وکیل فریب در ازدواج خیابان ولیعصر


 

امروز با معرفی وکیل فریب در ازدواج خیابان ولیعصر با شما هستیم.

عدم بیان همه واقعیت های قابل طرح هنگام خواستگاری و یا بیان صفاتی که در زوج یا زوجه وجود ندارد، ممکن است تحت شرایطی تدلیس در ازدواج قلمداد شود که در بیان عوام به کلاهبرداری در ازدواج معروف شده است.

در قبیح بودن فریب در ازدواج همین بس که علاوه بر ضمانت اجرای حقوقی و امکان فسخ نکاح به این دلیل، ضمانت اجرای محکومیت به حبس نیز برای مرتکب در نظر گرفته شده است.

گروه وکلای رسمی خانواده مهر تهران به بررسی ضمانت اجرای مدنی و کیفری تدلیس در ازدواج پرداخته و با حضور وکیل فریب در ازدواج خیابان ولیعصر به موضع مهریه در صورتی که زن مرتکب فریب در ازدواج شود پرداخته است.

نکات مهم در معرفی وکیل فریب در ازدواج خیابان ولیعصر

  • در صورت تدلیس در ازدواج و اثبات این امر توسط زن تکلیف مهریه وی چه می شود؟
  • اگر نکاح به دلیل فریب در ازدواج فسخ شود خسارت های وارده به عهده چه کسی است؟
  • بهترین وکیل جهت مشاوره حقوقی فریب در ازدواج تهران کیست؟
  • آیا فریب در ازدواج توسط پدر و مادر طرفین نیز قابل تحقق است؟

ضمانت اجرای کیفری فریب در ازدواج

علاوه برضمانت اجرای مدنی تدلیس، قانونگذار در این زمینه ضمانت اجرای کیفری نیز مقرر کرده است و ماده 674 قانون مجازات اسلامی  در این زمینه می‌گوید: چنانچه هر یک از زوجین قبل از عقد ازدواج طرف خود را به امور واهی از قبیل داشتن تحصیلات عالی تمکن مالی موقعیت اجتماعی شغل و سمت خاص تجرد و امثال آن فریب دهد و عقد بر مبنای هر یک از آنها واقع شود،مرتکب به حبس تعزیری از ۶ ماه تا دو سال محکوم می‌شود.

ثبت ازدواج دوم بدون اجازه دادگاه

ضمانت اجرای مدنی فریب در ازدواج

هرگاه نکاح ناشی از تدلیس باشد، فریب خورده می‌ تواند طبق قواعد مسئولیت مدنی از تدلیس‌کننده مطالبه خسارت کند اعم از اینکه تدلیس‌ کننده ‌یکی از زوجین یا شخص ثالث باشد و اعم از اینکه همسر فریب خورده از حق فسخ استفاده کند یا نه.

تکلیف مهریه در موضوع تدلیس در ازدواج

هرگاه شوهر در اثر تدلیس با زنی غیر باکره به جای باکره ازدواج کند و از حق فسخ نخواهد یا نتواند استفاده کند، می‌تواند تفاوت بین مهر باکره و غیرباکره را به عنوان خسارت از تدلیس‌کننده بگیرد و اگر تدلیس‌کننده تفاوت مهر را ندهد و تدلیس‌کننده خود زن باشد می‌تواند ما به ‌التفاوت را از مهر کسر کند و بقیه را به زن بپردازد.

تدلیس در ازدواج توسط خانواده عروس یا داماد

سکوت در مجلس خواستگاری و یا بیان موضوعات غیر واقعی توسط پدر و مادر طرفین یا اقوام هر چند غیر اخلاقی و مذموم است، اما فریب در ازدواج نمی تواند توسط این اشخاص صورت پذیرد.

وکیل فریب در ازدواج خیابان ولیعصر

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته تعیین نفقه و اجرت المثل ایام زناشویی، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل فریب در ازدواج در ایران، بهترین وکیل طلاق توافقی خیابان ولیعصر، بهترین وکیل مهریه خیابان ولیعصر و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین با وکیل خانواده در تهران نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

فسخ نکاح زوجیت به دلیل ارتداد

دفتر وکالت محمدرضا مهری خیابان ولیعصر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *