وکیل اینترنتی خانواده

وکیل اینترنتی خانواده

وکیل اینترنتی خانواده


امروز با موضوع وکیل اینترنتی خانواده با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.
وکیل اینترنتی خانواده در این مقاله شما را با فراز و نشیب‌های دعوی مطالبه نفقه آشنا می‌سازد.
در پرونده پیش رو زوج (شوهر) علیرغم اینکه همسرش با او سر ناسازگاری دارد همواره اقدام به پرداخت مبالغی به کارت بانکی همسر خویش نموده است.
در این مقاله وکیل اینترنتی خانواده لایحه‌ای در خصوص دفاع پرداخت نفقه (مخارج و هزینه‌های زندگی زن) در دعوی شورای حل اختلاف ارایه کرده است که در آن نکات حقوقی در خصوص حقوق خانواده و بحث نفقه تبیین گردیده.

نکات مهم وکیل اینترنتی خانواده

  • چه دلایلی بیانگر پرداخت نفقه (هزینه‌ها و مخارج زندگی زن) خواهد بود؟
  • آیا شورای حل اختلاف حق رسیدگی به دعوی تمکین (انجام وظایف زناشوئی) را دارد؟
  • آیا تعیین نفقه بدون نظر کارشناس امکان پذیر است؟

اعضای محترم شعبه —— مجتمع شماره — حل اختلاف تهران
با سلام و احترام.
اینجانب یوسف (خوانده (کسی که به موجب دادخواست حقی از او مطالبه می‌شود)) در خصوص کلاسه پرونده به شماره 98–98 با موضوع مطالبه نفقه که برای امروز ساعت 9:30 وقت رسیدگی تعیین گردیده است مطالب ذیل را در رد ادعای خواهان محترمه به استحضار می‌رساند:

نمونه متن دفاع در پرونده ترک انفاق (نپرداختن هزینه و مخارج زندگی)

در خصوص ادعای خواهان محترمه مبنی بر عدم پرداخت نفقه (مخارج و هزینه زندگی همسر) از تاریخ 17/12/1397، تا یوم جاری (امروز)  شایان عرض است:
الف- همانگونه که مستحضرید، به طور عام و خصوصا در ایامی که زوجین زندگی مشترک را زیر یک سقف آغاز کرده باشند اصل بر پرداخت نفقه است که به استناد سند نکاحیه (سند ازواج) در مورخه اردیبهشت 94 عقد نکاح (ازدواج) منعقد گردید و یک ماه بعد مصادف با برگزاری جشن ازدواج، در منزل مشترک آغاز به زندگی نمودیم.
لذا از زمان گفته شده) لغایت 20 اسفند ماه 97 با یکدیگر زندگی مشترک داشتیم و در این ایام نفقه خواهان مهیا بوده و اینجانب کلیه موارد ملزوم که در تعریف نفقه در شرع و قانون آمده است(که اعم است از از محل سکنی، خوراک، پوشاک، هزینه های درمان و .. ) را برای ایشان مهیا کردم.

ب_در راستای حسن اخلاق در زندگی مشترک، با سرمایه شخصی خویش کسب و کاری (رستوران) با یکی از اقوام ایشان دایر نمودم و به علت وجود دستگاه کارتخوان پرداخت بانک به نام مشارُالیها (ایشان) در محل کسب مستقیما وجوه مشتریان به حساب ایشان واریز می‌گردید.

ج _مضاف (علاوه)  بر موارد فوق در حد وسع و توان مالی همواره مبالغی به حساب جاری ایشان همواره(تا کنون) واریز داشته و می دارم که در این راستا فیش‌های واریزی بپیوست این اوراق تقدیم حضور است ( و استشهادیه در راستای این مدعا بپیوست تقدیم حضور است و شهود نیز عندالزوم تعرفه (معرفی) می‌گردند)

موارد مهم در پرونده مطالبه نفقه ایام گذشته چیست؟

د_ از مورخه 20/12/1397 به استناد اظهارنامه که بپیوست تقدیم حضور است خواهان محترم از منزل مشترک بدون ارایه دلیل قانونی خارج شدند و از انجام وظایف زناشویی سر باز زدند.

در این خلال از من خواستند که منزل دیگری برای ایشان مهیا نمایم، که یک باب آپارتمان به خواسته خود ایشان در منطقه پونک برایشان رهن نمودم و قرارداد اجاره را نیز به جهت دلگرمی خانم به حفظ زندگی مشترک به نام وی منعقد نمودیم (معاینه محل و استماع (شنیدن) شهادت شهود در این خصوص مورد استدعاست)
خاطر نشان می‌گردد مشارُالیها (ایشان) از تاریخ عقد قرارداد اجاره ملک پونک از ورود من به آن منزل ممانعت ورزیدند.

اما اینجانب به سبب حفظ کیان خانواده و جلوگیری از بالا گرفتن حواشی نه تنها اقدام به طرح دعوی عدم تمکین (انجام ندادن وظایف زناشوئی) ننمودم(در این راستا شهادت شهود موید (تاییدکننده) مطلب است )،بلکه بازهم ایشان را که هنوز ناموس من تلقی می‌گردند موردحمایت مالی و متعاقباً پرداخت نفقه قرار دادم.

ه_اخیراً هم طی یک اظهارنامه به شماره — که توسط وکیل ایشان تنظیم و به اینجانب ابلاغ شده است؛ سعی در وارونه جلوه دادن ماجرا دارند و نقض اظهارات و عرضحال ایشان از این جهت مشخص است.
ایشان منزل مشترک را 20 اسفندماه 97 ترک کرده‌اند که همان زمان بی فوت وقت، به ایشان اظهارنامه رسمی مبنی بر بازگشت به منزل مشترک تقدیم گردید.

حال جای بسی تعجب است که چگونه به یکباره از 26 شهریور سال 98 مدعی شده‌اند که من(خوانده) از 17 اسفند 97 منزل مشترک را ترک کرده‌ام و به وی نفقه نپرداخته ام !!!

اظهارنامه اینجانب به تاریخ مارالذکر (سابق گفته شده) و استشهادیه در رد ادعای پوچ و واهی (بیهوده) خواهان به پیوست تقدیم حضور است و مبین حقیقت امر است.

متأسفانه خواهان محترمه و وکیل ایشان طی تماس های تلفنی مکرراً در این ایام از من می‌خواهند که وی را هرچه سریعتر طلاق دهم و علاوه بر شش دانگ زندگی‌ام که در دست خواهان قرار دارد، بازهم مبالغی از باب مهریه ونفقه و … به ایشان بپردازم.

با توجه به ایجاد فشارهای روحی عدیده (زیاد) و ایجاد بحران مالی شدید توسط نامبرده النهایه من هم حاضر به تقدیم دادخواست طلاق گردیده ام.
(ابتدا قرار ما بر این بود که دادخواست طلاق توافقی بدهیم)، لذا پرونده کلاسه به شماره — مطروحه در شعبه یکم دادگاه عمومی حقوقی پونک با موضوع طلاق مطرح رسیدگی است که وقت حضور برای مورخ 26/10/1398، ساعت 10:30 صبح مقرر است و به خواهان محترمه نیز ابلاغ شده است.

ی_از تاریخ 20 اسفند 97 نیز علیرغم ترک منزل پیشین توسط خواهان نفقه (مخارج و هزینه زندگی) وی تاکنون تامین گردیده و به لحاظ مسکن خوراک و پوشاک در تامین از ناحیه اینجانب قرار دارند.
متعاقبا همواره  مبالغی در حد وسع مالی و اقتضای شرایط به حساب ایشان واریز داشته و دارم (تصویر فیش‌های واریزی بپیوست تقدیم حضور است)و این را وظیفه شرعیِ حمایت از ناموس بر خود می‌دانیم.

 با توجه به جمیع ادله ابرازی از جمله

 فیش های واریزی بانک
 استشهادیه و شهادت شهود
 اصاله الظهور از اصول فقهی

که همگی دلالت بر پرداخت نفقه (مخارج و هزینه زندگی) از سوی اینجانب در حق خواهان دارد (علیرغم اینکه رسیدگی به بحث عدم تمکین (خودداری از انجام وظایف زناشوئی) و دعوی طلاق خارج از شان قانونی شورای محترم حل اختلاف است) و با عنایت به اینکه خواهان محترم دعوی فعلی را به نحو ایذایی (آزار و اذیت) و واهی (بیهوده) مطرح کرده‌اند صدور حکم مبنی بر بی حقی نامبرده را از محضر محترم شورای حل اختلاف استدعا دارم.

وکیل اینترنتی خانواده

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
معرفی بهترین وکیل کیفری تهران
بهترین وکیل ملکی تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
بهترین وکیل خانواده تهران
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
معرفی بهترین وکیل فرجام خواهی

امتیاز دهی به مقاله
راه عملی شکایت از قاضی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *