان، فقط اجازه اقامت در آلمان صادر می‌ شود.

به عنوان یک عضو در اتحادیه کشورهای مشترک المنافع اروپا، گذرنامه و یا کارت شناسایی اروپا برای احراز هویت کافی است.

ویزای الحاق به خانواده برای کشورهای غیر اروپایی

کشورهایی که در حال پیوستن به اتحادیه اروپا هستند، باید قبل از ورود به آلمان جهت الحاق و پیوستن به خانواده جهت دریافت ویزای همراه اقدام نمایند. در صورت پذیرش درخواست الحاق به خانواده، کارت اقامت توسط اداره اتباع خارجه در آلمان برای متاقاضی صادر می‌ شود.

شرایط صدور ویزای الحاق به خانواده در آلمان

  • داشتن اجازه اقامت سرپرست اصلی و یا فرد مقیم در آلمان که به واسطه وی درخواست صدور ویزا می‌ شود.
  • داشتن فضای کافی جهت اقامت همه اعضاء خانواده در آلمان که درخواست اقامت آن ها شده است، باید به تائید سفارت آلمان با اجاره نامه رسمی و معتبر یا سند مالکیت ملک برسد.
  • اثبات تمکن مالی مناسب درخواست کننده ویزای الحاق به خانواده در آلمان.

شرایط همسران برای ویزای پیوست به خانواده در آلمان

برای صدور ویزای پیوست به همسر در آلمان، شرایطی از سوی دولت آلمان مقرر شده است. باید توجه داشته باشیم که پارتنر و یا شریک زندگی مدنی که با ازدوج سفید به هم پیوسته اند نیز از موارد ویزای الحاق به همسر در آلمان محسوب می شوند. امتیازات زیر جهت صدور ویزای الحاق به همسر مورد نیاز است:

متقاضی باید دارای کارت آبی اتحادیه اروپا یا بلوکارت باشد.

حداقل سن همسران برای صدور ویزای الحاق به خانواده 18 سال می‌ باشد.

در مواردی که حضور شخص در آلمان به عنوان فرد خود اشتغال و یا مجرب و کار آفرین باشد، همسر یا پارتنر وی میتواند از طریق ویزای الحاق به وی بپیوندد.

در صورت صدور ویزای الحاق به خانواده و همسر در آلمان، دو سال زمان جهت صدور کارت اقامت همسر مورد نیاز می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزند به خانواده در آلمان با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

شرایط ویزای الحاق فرزندان به خانواده

برای پیوستن کودکان تا 16 سال تمام، قید و شرطی جهت پیوست به خانواده وجود ندارد. اما در صورتی که سن فرزندان متقاضی ویزای پیوست بین 16 تا 18 سال باشد، تسلط به زبان آلمانی جهت صدور ویزای الحاق ضرورت دارد.

نحوه درخواست ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزندان در آلمان

درخواست صدور ویزای پیوست به سفارت آلمان در تهران و یا کنسولگری ها ارائه می‌ شود. برای صدور ویزای همراه و تسریع در صدور اینگونه ویزای همراه در آلمان، زن یا شوهر باید مهارت های عمومی زبان خود را ارائه نمایند.  دریافت مدرک زبان آلمانی از یکی از مراکز زیر امکان پذیر است.

کلاس زبان اجرا شده توسط انستیتو گوته و یا شرکت Telc، زبان Deutsch’Grundstufe بخشی از زبان دیپلم اتریشی است و آزمون TestDaF “توسط تست انستیتو داف.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوایند به وب سایت رسمی سفارت آلمان مراجعه نمایید و یا جهت دریافت مشاوره حقوقی با کارشناسان ارشد حقوق بین‌ الملل گروه وکلای مهاجرتی مهر مشورت فرمایید.

شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزند به خانواده در آلمان

در موارد زیر جهت دریافت ویزای الحاق به خانواده در آلمان نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید:

 داشتن کارت آبی اتحادیه اروپا توسط متقاضی یا همسر وی.

داشتن ویزای کارآفرینی یا کارگر متخصص در آلمان نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد.

فارغ التحصیلان دانشگاه های آلمان که به زبان آلمانی تحصیل کرده باشند.

فارغ التحصیلان کالج های زبان آلمانی.

دارندگان کد ملی از کشورهای؛ استرالیا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، اسرائیل، نیوزیلند، ایالات متحده آمریکا.

شرایط ویزای الحاق به همسر پس از ورود به آلمان

پس از ورود به آلمان با دریافت ویزای الحاق به خانواده، در دفتر اتباع بیگانه ثبت نام از شما انجام می‌ شود. مدارک کامل از قبیل؛ پاسپورت، شناسنامه، اسناد ازدواج یا مشارکت مدنی و همخانه بودن، گواهی مالیاتی و برگه تمکن مالی از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست اقامت در آلمان می‌ باشد. قرارداد اجاره آپارتمان در آلمان که توسط نفر اصلی تهیه شده است نیز مکمل مدارک درخواست کارت اقامت برای همراه در آلمان می‌ باشد.

امکان اشتغال در آلمان برای همراه وجود دارد. در صورتی که کارگر ماهر در آلمان هستید میتوانید با ویزای الحاق خانواده نسبت به کاریابی در آلمان اقدام نمایید.

جهت دریافت مشاوره در خصوص شرایط ویزای الحاق و پیوستن همسر و فرزند به خانواده در آلمان با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

بهترین وکیل خانواده در تهران

گروه وکلای خانواده مهر با دارا بودن بیش از 17 سال سابقه در امور حقوقی و با بهره گیری از ده وکیل برتر متخصص خانواده در ایران، با رویکرد آشناسیی با قوانین بین‌ المللی و شرایط حقوقی دریافت انواع ویزاهای مهاجرتی و نحوه مهاجرت قانونی افراد خانواده و با هدف تامین نیاز هم وطنان به وکیل مهاجرت، با راه اندازی دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل، بهترین مشاوره حقوقی درباره طلاق توافقی ایرانیان در آلمان و اروپا، مطالبه مهریه‌ ایرانیان مقیم آلمان، شرایط حضانت فرزندان ایرانی در اروپا، شرایط اجرای حکم طلاق توافقی آلمان در ایران، نحوه رفع اثر از ممنوع الخروجی همسر، و شرایط دریافت ویزای الحاق و پیوست همسر و فرزندان به نفر اصلی در آلمان و اروپا را را ارائه می نماید. جهت دریافت مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکیل خانواده ایران و آلمان، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

نشانی موسسه حقوقی مهر پارسیان

روابط نامشروع در حالت مستی

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس موسسه حقوقی مهر پارسیان

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل گروه وکلای مهر

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *