آیا نوزادی که در کانادا متولد می شود تابعیت کانادایی می گیرد؟


امروز با پاسخ به این سوال که آیا نوزادی که در کانادا متولد می شود تابعیت کانادایی می گیرد؟ با شما هستیم.

مهاجرت از طریق خاک و تولد فرزند در کشورهایی که سیستم اعطای تابعیت را بر اساس خاک پذیرفته و در عمل اجرا می کنند یکی از راههایی است که متخصصین حقوق بین الملل خصوصی پیشنهاد می کنند.

 

مزایای مهاجرت از طریق تولد فرزند در خاک کشورهای با نظام حقوقی کامن لا، در ایران بسیار رایج شده و در سوالاتی که به شبکه های مجازی دفتر وکالت دکتر محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت در ایران واصل می شود، سوال درباره این موضوع در صدر قرار گرفته است.

 

از این رو تصمیم گرفته ایم تا در نوشتار پیش رو که در وب سایت رسمی موسسه حقوقی مهاجرتی مهر پارسیان در بخش خانواده منتشر خواهد شد پاسخ سوالات عزیزان را در موضوع یا نوزادی که در کانادا متولد می شود تابعیت کانادایی می گیرد؟ ارائه نماییم.

 

نکات مهم در پارسخ به سوال یا نوزادی که در کانادا متولد می شود تابعیت کانادایی می گیرد؟

  • شرایط تولد فرزند در کانادا و دریافت پاسپورت کانادا برای نوزاد و والدین وی چیست؟
  • آیا ورود به کانادا و تولد فرزند با ویزای توریستی تبدیل به اقامت دائم کانادا می شود؟
  • بهترین راه مهاجرت به کانادا بدون سرمایه گذاری چیست؟
  • جستجوی وکیل پایه یک دادگستری جهت کهاجرت به کانادا چگونه است؟
طلاق بر اساس شروط ضمن عقد نکاح

 

✅بر اساس قانون شهروندی و تابعیت دولت کانادا، فرزندی که در خاک کانادا متولد می شود فارغ از تابعیت مادر و پدر، و نیز ماهیت اقامتی آن‌ها در کانادا (چه به صورت قانونی و غیر قانونی) شهروند کانادا محسوب می گردد و از بدو تولد از تمام مزایای شهروندی کانادا بدون نیاز به زندگی در کانادا، بهره مند می گردد.

آیا نوزادی که در کانادا متولد می شود تابعیت کانادایی می گیرد؟

شرایط اخذ پاسپورت برای نوزادی که در کانادا متولد شده، چیست؟

✅پس از تولد نوزاد در کانادا، گروه وکلای مهر پارسیان با استفاده از وکیل‌های مجرب خود در سریع‌ترین زمان، پاسپورت کانادایی نوزاد را اخذ می نماید. درصورتی‌که نوزاد دارای اقوام نزدیک در کانادا نباشد، حتماً برای اخذ پاسپورت کانادایی نوزاد باید از وکیل مورد تائید استان استفاده شود.

حتی اگر نوزاد در کانادا اقوام نزدیک داشته باشد، استفاده از وکیل فرآیند اخذ پاسپورت نوزاد را تسهیل می کند.

آیا می توان برای فردی که باردار است جهت تولد فرزندش در کانادا ویزا گرفت؟

⁣✅بر اساس قوانین سازمان مهاجرت کانادا (CIC)، باردار بودن فرد به تنهایی منجر به رد شدن درخواست ویزای وی نمی شود.

اما باردار بودن بر روی مسائل اصلی تصمیم‌گیری افسر ویزا تأثیر می گذارد. دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مهاجرت در ایران؛ با تجربه ای که در این راستا اخذ نموده است، پرونده شما را به بهترین نحو ممکن (که نگرانی‌های افسر ویزا را کامل برطرف کند) آماده کرده و ویزای ورود را برای شما اخذ می نماید.

وکیل تخصصی اجرای احکام حقوقی

 

مزایای تولد نوزاد در کانادا چیست؟

✅با اخذ شهروندی کانادا از بدو تولد، فرزند این گزینه را خواهد داشت تا هر زمان و در هر شرایط وارد کانادا شود و از امکانات آموزشی، درمانی، رفاهی، و …. استفاده کند.

⁣✅با داشتن پاسپورت کانادا، فرزند شما می تواند به بسیاری از کشور های جهان به راحتی و بدون ویزا سفر کند و حتی در برخی کشورها ازجمله انگلستان و آمریکا، کار و تحصیل کند.

فرزند شما می تواند از بهترین خدمات پزشکی کانادا به صورت رایگان بهره‌مند شود.

⁣✅فرزند شما می تواند به صورت رایگان در مدارس کانادا تحصیل کرده و برای دانشگاه از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شود (هزینه تحصیل دانشگاه را نیز می تواند با وام از استان پوشش دهد).

⁣✅برای حفظ شهروندی، فرزند شما هیچ‌گونه نیازی به زندگی و یا اقامت در کانادا نخواهد داشت و مادام‌العمر شهروندی کانادایی خود را حفظ خواهد کرد.

برای والدین:

⁣✅با داشتن فرزندی که شهروند کانادا است والدین به راحتی ویزای بلندمدت کانادا را اخذ خواهند کرد.

⁣✅هنگامی که فرزند شما به سن 18 سالگی رسید، وی می تواند برای والدین خود را از طریق اسپانسرشیپ اقامت دائم کانادا را اخذ کند.⁣

✅تا قبل از 18 سالگی فرزند والدین می توانند از امتیاز داشتن فرزند در کانادا برای انواع برنامه‌های مهاجرتی استفاده کرده و به راحتی اقامت خود را کسب کنند.

آیا نوزادی که در کانادا متولد می شود تابعیت کانادایی می گیرد؟

آیا شخص بارداری که شهروند کانادا نیست و با ویزای توریستی وارد کانادا می شود می تواند از بیمه برای تولد فرزندش استفاده کند؟

⁣✅درصورتی‌که هنوز فرد باردار نباشد، می تواند خود را بیمه نماید که این بیمه تنها هزینه‌های شرایط ویژه‌ای که به علت بارداری ممکن است رخ دهد را تا هفته سی و یکم بارداری پوشش می دهد. مابقی هزینه‌های درمانی را فرد باید خود پرداخت نماید. برای افرادی که باردار هستند، هیچ گونه بیمه ای برای زایمان فرزند به آنها تعلق نمی‌گیرد.

مشاوره حقوقی استرداد طلاها و جهیزیه

 

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا شمال تهران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت کانادا، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت کانادا، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در تهران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

  • 021-88799562
  • 021-88795408
  • 021-88796143

 

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *