مشاوره حقوقی حضوری خانواده

فرآیند انجام مشاوره حقوقی تلفنی، این امکان را به شما می دهد که تا حدی موضوع و سؤال خود را  مطرح نموده و راه حلی هرچند مقدماتی و مختصر، دریافت فرمایید.اما در بسیاری از تماس های تلفنی برای مشاوره حقوقی، به دلیل محدودیت زمان مشاوره، امکان دریافت پاسخ کافی و مناسب وجود ندارد.

از این رو، بسیاری از متقاضیان اخذ مشاوره حقوقی در زمینه های ازدواج، طلاق، نامزدی، خواستگاری، نفقه، حضانت، نسب، تغییر جنسیت و در مجموع مشکلات حقوقی مربوط به خانواده، درخواست تعیین وقت مشاوره حقوقی حضوری دارند، اما نکاتی که جهت یک مشاوره حقوقی حضوری، لازم است بدانید به شرح زیر است. لازم به ذکر است مشاوره حقوقی حضوری، نیاز به پرداخت هزینه مشاوره دارد.

نکات قابل توجه در مشاوره حقوقی حضوری

1- جهت انجام مشاوره حقوقی مناسب، در وقت و زمان تعیین شده، پانزده دقیقه زودتر در محل دفتر وکالت یا مؤسسه حقوقی، حضور پیدا کنید. قبل از انجام مشاوره حقوقی حضوری درباره موضوعات مبتلا به خانواده، لازم است پرسشنامه ای را تکمیل بفرمایید تا موضوع و چارچوب مشاوره مشخص باشد.

2- کپی خوانا از کلیه اسناد و مدارک و مستندات مربوط به موضوع مشاوره حقوقی خانواده را با خود به همراه داشته باشید. دقت بفرمایید اصل اسناد و مدارک، در مشاوره حقوقی حضوری، مورد نیاز نیست و به همراه داشتن اصل مدارک، می‌تواند همراه با خطر مفقودی یا سرقت مدارک در مسیر، باشد. پس هیچ گاه بدون نیاز به همراه داشتن اصل مدارک، آنها را با خود حمل نفرمایید.

3- از طرح موضوعات غیر مرتبط با مشکل حقوقی پیش آمده در مشاوره حقوقی حضوری، خودداری بفرمایید. طرح موضوعات حاشیه ای و غیر مرتبط، موجب عدم نتیجه گیری و تضییع وقت شما خواهد شد. دقت داشته باشید در صورت عقد قرارداد وکالت و پذیرش پرونده، مبلغ پرداختی بابت، مشاوره حقوقی حضوری، از حق الوکاله شما کسر خواهد شد.

با توجه به رشد روزافزون رسانه های مجازی ارتباط جمعی و ارائه خدمات آنلاین، مؤسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، نیز امکان دریافت مشاوره حقوقی حضوری، از طریق رسانه اسکایپ و ایمورا برای شما عزیزان فراهم نموده است. متقاضیان گرامی می‌توانند، با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت مؤسسه، به نشانی Mehrilaw.com ، نسبت به رزرو وقت مشاوره حضوری و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، اقدام فرمایند.

در این روش، شما می‌توانید پس از رزرو وقت، تمامی اسناد و مدارک خود را به صورت تصویری در اختیار وکیل پایه یک دادگستری، متخصص در امور مشاوره حقوقی خانواده،  قرار دهید و مشاوره حقوقی مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

مواردی که در مشاوره حقوقی خانواده، قابل طرح می باشند، عبارتند از : مشاوره حقوقی خواستگاری، مشاورهحقوقی نامزدی، خسارت نامزدی و برهم زدن نامزدی، ازدواج دائم، ازدواج موقت، ازدواج مجدد، عدم تمکین و نشوز زوجه، نفقه همسر، نفقه فرزند، نفقه اقارب، تغییر جنسیت، وصیت، ارث، حصر وراثت، نفی نسب، اثبات نسب، اثبات رجوع، فسخ نکاح، ابطال نکاح، عده طلاق، عده وفات، حضانت فرزند، ملاقات فرزند، استرداد جهیزیه، تکالیف زوجه نسبت به یکدیگر، حق حبس زوجه، مهریه عندالاستطاعه، مهریه عندالمطالبه، وصول مهریه، مهریه بیش از 110 سکه و سایر موارد مرتبط با خانواده.

مشاوره حقوقی حضوری خانواده

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهرپارسیان، از زمان تاسیس و راه اندازی این موسسه، با تشکیل گروه تخصصی حقوق خانواده و مطالعات خانواده، همواره کمک حال عزیزان و هم وطنان در مسائل مربوطه به حقوق خانواده می‌باشد.

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها 15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88799562
  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09121281014
  • 09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

  • 09120067669

موسسه حقوقی مهر پارسیان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *