نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه


امروز با موضوع بررسی و ارائه نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه با شما هستیم.

با توجه به گران شدن قیمت سکه طلا که مرجعی برای تعیین مهریه در سالهای اخیر بوده است، تقدیم دادخواست تعدیل (متعادل سازی) اقساط مهریه نیز به وفور در دادگاههای خانواده توسط مردانی که محکوم به پرداخت قسطی مهریه هستند به چشم می خورد.

دفتر حقوقی و وکالت محمدرضا مهری با داشتن بیش از بیست سال سابقه خدمات قضایی و حقوقی، آماده پذیرش درخواست های عزیزان در موضوع نمونه لایحه پرونده تعدیل (متعادل سازی) اقساط مهریه و همچنین مذاکره با زوجین جهت تعدیل اقساط مهریه می باشد.

نکات مهم در موضوع نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه 

  • چگونه می توان اعسار (نداشتن توانایی مالی) از پرداخت یکجای مهریه را به اثبات رساند؟
  • آیا می توان معامله به قصد فرار از دین (تعهد) مرد جهت فرار از پرداخت مهریه را اثبات نمود؟
  • جستجوی وکیل متخصص خانواده در تهران چگونه امکان پذیر است؟

نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه

ریاست محترم شعبه … دادگاه تجدید نظر استان تهران

سلام علیکم با احترام

اینجانب  در مقام وکیل تجدیدنظرخوانده و در پاسخ به لایحه تجدید نظرخواهی معموله از سوی وکیل آقای …..  نسبت به دادنامه (حکم) تجدیدنظرخواسته _حکمی که از آن تجدیدنظر می‌شود)  متضمن صدور حکم بر بی حقی در دعوی اعسار (نداشتن توانایی مالی) و تعدیل (متعادل سازی) اقساط معوقه (۷ سال تعلل ) خاطر عالی را مستحضر میدارم.

بذل مدت در ازدواج موقت

تجدیدنظر خواهی معموله از سوی یاد شده با هیچ یک از شقوق (قسمت‌ها) ذیل ماده ۳۴۸ قانون آیین دادرسی مدنی انطباق ندارد.

مقدمتا مطالب ذیل از باب نیک اندیشی تسوید (نوشته) و ادامه پاسخ عناوین احصاء (گفته شده) شده تجدیدنظرخواه داده خواهد شد:

عالی جنابان علم حقوق که در معنی دانش سیاست مُدُن (نزدیک شونده) باشد الزم و اهم علوم و فنون است زیرا که بدون دانستن این علم و فن، احدی به درستی از عهده رتق و فتق (سر و سامان) امور مملکت برنیاید و پیشرفتی چنان که باید و شاید ننماید و چون کار ملک و ملت مختل ماند کار دنیا بی سامان خواهد بود و اختلال کار این جهان البته اسباب اغتشاش کار جهان دیگر خواهد شد یعنی دنیای هر قوم خراب باشد، آخرت شان نیز خراب است.

شما خود بهتر می دانید که عبادت و بندگی با پریشانی و سرگردانی میسر نشود و دست و دل شکسته پی هیچ کار نرود.

پس علم حقوق کار دنیا و آخرت هر دو را اصلاح می کند و خلایق را به سر منزل سعادت ابدی و مأمن سلامت و راحت سرمدی می رساند و از تنگنای شقاوت و رنج تزلزل و ناامنی می رهاند.

تبادل لوایح در مرحله تجدیدنظرخواهی

تجدید نظر خواه به همراه برادران خود دارای یک نیمه کارخانه یا کارگاه بزرگ‌ تولید انواع درب های ضد سرقت و غیره بوده و در مرحله بدوی (نخستین) وکیل مشارالیه (ایشان) هیچ تعرضی به اسناد و مدارک ابرازی در این ضمیمه (همراه) معمول نداشت و اسناد کارگاه تولید درب های ضد سرقت و غیره از تعرض ایشان مصون ماند.

افزایش مهریه بعد از عقد ازدواج

به علاوه جای بسی تعجب است تجدید نظر خواه در طول چند سال دادرسی در مورد اختلافات با موکل و پرونده طلاق ن تنها خود را معلول عقلی نمی دانست بلکه موکله را به عناوین مختلف متهم میساخت.

حال چگونه میتوان از این فرد که تعلل ۷ ساله در پرداخت مهر و اقساط مهر موکله دارد قبول نمود دچار معلولیت ذهنی آن هم بدون ارائه مدرک‌ پزشکی قانونی باشد.

به عبارت دیگر ادعای داشتن معلولیت ذهنی یا هر چیز دیگر که در دادخواست بدوی (نخستین) بدان اشاره نشده و جزو دلایل تعرفه نگردیده به استناد اصل تناظر قابلیت سنجش قضایی حتی در فرض بعید نخواهد داشت.

بنا به مراتب و معنونه (عنوان شده) در فوق:

با تکیه بر لایحه دفاعیه جلسه اول رسیدگی و دلایل ابرازی و تناقض در شهادت شهود تلقینی؛ در این مرحله دلیلی که بتواند دفاعیه  را مخدوش و موجب نقض دادنامه (حکم) شود مشاهده نگردید.

تایید دادنامه بدوی (نخستین) و احقاق حق موکله که بواسطه اعمال تجدید نظرخواه از حیث زندگی و آینده ساقط شده قویاُ مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

وکیل متخصص پرونده تعدیل اقساط مهریه

گروه وکلای رسمی مهرپارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل خانواده در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09121281014
  • 09120067661
  • 09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

مشاور حقوقی دادسرای امنیت اخلاقی

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (83 امتیاز)

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *