اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن


موضوع بحث امروز اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن همراه است.

برای بررسی موضوع اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن با وکیل تخصصی دادسرای امنیت اخلاقی ارشاد تهران و مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم امنیت اخلاقی ارشاد تهران همراه باشید.

نمونه رای بدوی اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن

در خصوص اتهام 1) م.پ. فرزند ح. و 2) م.ر. فرزند ح. و 3) م.الف. فرزند الف. و 4) الف.م. فرزند ب. و 5) ر.م. فرزند م. با وکالت م.و. و 6) ح.د. فرزند م. با وکالت ب.الف. و 7) ف.م. فرزند م. با وکالت م.پ. و ح.الف. مبنی بر برقراری ارتباط نامشروع غیر از زنا

موضوع شکایت د.ب. (همسر متهمه ردیف هفتم) با عنایت به جمیع محتویات پرونده،

گزارشات واصله و مفاد کیفرخواست صادره از سوی دادسرای ناحیه 21 تهران

و توجه به دفاعیات متهمین در جریان دادرسی و در جلسه دادگاه که مکرراً منکر ارتکاب بزه موصوف گردیده‌ اند.

و همچنین مداقه در دفاعیات وکلاء آنان به شرح لوایح ثبت شده

و اینکه عمده ادعای شاکی در ارتباط با اتهام وارده ارتباط و ارسال پیامک‌های تلفنی بین آنان به شرح پرینت مأخوذه و مضبوط در پرونده می‌ باشد که در مقام دفاع متهمه ردیف هفتم اظهار داشته برقراری ارتباط تلفنی و رد و بدل نمودن پیامک تلفنی در حد معمول توسط وی به منظور برقراری ارتباط غیر شرعی نبود.

جهت دریافت مشاوره در خصوص اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

بلکه عمدتاً به سبب نوع حرفه و اشتغال سایر متهمین و ارتباط خانوادگی با آنان بوده است.

به نحوی‌که مثلاً متهم ردیف سوم دارای تاکسی بوده که در موارد نیاز به سفر درون شهری به اتفاق سایر اعضاء خانواده با نامبرده در تماس بوده است.

یا اینکه متهم ردیف اول متصدی پرداخت وام به بسیجی‌ها بوده که پس از معرفی از سوی نواحی بسیج جهت اخذ وام و همچنین انجام امور نمایندگی بیمه با وی در ارتباط بوده است و همچنین متهم ردیف دوم نیز به‌عنوان لباس فروش محلی در مواقع فروش فوق‌العاده و حراج فصلی و موارد مشابه به نامبرده به‌عنوان یکی از مشتریان پیامک ارسال می‌نمود.

موارد سقوط ارث

از متهم ردیف چهارم به‌عنوان قصاب جهت صرف امور خیریه چندین مرتبه گوشت دریافت نموده است.

که برقراری ارتباط تلفنی در این راستا صورت گرفته است.

همچنین به سبب دوستی با همسر متهم ردیف پنجم و خیاط زنانه با نامبرده در ارتباط بوده است و نهایتاً جهت رفع مشکل خانوادگی با وجود ارتباط خویشاوندی و فامیلی با متهم ردیف ششم در ارتباط بوده است که جملگی موارد فوق توسط متهمین تأیید گردیده است.

فلذا صرف‌نظر از اینکه محتوای پرینت اخذ شده و مستند پرونده دلالت بر وجود ارتباط و مکالمه بین خطوط تلفن‌های مختلفی می‌نماید چون به عقیده دادگاه صرف برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک به نحو ذکر شده، فی‌نفسه از مصادیق ارتباط غیر شرعی موضوع ماده 637 قانون مجازات اسلامی نبوده، بنابراین به سبب فقد ادله اثباتی شرعی و قانونی و عدم حصول علم و یقین بر بزهکاری آنان در حد اتهام ذکر شده به صرف ارائه پرینت‌های موجود، بزهکاری آنان نزد دادگاه محرز و مسلم نبوده و به استناد ماده 177 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امورکیفری و اصل 37 قانون اساسی حکم به تبرئه آنان صادر و اعلام می‌گردد.

رأی صادره حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در محاکم تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.

رئیس شعبه 1088 دادگاه عمومی جزایی تهران ـ صحرائیان

رای دادگاه تجدید نظر اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن

درخصوص تجدیدنظرخواهی آقای د. با وکالت آقای ج. نسبت به دادنامه شماره 463 مورخه 25/4/1391 صادره از شعبه 1088 دادگاه عمومی تهران که به موجب آن تجدیدنظرخواندگان از اتهام رابطه نامشروع به شرح رأی بدوی تبرئه گردیده‌اند با توجه به محتویات پرونده، تجدیدنظرخواه وفق لایحه شماره 00288 مورخه 18/7/1391 درخواست تجدیدنظرخواهی خود را با لحاظ لایحه شماره 00287 مورخه 18/7/1391 تنظیم گردیده از طرف همسرش تجدیدنظرخوانده مسترد نموده است علی‌هذا دادگاه استناداً به ماده 247 قانون آیین دادرسی کیفری قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی تجدیدنظرخواه را صادر و اعلام می‌نماید.

رأی صادره قطعی است.

رئیس شعبه 31 دادگاه تجدیدنظر استان تهران ـ مستشار دادگاه

بلاغی ـ شریعتی

جهت دریافت مشاوره در خصوص اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

رابطه نامشروع پیامک تلفن رابطه

پرسش

با سلام همسر برادرم از چندسال قبل بدون اطلاع من سیمکارتی را که بنام بنده بود برداشته و استفاده می کرد و من با توجه به اینکه سیمکارت مذکور سیکارت هدیه ای بود از مالک بودن نسبت به آن سیمکارت بی اطلاع بودم تا اینکه پس از استعلام از اپراتور مربوطه متوجه شدم بنام بنده است، پس از اطلاع از این موضوع نسبت به ابطال ان اقدام کردم و پس از فعال سازی مجدد اقدام به نصب تلگرام بر روی ان سیمکارت نمودم که متوجه روابط نامشروع ایشان با چندین نفر شدم بطوری که در آن پیامها چندین بار اقرار به داشتن رابطه شده است.

بهترین وکیل دادگاه انقلاب

حتی از ان شخص برای داشتن رابطه ای خلاف عفت دعوت نموده است.

با این اوصاف آیا جرمی از بابت دسترسی غیرمجاز به پیامهای تلگرام متوجه بنده است؟

با توجه به اینکه چندین بار اقرار به زنا صورت گرفته پرینت این مکاتبات تا چه حد میتواند علم قاضی را در پی داشته باشد؟ بعلت استفاده ای بدون اطلاع من از سیمکارتم میتوان آنرا سرقت دانست؟

لطفا بطور جامع راهنماییم کنید . باتشکر

پاسخ وکیل اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن

خیر جرمی متوجه شما نیست.

چون سیم کارت به نام خودتان بوده است.

و شکایت شما مبنی بر سرقت سیم کارت به نتیجه نمیرسد.

و همینطور زنا هم به نتیجه نمیرسد.

مگر اینکه برادر شما تحت عنوان رابطه نامشروع شکایت کند و با توجه به اینکه سیم کارت به نام شما بوده به نتیجه رسیدن کاری بسیار مشکل است.

جرم در تلگرام

– انتشار، توزیع و معامله محتوای مبتذل و مستهجن خلاف عفت عمومی (ماده ۱۴ قانون جرائم رایانه‌ای و بند ۲ ماده ۶ قانون مطبوعات)

هتک حرمت

پلیس به افرادی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه همدیگر می‌کنند، هشدار داد که طبق ماده ۱۷ قانوم جرایم رایانه‌ای، با اثبات عمل مجرمانه‌شان، باید پاسخگوی قانون و مسئول عمل مجرمانه خود باشند. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس Cyberpolice. ir اعلام کنند.

تحریک، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتکاب جرائم منافی عفت یا انحرافات جنسی (بند ب ماده ۱۵ قانون جرائم رایانه‌ای و ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی)

اشاعه فحشاء و منکرات (بند۲ ماده۶ قانون مطبوعات)

استفاده ابزاری از افراد (اعم از زن و مرد) در تصاویر و محتوا، تحقیر و توهین به جنس زن، تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع و غیرقانونی (بند ۱۰ ماده۶ قانون مطبوعات)

اخلال در وحدت ملی و ایجاد اختلاف مابین اقشار جامعه به‌ویژه از طریق طرح مسائل نژادی

زن چه اموالی را به ارث می‌برد

فروش، انتشار یا در دسترس قرار دادن غیرمجاز گذرواژه‌ها و داده‌هایی که امکان دسترسی غیرمجاز به داده‌ها یا سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی دولتی یا عمومی را فراهم می‌کند (ماده ۲۵ قانون جرائم رایانه‌ای)

حق استفاده متهم از وکیل

مستند به ماده ۴۸ قانون جدید آئین دادرسی کیفری، با شروع تحت نظر قرار گرفتن، متهم می‌تواند تقاضای حضور وکیل کند، وکیل در این مرحله صرفا حق ملاقات با موکل خود را دارد و تنها مستحق حق المشاوره است و حق دفاع ندارد.

در جرائم علیه امنیت داخلی و یا خارجی و جرائم سازمان یافته که توسط گروه های سه نفره یا بیشتر برای ارتکاب جرم تشکیل می شوند متهم در مرحله تحقیقات مقدماتی تنها حق ملاقات و استفاده از تخصص وکیل رسمی مورد تایید قوه قضاییه و نه وکلای رسمی دیگر را دارد

جهت دریافت مشاوره در خصوص اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

حقوق ‌متهم ‌در ‌بازداشت

با شروع تحت نظر قرار گرفتن، متهم می تواند تقاضای حضور وکیل نماید. وکیل میتواند در پایان ملاقات با متهم که نباید بیش از یک ساعت باشد ملاحظات کتبی خود را برای درج در پرونده ارائه دهد البته در برخی موارد استثنائی محدودیت های هم در این مورد وجود دارد و به موجب آن متهم تا یک هفته پس از شروع تحت نظر قرار گرفتن امکان ملاقات با وکیل را نخواهد داشت و آن زمانی است که نوع جرم ارتکابی یکی از این جرایم باشد.جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، موضوع مواد ۴۹۸ الی ۵۱۲ ق.آ.د.ک ۷۲۹ الی ۷۴۳ ق.م.ا ازکتاب پنجم تعزیرات.

نکته

والدین، همسر، فرزندان، خواهر و برادر اشخاص تحت نظر می توانند از طریق مراجع مزبور از تحت نظر بودن آنان اطلاع یابند. پاسخگویی به بستگان فوق درباره تحت نظر قرار گرفتن، تا حدی که با حیثیت اجتماعی و خانوادگی اشخاص تحت نظر منافات نداشته باشد، ضروری است. (ماده ۴۹ ق.آ.د.ک)

نکته

شخص تحت نظر می تواند به وسیله تلفن یا هر وسیله ممکن، افراد خانواده یا آشنایان خود را از تحت نظر بودن آگاه کند و ضابطان نیز مکلفند مساعدت لازم را در این خصوص به عمل آورند، مگر آنکه بنا بر ضرورت تشخیص دهند که شخص تحت نظر نباید از چنین حقی استفاده کند. در این صورت باید مراتب را برای أخذ دستور مقتضی به اطلاع مقام قضائی برسانند.(ماده ۵۰ ق.آ.د.ک)

موانع مسئولیت کیفری مواردی خاص و استثنئایی هستند که در قانون مجازات اسلامی سال 92 مورد اشاره قرار گرفته اند.

مصادیق موانع مسئولیت کیفری از قبیل زیر هستند :

1- عدم بلوغ: اولین مانع مسئولیت کیفریعدم بلوغ است.

رابطه نامشروع از طریق پیامک عاشقانه

طبق ماده 146 قانون مجازات اسلامی ، افراد نابالغ مسئولیت کیفری ندارند.

2- جنون:

در ماده 149 قانون مجازات اسلامی آمده است که هرگاه مرتکب در زمان ارتکاب جرم دچار اختلال روانی بوده به نحوی که فاقد اراده و قوه تشخیص باشد، مجنون محسوب می شود و مسئولیت کیفری ندارد.

3- اکراه:

سومین مورد از موارد موانع مسئولیت کیفری ، اکراه غیرقابل تحملی است که موجب شده است فرد رفتاری که طبق قانون جرم است انجام دهد.

4- خواب و بی هوشی:

در ماده 153 قانون مجازات اسلامی آمده است که هرکس در حال خواب و بی هوشی و مانند آنها، مرتکب رفتاری شود که طبق قانون جرم محسوب می شود، مجازات نمی گردد مگر اینکه شخص با علم به اینکه در حال خواب و بی هوشی مرتکب جرم می شود، عمدا بخوابد و یا خود را بیهوش کند.

5- مستی و بی ارادگی:

مستی و بی ارادگی ناشی از مصرف مسکرات، مواد مخدر و روان گردان و نظایر آنها مانع مجازات نیست.

مگر اینکه ثابت شود مرتکب حین ارتکاب جرم به طور کلی مسلوب الاختیار بوده است.

اما اگر ثابت شود مصرف این موارد به منظور ارتکاب جرم یا با علم به تحقق آن بوده است و جرم مورد نظر واقع شود، به مجازات هر دو محکوم می شود.

6- جهل به حکم قانون :

اینکه کسی ادعا کند نمی دانسته عملی جرم است، مانع از مسئولیت کیفری او نیست.

مگر اینکه به طور معمول تحصیل علم از اینکه چه عملی جرم است و چه عملی جرم نیست برای او ممکن نباشد یا جهل به حکم از نظر شرعی مانع از مجازات باشد.

البته منظور از جهل، جهل به مجازات و مبران و نوع آن نیست.

بلکه جهل به جرم بودن عملی است که رخ داده.

7- دفاع مشروع:

هرگاه فردی برای دفاع از نفس، عرض، تاموس، مال یا آزادی تن خود یا دیگری در برابر هر گونه تجاوز یا خطر فعلی یا قریب الوقوع مرتکب عملی شود که طبق قانون جرم است، در صورت وجود شرایط قانونی دفاع مشروع، مجازات نمی شود.

8- از سایر موانع مسئولیت کیفری می توان به ارتکاب رفتار به حکم یا اجازه قانون اشاره کرد.

9- در صورتی که ارتکاب رفتار برای اجرای قانون لازم باشد، مجازات اعمال نمی شود.

10- هم چنین ارتکاب رفتاری به امر قانونی مقام ذی صلاح، در صورتی که امر مذکور خلاف شرع نباشد، از موانع مسئولیت کیفری است.

11- اقدامات والدین و اولیای قانونی و سرپرستان صغار و مجانین

که به منظور تادیب یا حفاظت آنها انجام می شو ، مشروط بر اینکه اقدامات مذکور در حد متعارف و حدود شرعی تادیب و محافظت باشد.

شرایط تنصیف مهریه زن باکره

12- عملیات ورزشی و حوادث ناشی از آن

مشروط بر اینکه سبب حوادث، نقض مقررات مروبط به آن ورزش نباشد و این مقررات هم مغایر موازین شرعی نباشد.

13- هر نوع عمل جراحی یا طبی مشروع که با رضایت شخص یا اولیا یا سرپرستان یا نمایندگان قانونی وی و رعایت موازین فنی و علمی و نظامات دولتی انجام می شود ، ازعوامل مانع از مسئولیت کیفری محسوب می شوند.

14- هرگاه به امر غیر قانونی یکی از مقامات رسمی، جرمی واقع شود، امر کننده و مامور به مجازات مقرر در قانون محکوم می شوند اما ماموری که دستور امر کننده را به علت اشتباهی قابل قبول و به تصور اینکه قانونی است، اجرا کرده باشد مجازات نمی شود.

دیه و ضمان تابع مقررات مربوطه است.

جهت دریافت مشاوره در خصوص اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

وکیل اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن

خدمات تخصصی گروه وکلای کیفری تهران

موسسه حقوقی مهر پارسیان، با به کارگیری برترین وکلای کیفری در شمال تهران خدمات زیر را ارئه خواهد نمود:

مشاوره حقوقی آنلاین و حضوری با وکیل اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن

قبول وکالت در پرونده کلاهبرداری، فروش مال غیر، خیانت در امانت

قبول وکالت در پرونده اخلال در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال از طریق نامشروع

قبول وکالت در پرونده پولشویی و جرایم مالی کارکنان دولت

تنظیم دادخواست جهت مطالبه ضرر و زیان ناشی از جرم

قبول وکالت در پرونده کیفری خانواده مانند شکایت ترک انفاق، تدلیس در ازدواج، کتک زدن همسر و فحاشی

تنظیم و تهیه لایحه دفاعیه جهت ارائه به دادگاه کیفری یک و دو

قبول اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور و اعمال ماده 477 کیفری

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی کیفری در تهران به یکی از راه های زیر اقدام کنید.

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی کیفری تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص پرونده کیفری تهران

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده کیفری تهران

جهت دریافت مشاوره در خصوص اثبات رابطه نامشروع با پرینت تلفن با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *