وکیل مجتمع قضایی قدوسی تهران


امروز با موضوع پر اهمیت انتخاب وکیل در مجتمع قضایی قدوسی تهران با شما خواهیم بود.
در حوزه وکالت امور کیفری یکی از حساس‌ترین و دشوارترین نوع وکالت به شمار می‌آید که مستلزم تجربه و دانش کافی در این زمینه می‌باشد.
در امور کیفری افراد می‌توانند برای خود وکیل کیفری در تهران اختیار کنند.
یکی از مهم‌ترین حقوق دفاعی متهم حق داشتن وکیل متخصص امور کیفری در تهران می‌باشد و با توجه به قانون در همه محاکم دو طرف یک پرونده حق داشتن وکیل را دارند.
با وجود اهمیت و تخصصی بودن بودن دعاوی کیفری بهتر است متهم و شاکی هر دو از مشاوره وکیل کیفری با تجربه در تهران برخوردار شوند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مورد نظر خود دست یابند.
در این مقاله علاوه بر خصوصیات بهترین وکیل کیفری در تهران، اشاره‌ای به یکی از مجتمع‌های قضایی تهران بنام مجتمع قضایی قدوسی نیز داریم.
مجتمع قضایی شهید قدوسی و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 6 (خارک) بطور مشترک از مورخ 1396/06/29 به ارائه خدمات قضایی مشغول هستند.

نشانی جدید مجتمع قضایی قدوسی تهران

تهران،خیابان شهید مفتح-خیابان شهید شیرودی پایین‌تر از میدان هفت‌تیر می‌باشد.
این مجتمع دارای 24 شعبه، از شعبه 1026 الی 1050 که شعبات کیفری 2 محسوب می‌شود، می‌باشد.
از موارد کیفری می‌توان به موارد کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، فروش مال‌غیر و جعل اشاره نمود.
مجتمع قضایی قدسی در دعاوی کیفری صلاحیت رسیدگی دارد.

نکات مهم در موضوع وکیل مجتمع قضایی قدوسی تهران

وکیل کیفری چه خصوصیاتی باید داشته باشند؟
دعاوی حقوقی چه تفاوتی با دعاوی کیفری دارند؟
وکیل کیفری باید در چه زمینه‌هایی تخصص داشته باشد؟
نحوه شکایت از متهم به چه صورت می‌باشد؟

خصوصیات وکیل کیفری در تهران

در امر وکالت کیفری وکلایی که فعالیت دارند باید از علم و تحصیلات تخصصی در زمینه کیفری برخوردار باشند و در رابطه با پرونده‌های کیفری و روند کاری دادسراها، دادگاه‌های کیفری و تحقیقات مقدماتی تجربیات زیادی را کسب کرده باشد.
هترین وکیل کیفری در تهران باید به قوانین شکلی و آیین دادرسی کیفری و قولنین مجازات اسلامی و قوانین خاص امور کیفری تسلط داشته و با توانایی بالای خود در گفتار و نوشتار بتواند از موکل خود دفاع کند.

وجه تمایز دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری

دادگاه در دعاوی حقوقی شخص خوانده را مجبور به جبران حقوق قانونی فرد شاکی می‌کند، اما دادگاه در شکایت کیفری متهم را ملزم به تحمل مجازات می‌داند.
با رضایت خواهان در دعاوی حقوقی، دعوا خاتمه یافته اما در امور کیفری در رایطه با جرائمی که جنبه عمومی دارند حتی با رضایت شاکی نیز خاتمه نمی‌یابد.

تخصص‌های وکیل کیفری

پزشکی قانونی: وکیل کیفری می‌بایست در رابطه با رشته و حقوق پزشکی قانونی آشنایی کامل داشته باشد تا هنگام دفاع از موکل خود مجبور نباشد نظرات کارشناسی پزشکی قانونی را مجبورا بپذیرد.
اسلحه شناسی: وکیل کیفری می‌بایست در امور اسلحه شناسی نیز تسلط داشته باشد تا در صورت بروز جرم‌هایی مانند قتل با سلاح گرم بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.
مواد خوانی: وکیل کیفری باید مطالعات گسترده در شرح پروند‌های جنایی داشته باشد.
پلیس علمی: وکیل متخصص امور کیفری باید اقداماتی مانند اثر انگشت، کشف جعل، جمع آوری آن چه در صحنه جنایت یافت شده است و …. را در پرونده‌های جنایی بررسی کند.

نحوه شکایت از متهم

زمانی که شخصی مرتکب تخلفی می‌شود که طیق قانون جرم می‌باشد و برای آن مجازاتی پیش‌بینی شده است به آن شکایت کیفری می‌گویند.
برای تنظیم شکوائیه بهتر است از وکیل متخصص کیفری کمک بگیریدتا دچار مشکل نشوید.
در شکوائیه مشخصات مشتکی‌عنه (متهم) و محل وقوع جرم باید درج شودو بعد از ارجاع به دادسرای محل وقوع جرم تحقیقات مقدماتی توسط مرجع صالح انجام می‌گیرد.

وکیل متخصص مجتمع قضایی قدوسی تهران

برای طرح دعوای کیفری ما می‌توانید به وکیل متخصص در این زمینه مراجعه کرد تا با کوچکترین اشتباه در مسیر پرونده دچار سردرگمی و طولانی شدن مسیر نشوید.
برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر وکیل محمد رضا مهری

021-88663925
021-88663926
021-88663927
021-88663628
021-88795408
021-88796143

شماره های همراه وکیل متخصص مجتمع قضایی قدوسی تهران

09120067661
09120067662
09120067663
09120067664
09120067665
09120067669
درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.
دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله
مطالبه خسارت مادی از پزشک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *