وکیل تجدید نظر حکم طلاق

وکیل تجدید نظر حکم طلاق

وکیل تجدید نظر حکم طلاق


با معرفی وکیل تجدید نظر حکم طلاق با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

زمانی که حکم طلاق از طریق قاضی دادگاه خانواده صادر می‌ شود تنها یک فرصت طلایی در دادگاه تجدید نظر و یک فرصت در دیوان عالی کشور برای احیای زندگی باقی می‌‌ ماند.

اگر به دنبال بهترین وکیل تجدید نظر حکم طلاق هستید ما به شما وکیل تجدید نظر حکم طلاق محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری با سابقه قضاوت را معرفی می‌ نماییم.

جهت دریافت مشاوره از وکیل تجدید نظر حکم طلاق با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

نمونه لایحه وکیل تجدید نظر حکم طلاق

ریاست و مستشاران عالی قدر  دادگاه تجدید نظر استان تهران 

با سلام و دعای خیر؛ احتراماً در خصوص کلاسه پرونده (به شماره بایگانی شعبه) که منتهی به صدور دادنامه (حکم) شماره 92 از شعبه محترم — دادگاه عمومی خانواده تهران علیه موکل اینجانب گردیده است در تکمیل عرایض سابق التقدیم (سخنانی که پیش از این گفته بودم) که به شماره — مورخ 1392 ثبت شعبه مارالذکر گردیده است مراتب ذیل الذکر را بیان داشته و تقاضای بذل توجه آن عالی مقامان را دارم:

ایرادات شکلی

الف) بر دادنامه (حکم) معترض عنه (نسبت به آن اعتراض شده است) موافق ماده 29 قانون حمایت خانواده مصوب 01/12/1391 ایراد موثری وارد است که بنظر می رسد موجبات از هم گسیختگی دادنامه (حکم) فوق الاشعار (بالا گفته شده) را فراهم می سازد

چرا که مطابق قانون مارالذکر (سابق گفته شده) دادگاه محترم میبایست در رای خود تکلیف جهیزیه و کودکان و حمل را معین نموده و نفیاً یا اثباتاً در این مورد اتخاذ تصمیم کند که با التفات (توجه) به رای معترض عنه (مورد اعتراض) چنین امری به وقوع نپیوسته است.

تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه

ب‌) شروط اعطایی مرد به زن در سند ازدواج، موافق ماده 1119 قانون مدنی میبایست پس از اثبات تحقق شرط در محکمه صورت پذیرد که در اینجا، سوء رفتار مرد (تجدید نظرخواه) صرفا ادعاهای همسر وی (تجدید نظر خوانده) و وکیل مشارالیه (ایشان) می باشد وگرنه دلیل و سندی که دلالت بر این موضوع نماید (اعتیاد موکل و…) در پرونده به چشم نمی خورد.

ماده ۱۱۱۹ قانون مدنی در این باره چه می‌ گوید؟

طرفین عقد ازدواج میتوانند هر شرطی که مخالف با مقتضا (ذات) عقد نکاح (ازدواج) نباشد در ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر نمایند.

مثل اینکه شرط شود هر گاه شوهر زن دیگری بگیرد یا در مدت معینی غائب شود.

یا ترک انفاق (نفقه نپردازد) نماید یا بر علیه حیات زن سوء قصد کند یا سوء رفتاری نماید که‌ زندگانی آن ها با یکدیگر غیر قابل تحمل شود.

زن وکیل و وکیل در توکیل (اجازه گرفتن وکیل دیگر) باشد که از اثبات تحقق شرط در محکمه و صدور حکم نهائی خود را مطلقه‌ سازد.

ج) علی رغم وجود برگه پزشکی قانونی مندرج در صفحات 1 و 2 پرونده مطروحه، مشخص نیست که آسیب دیدگی شانه چپ تجدید نظر خوانده به چه سبب و توسط چه کسی رخ داده است؟!

مدرکی که دلالت بر شکایت، علیه موکل (زوج) نماید و اینکه، عارضه فوق الذکر (آسیب دیدگی) توسط موکل روی داده باشد در پرونده مشاهده نمی شود.

فاصله زمانی بین حادثه و ثبت دادخواست که حدودا یکسال و چهار ماه است دلالت بر این امر می نماید که آسیب دیدگی از ناحیه مرد نبوده و بر اثر حادثه خارجی اتفاقی در بیرون از منزل رخ داده است که شهود شرعی، پیرامون این مساله در صورت صلاحدید آن عالی مقامان حاضر به اتیان سوگند (سوگند خوردن) نزد مرجع محترم قضایی می باشند.وکیل تجدید نظر حکم طلاق

جهت دریافت مشاوره از وکیل تجدید نظر حکم طلاق با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

ایرادات ماهوی (محتوا)

صرف نظر از ایرادات شکلی فوق الاشاره که بر دادنامه (حکم) معترض عنه (مورد اعتراض) وارد است از نظر ماهیتی نیز بر اساس دادنامه (حکم) یاد شده ایرادات فراوانی وارد است که موجبات از هم گسیختگی دادنامه معترض عنه (مورد اعتراض) را فراهم نموده که متاسفانه دادگاه محترم بدوی (نخستین) آن را لحاظ ننموده است.

مشاوره حقوقی طلاق خلع

الف) با عنایت به پرونده کلاسه … که در آن در ابتدای امر منتهی به صدور دادنامه (حکم) 910– از شعبه محترم — خانواده شهید باهنر تهران (کپی مصدق (تائید شده) آن پیوست لایحه تقدیم حضور است) گردید و به سبب عدم ارائه مستندات از ناحیه زن منجر به بی حقی و متعاقبا رد دعوی (دادخواست) مشارالیه (ایشان) شده است.

مشخص نیست به چه سبب علی رغم عدم ارائه مستندات به شعبه مذکور به چه سبب مجددا منتهی به صدور دادنامه (حکم) معترض عنه (مورد اعتراض) گردیده است؟!

به هر حال با عنایت به محتویات پرونده مطروحه و این که زن محترم ابتدائاً موافق صفحات 3 و 4 موجود در پرونده مطروحه تعداد یکصد عدد سکه بهار آزادی از مهریه خود را از طریق اجرای ثبت مطالبه نموده و مجددا تعداد یکصد و پنجاه و پنج عدد آن را موافق دادنامه (حکم) 9–9-12/12/1391 صادره شده از شعبه — خانواده مجتمع شهید باهنر تهران مطالبه نموده است؛

لذا رای معترض عنه (مورد اعتراض) واجد ایراد ماهوی و محتوایی در رسیدگی می باشد.وکیل تجدید نظر حکم طلاق

ب) ماده استنادی در دادنامه (حکم) معترض عنه (مورد اعتراض) ماده 1129 قانون مدنی می باشد که راجع است به الزام مرد به دادن نفقه (هزینه‌ ها و مخارج زندگی مشترک) و در نهایت در صورت عدم امکان اجرای حکم محکمه، قاعده ((الحاکم ولی الممتنع)) حکومت می نماید که در ماده اشاره شده تخصصا از بحث ما خروج موضوعی دارد.

ماده ۱۱۲۹ قانون مدنی در این باره چه می‌ گوید؟

در صورت استنکاف (خودداری) شوهر از دادن نفقه (مخارج و هزینه زندگی) و عدم امکان اجراء حکم محکمه و الزام او به دادن نفقه زن می‌ تواند برای طلاق به حاکم ‌رجوع کند و حاکم شوهر او را اجبار به طلاق می نماید ‌همچنین است در صورت عجز (ناتوانی) شوهر از دادن نفقه (هزینه‌ ها و مخارج زندگی).

ج) ماده 1119 قانون مدنی که مستند انشاء رای قاضی محترم بدوی (نخستین) قرار گرفته است.

شروط ((ضمن العقد نکاح عندالقاضی)) می باشد که هیچ یک از ادعاهای تجدید نظر خوانده محترم و به تبع آن وکیل مشارالیه (ایشان) مستند بر ادله شرعیه و فقهیه و قوانین جاریه نمی باشد.

وکیل طلاق توافقی اندرزگو

چرا که نامبردگان برای ادعاهای خود دلیلی ارائه ننموده اند و یا حداقل در پرونده مطروحه مشاهده نمی شود.

قاضی محترم بدوی (نخستین) صرفا اکتفا به صحبت های نامبردگان نموده و متعاقبا مبادرت به صدور رای مبنی بر عدم امکان سازش کرده است.

صرف طرح اینکه مرد معتاد است دلیل اثباتی محسوب نمی‌ شود

د) برخلاف ادعاهای تجدید نظر خوانده محترم (زن)؛

از سوی موکل (آقای مهدی – تجدید نظر خواه) نه تنها سوء رفتاری صورت نگرفته است.

بلکه اگر هم سوء رفتاری در این میان مطرح باشد به استناد دادنامه شماره 91–9 اصداری از شعبه محترم — دادگاه عمومی خانواده تهران (پیوست لایحه) از ناحیه همسر وی می باشد و صرفا ادعاهای مشارالیه مبنی بر وجود اعتیاد و … کذب (دروغ) محض بوده و موکل اینجانب هیچ اعتیادی در این زمینه نداشته و ندارد.وکیل تجدید نظر حکم طلاق

بدین ترتیب آمادگی خود را جهت هرگونه آزمایش  در صورت صلاحدید آن عالی مقامان اعلام می دارد.

بیماری صرع ایجاد عسر و حرج (مشقت و سختی) نمی‌ کند

ه) موکل اینجانب نه تنها بیماری صرعش در طول زمان تشدید نگردیده است.

بلکه به لطف خداوند حدود 3 سال است که هیچگونه عارضه ای را نیز از قبیل حمله صرعی و …. نداشته است.

مضافا آنکه این قبیل بیماری ها از موجبات عسر و حرج (سختی) مرد محسوب نمی شود و از ابتدا ازدواج نیز خانم محترم (تجدید نظر خوانده) به این بیماری آگاه بوده اند.

ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی در این باره چه می‌ گوید؟

در صورتی که دوام زوجیت موجب عسر و حرج (سختی و مشقت) زوجه (زن) باشد، وی میتواند به حاکم شرع مراجعه و تقاضای طلاق کند.

چنانچه عسر و حرج (سختی و مشقت) مذکور در محکمه ثابت شود، دادگاه میتواند زوج (مرد) را اجبار به طلاق نماید.

در صورتی که اجبار میسر نباشد زوجه (زن) به اذن یا اجازه حاکم شرع طلاق داده می‌ شود.

تبصره – عسر و حرج (مشقت و سختی) موضوع این ماده عبارت است از؛ به وجود آمدن وضعیتی که ادامه‌ زندگی را برای زن با مشقت همراه ساخته و تحمل آن مشکل باشد و موارد ذیل در صورت احراز توسط دادگاه صالح از مصادیق عسر و حرج (مشقت و سختی) محسوب می‌ گردد:

فسخ نکاح

۱- ترک زندگی خانوادگی توسط مرد حداقل به مدت شش ماه متوالی و یا نه ماه متناوب در مدت یک سال بدون عذر موجه.

۲- اعتیاد مرد به یکی از انواع مواد مخدر و یا ابتلاء وی به مشروبات الکلی که به اساس زندگی خانوادگی خلل وارد آورد و امتناع (خودداری) یا عدم امکان الزام وی به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده است.

۳- محکومیت قطعی مرد به حبس پنج سال یا بیشتر.

۴- ضرب و شتم (صدمه و آسیب دیدن) یا هرگونه سوء رفتار مستمر مرد که عرفا با توجه به وضعیت زن قابل تحمل نباشد.

۵- ابتلا مرد به بیماری‌ های صعب‌ العلاج روانی یا ساری یا هر عارضه‌ صعب‌ العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید.

موارد مندرج در این ماده مانع از آن نیست که دادگاه در سایر مواردی که عسر و حرج زن در دادگاه احراز شود، حکم طلاق صادر نماید.وکیل تجدید نظر حکم طلاق

جهت دریافت مشاوره از وکیل تجدید نظر حکم طلاق با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

ادامه لایحه

و) در لایحه وکیل محترم تجدید نظر خوانده:

اشاره به بندهای ماده 1130 قانون مدنی شده است که هیچ‌ یک از شقوق مندرج در ماده گفته شده منطبق با پرونده مطروحه نمی باشد از جمله؛

اعتیاد به مواد مخدر:

دلیلی در این زمینه موجود نمی باشد و گفته های نامبردگان کذب (دروغ) محض بوده و از موجبات افتراء (نسبت دروغ به کسی دادن) و …  نیز تلقی می گردد.

ضرب و شتم:

حتی اگر برگه پزشکی قانونی موجود در پرونده را مبنی بر آسیب دیدگی شانه از ناحیه همسر مشارالیه (ایشان) قبول نماییم که به هیچ وجه اینگونه نمی باشد، بند چهارم ماده 1130 قانون مدنی، سوء رفتار مستمر را ملاک قرار داده و نه زود گذر و غیر مستمر و بدون تکرار را.

در پایان ضمن عذرخواهی از اطاله کلام (طولانی بودن) و نظر به این که دادنامه (رای) معترض عنه (مورد اعتراض) بنا به جمیع موارد فوق الاشعار بر طبق قوانین موجود صادر نگردیده و بر اساس رای صادرشده خلل وارد می باشد.

وکیل دادگاه تجدید نظر خانواده

به نحوی که موجبات از هم گسیختگی دادنامه (حکم) را فراهم می سازد و آنکه موکل به سبب علاقه و ملتزم بودن به خانواده خود که حاصل آن نیز 2 فرزند خردسال می‌ باشد، سعی در تشدید مبانی خانواده و تربیت اولاد مشترکشان را دارد؛

تقاضای نقض دادنامه (حکم) معترض عنه (مورد اعتراض) و صدور حکم شایسته قانونی را از آن عالی مقامان دارم.

جهت دریافت مشاوره از وکیل تجدید نظر حکم طلاق با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرائم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معرفی بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
معرفی بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (20 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *