فرزند خواندگی در اوکراین


بهترین وکیل بین الملل در این نوشتار به بررسی شرایط فرزند خواندگی در اوکراین پرداخته است.

چنانچه در این زمینه نیازمند اخذ مشاوره هستید با شماره تماس های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

فرزند خواندگی در اوکراین

اوکراین یکی از کشور های اروپای شرقی می‌ باشد. رشد جمعیت اوکراین در سال های اخیر بسیار پایین بوده، به همین دلیل یکی از کشورهای مهاجرپذیر می‌ باشد. راه های مهاجرت به اوکراین از طریق ازدواج، تحصیل، اقامت پس از تحصیل، ویزای کار، خرید ملک و سرمایه گذاری می‌ باشد. متقاضیان بین‌ المللی از طریق ازدواج با تبعه اوکراینی، سرمایه گذاری بالای 100 هزار دلار و فرزند خواندگی در اوکراین میتوانند اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. حضانت بین‌ المللی در اوکراین بسیار متفاوت است. متقاضی باید درخواست خود را در پایگاه اطلاعاتی SDAPCR ثبت کند و زمانی که پرونده متقاضی مورد پذیرش قرار گرفت، بعد از آن برای متقاضی فرزند خواندگی در اوکراین دعوت نامه می فرستند تا فرزندی را برای حضانت انتخاب کند. در این نوشتار که توسط مشاورین ارشد بین‌ الملل با همکاری گروه وکلای مهر موسسه حقوقی بین‌ المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت، دکتر محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری، منتشر گردیده، سعی برآن شده تا راه های اخذ اقامت دائم اوکراین از طریق ازدواج ، سرمایه گذاری و خرید ملک و فرزند خواندگی در اوکراین  چگونگی اخذ پا سپورت اوکراین را از این طریق برای شما عزیزان تشریح کنیم.

جهت دریافت مشاوره در خصوص شرایط فرزند خواندگی در اوکراین با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

فرزند خواندگی در اوکراین

حضانت بین‌ المللی در اوکراین بسیار متفاوت است. متقاضی بین‌ المللی برای فرزند خواندگی در اوکراین میبایست مرحله اول در پایگاه اطلاعاتی SDAPCR، درخواست خود را برای حضانت ثبت کنند. زمانی که پرونده متقاضی فرزند خواندگی مورد پردازش قرار گرفت. برای متقاضی دعوت نامه میفرستند تا به اوکراین سفر کند. در فرایند فرزند خواندگی زمانی که والدین برای ثبت در خواست اقدام می‌ کنند، تا زمانی که دادرسی برای حضانت در دادگاه برگزار می‌ شود، اسناد خود را مستقیما به پایگاه اطلاعاتی ارسال می‌ کنند، پس از ارسال در خواست ظرف مدت 10 روز، پرونده وارد پایگاه اطلاعاتی SDAPCR می‌ شود. بعد از آنکه به صورت آنلاین با نماینده پایگاه اطلاعاتی ارتباط برقرار می‌ کنند، متقاضی برای برقراری ارتباط میبایست مسلط به زبان اوکراینی باشد یا مترجم داشته باشد. زمانی که متقاضی به صورت آنلاین با نماینده بهزیستی صحبت کرد، پس از پایان دوره ثبت نام یکساله در پایگاه اطلاعاتی به متقاضی بین‌ المللی اجازه می دهند برای بازدید از بهزیستی به کشور اوکراین سفر کند. سوابق پزشکی کودک را مورد بررسی قرار دهد و با کودک ارتباط برقرار کند. زمانی که متقاضی بین‌ المللی کودکی را انتخاب کند، پرونده حضانت برای یک قاضی در منطقه ای که بهزیستی کودک در آن واقع شده است ارائه می‌ شود. تصمیم قاضی برای قبولی پرونده فرزند خواندگی در اوکراین برای متقاضیان بین‌ المللی تنها بر اساس اسناد مربوط به حضانت است. تصمیم قاضی در همان روز به عنوان دادرس اعلام و صادر می‌ شود. اگر قاضی با پرونده فرزند خواندگی موافقت نکند، متقاضی بین‌ المللی یک ماه فرصت دارد اعتراض کند.

مشاوره واتس آپ با وکیل خانواده

مدارک لازم برای فرزند خواندگی در اوکراین

  • متقاضی بین‌ المللی میبایست آدرس و شرایط زندگی در محل اقامت خود را بطور دقیق به پایگاه اطلاعاتی ارائه دهد.
  • ارائه اسناد رسمی مبنی بر گواهی ازدواج متقاضی.
  • اگر تنها یکی از زوجین متقاضی باشد رضایت محضری زوج دیگر برای پذیرش الزامیست.
  • ارائه گواهی درآمد شش ماه گذشته و ارائه گواهی تمکن درآمد سال پیش متقاضی، این مدارک باید توسط دفتر اسناد رسمی تائید شود.
  • ارائه گواهی سلامت.
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری.
  • کپی سند رسمی املاک متقاضی.
  • رضایت فرزند اوکراینی برای حضانت.

جهت دریافت مشاوره در خصوص شرایط فرزند خواندگی در اوکراین با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

تعهدات متقاضی پس از دریافت حضانت فرزند اوکراینی

  • باید نام کودک و آدرس محل اقامت کودک را در کنسولگری یا سفارت اوکراین ثبت کند.
  • کودک اوکراینی تا سن 18 سالگی حق داشتن تابعیت اوکراینی را دارد.
  • متقاضی میبایست پس از حضانت، هر سه سال یکبار گزارش وضعیت زندگی و سلامت کودک را به سفارت اوکراین ارائه دهد.
  • هیچ واسطه تجاری نباید در روند فرزند خواندگی در اوکراین شرکت داشته باشد.

اشخاصی که فاقد حق حضانت در اوکراین می باشند عبارتند از:

  • افرادی که ناتوانی جسمی داشته باشند.
  • متقاضیانی که در یک کلینیک روانشناسی یا اعتیاد تحت درمان قرار گرفته باشد.
  • افرادی که درآمد کافی ندارند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری هایی هستند که لیست آن توسط وزارت بهداشت اوکراین تائید شده است.

راه های اخذ اقامت دائم اوکراین

  • ازدواج با تبعه اوکراینی.
  • سرمایه گذاری بالای 100 هزار دلار.
  • دریافت حضانت فرزند در اوکراین.
وکیل خوب خانواده منطقه شش

هزینه زندگی در اوکراین

هزینه زندگی در اوکراین هر ماه حدود 450 تا 600 دلار آمریکا می‌ باشد. هزینه خوراک و پوشاک در اوکراین ماهیانه 200 دلار و اجاره واحد مسکونی ماهیانه 350 دلار می‌ باشد.

مزایای اخذ اقامت دائم در اوکراین

  • عدم نیاز به تمدید سالیانه کارت اقامت اوکراین
  • زندگی در اوکراین بدون محدودیت زمان
  • متقاضیانی که اقامت دائم اوکراین را اخذ کرده میتوانند برای شهروندی درخواست کنند.
  • افراد مقیم از تمام خدمات بانکی مانند وام میتوانند بهره مند شوند.
  • هزینه تحصیل و زندگی در کشور اوکراین بسیار پایین است.
  • زندگی در اوکراین از استاندارد های بالایی برخوردار است.
  • افرادی که اقامت دائم اوکراین را اخذ کردند به راحتی میتوانند ویزا برای سفر به سایر کشور هایی مانند: اروپا، آمریکا و انگلستان را دریافت کند.

جهت دریافت مشاوره در خصوص شرایط فرزند خواندگی در اوکراین با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

وکیل مهاجرت به اوکراین

موسسه حقوقی بین‌ الملل و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان بهترین موسسه مهاجرتی در ایران، به مدیریت محمدرضا مهری متانکلائی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون بین‌ المللی وکلای دادگستری IBA و انجمن بین‌ المللی وکلای جوان همکار سازمان های مهاجرتی و وکلای بین‌ المللی با گروه وکلای مهر و مشاوران ارشد حقوق بین‌ الملل در سطح بین‌ الملل و ایران آماده پاسخگویی به سوالات در زمینه فرزند خواندگی در اوکراین، قبول وکالت در اوکراین، ازدواج، تحصیل، خرید ملک، خدمات بانکی و ارزی، خدمات بیمه، ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اوکراین و سایر راه های مهاجرت به کشور های اروپا به شما کاربران محترم می‌ باشد.

مطالبه خسارت مازاد بر دیه

نشانی موسسه حقوقی مهر پارسیان

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس موسسه حقوقی مهر پارسیان

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

جهت دریافت مشاوره در خصوص شرایط فرزند خواندگی در اوکراین با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

امتیاز دهی به مقاله

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *